" En tiedä kannattaako tänä kesänä ostaa lantoja heti juhannuksen jälkeen" Jotenkin näin sanoi myyjä , kun ohimennen asiaa sivuttiin joskus pari viikkoa sitten. Vaikka oon saikulla ja työintoa täynnä

niin jätän kyllä tänä vuonna oston tuonnemmaksi. Jos en toista nurmi satoa lannoita, niin todella minimi panoksilla riittää ens kevääksi ylivuotiset.