On se hyvä, että luomuilijat ovat lietsomassa lisää paniikkia lannoitemarkkinoille..
Pitäähän se nyt hämmentää..

Yara uskovaiset ovat niin fanaattista sakkia et milloin nähdään ensimmäinen itsarin tekijä kun ei saakkaan ostettua ekasta erästä lannoitetta. Ihan kun se nyt maailmasta loppuisi.

No leikki sikseen. Itseä lannoitteen hinnat kiinostavat kahdesta syystä. Toinen on se et voi taas suorittaa laskennan taviksen ja luomun välillä. Ja toinen syy on se et lannoitten hinnalla on jokin merkitys viljan hinnoitteluun ja kun edelleen olen ostajana rehuohrassa niin pitää miettiä et täytyykö nyt ja tulevana syksynä yrittää ostaa mahdollisimman paljon vai ei mitään..
