^
Täytyy sanoa etten ole koskaan käynyt Provinssissa sisällä vaikka olisi lyhin matka.Mutta joo,kauas siitä.
Elokuulla sitten saatellaan Eput eläkkeelle Ratinas.
Eikä rynnätä edes apulantakaupoille huomenna

. Meidän porukan kesken tuntuu olevan ajatuksena että tänä vuonna kattellaan noita koukeroita eikä osteta ensimmäisestä tarjouksesta.