Voimansiirron osat osin kortilla. 4460 kg nostovoimaa oli tolla aikakaudella ihan kohtuullisesti. 4 siipiset paluuaurat nousevat kivuttomasti. apusylinterillä saa sitten vielä lisävoimaa. Eiköhän 956 tuotu suomeen 40 laatikolla. Kone hiukan puhditon, mutta vääntää vielä tyhjäkäynnilläkin. Turbolla saa muuttumaan ihan toiseksi koneeksi.
Sinä tiedät paremmin :-)
Mulla ei kokemusta kuin tuosta yhdestä yksilöstä eikä sekään oma.
Se yksilö jota ajoin ei kyllä kulkenut kuin niukka 30, konedatan mukaan noita olisi niin 30 kuin 39 km/h koneita, rajana vuosimalli -86. Siinä oli myös lisävivulla joku super-alennusvaihde, en tiedä vaikuttiko se jotain myös normaalivälityksiin?
Paluuaurat tuntuivat kyllä kovin raskailta vaikka juuri nousivatkin, saattoi tietysti olla pumppu väljä tai paineraja vähän alhaalla.
Lokasuojat noissa helposti ruostuu ja katto vuotaa.