Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]

Viestit - AP1982

Avataan tätä keskustelua jälleen. Onko palstalla N4 koneiden omistajia? Mikä versio ja miten on pelannut? Onko tuollainen 134,154 tai 174 niin vahva kuin lukemat antaa olettaa? Kulkisiko esim. 3m Horsch terrano nätisti savella ylämäkeenkin tai puutuuko kone pahasti ylämäessä ~15tn sorakuorman kanssa.
New Hollandeja nettikoneesta kun selailee, niin tuntuu olevan todella paljon uudenkarheita T5 ja T7 koneita myynnissä. Mistähän mahtaa johtua? Onko valistunutta arvausta? Tuollaisen seiskan voisi harkita seuraavaksi koneeksi, joskus 10v päästä =)
Onko kokemusta Palms uutuudesta 3.67? Ilmeisen vastaava kuin 670 mutta hieman pienemmällä nostomomentilla. Ihan asiallinen tarjous tuosta olisi 8S kärryn kanssa saatuna. Toisaalta, tonni lisää niin kuormain olisi tuo 670..

Myyjän mukaan perävaunun haukuttua telin kiinnitystä olisi tehtaan toimesta tukevoitettu, onkohan?

Tuskin on kelleen kokemusta vielä pahemmin kertynyt, kun nippa nappa ollaan saatu hinnastot painettuun muotoon. Nostureita tulee muutama lisää ja samalla vanhoja malleja jää pois, kärryjen tilannetta en huomannut kysyä. Kannattaa varmaan soittaa maahantuojan edustajalle, Indeksaari tai joku sellainen. Se pystyy antamaan tarkemman tilannekatsauksen. Ohjauskilkkeistä ehdottomasti täysin sähköinen malli, Itse otan ainakin seuraavaan pakettiin sen.
Mikä ihme noissa virolaisissa värkeissä kiinnostaa hinta ero ainakin Tohtorin tapauksessa jäi hyvin pieneksi kotimaisiin.

Tässä tapauksessa tuntuisi ero olevan aika iso, Nokka vs Palms. Palms verollisena esiohjauksella halvempi kun Nokka verottomana ilman esiohjauksia.. Nokka olisi kyllä asiallinen mutta hinta karkaa..

Pitää nyt kuitenkin kysyä siitäkin tarjous uudelleen ja kirjallisena.
Onko kokemusta Palms uutuudesta 3.67? Ilmeisen vastaava kuin 670 mutta hieman pienemmällä nostomomentilla. Ihan asiallinen tarjous tuosta olisi 8S kärryn kanssa saatuna. Toisaalta, tonni lisää niin kuormain olisi tuo 670..

Myyjän mukaan perävaunun haukuttua telin kiinnitystä olisi tehtaan toimesta tukevoitettu, onkohan?

Kire 670 + 902 setti kiehtoisi tuplapalkkirunkoisen kärryn vuoksi enemmän, mutta jäänee kyllä yllättävän paljon arvokkaammaks kun molempiin vielä laitetaan hydraulinen esiohjaus.

Onko perustavaa laatua olevia argumentteja puolesta/vastaan näistä kahdesta merkistä? Vai samaa tavaraa eri tarjoilla?
Halpahan tuo kire on, ei siitä pääse mihinkään, mut liekö myös edullinen ? Sen voi vaan aika näyttää. Ja esiohjaus ehdottomasti jos mitään uutta on ostamassa.

Niimpä. Tuntuu aika vähän löytyvän kokemuksia Kirestä..
 Toi 670/902 Kire ois nyt 12600 +alv. Siihen melkein tulis vielä esiohjaus päälle. Käytetyt tuntuu olevan niin käytetyn näköisiä ettei oikein innosta...
Onko porukalla kokemuksia Kiren yhdistelmistä? 670 kuormain ja 902 kärry kiinnostaisi.

Tuota 7400/10T Oniaria keskolla suositeltiin mutta vähän turhan järeä taitaa olla mun käyttöön ja 4000kg traktorin perään. Ilmoitusten mukaan on kyllä todella voimakas? Samaan hintaan saisi 4872/1001 Nokan, joka on ykspalkki rungolla ja pienemmillä renkailla. Tässä sama homma, eli vähän turhan järeä.

Nokalta olisi sopivin kooltaan 3767/851 kombo, mutta  mielestäni kallis vrt isompi Nokka tai Kire..
Miltäs tämä vaikuttais, kellekkään tuttu kone? Hintaahan tuossa taitaa vielä olla.

http://www.valtra.fi/vaihtokoneet/traktorit/kohde/valtra/6800/540-oaf

Ilmeisesti vielä rivipumpulla?

Entäs tää?

http://vaihtokoneet.konekesko.fi/konekesko/maatalouskoneet/traktorit/valmet-6800/f95c6c6a-77bb-4c8c-a3a0-a22096162102.html

Tota noin...
Kannattaako kaikki hyvät löytönsä tänne laittaa koko maailman nähtäville?
Voi taas käydä niin ettet ehdi ostaa sitä "priimakuntoista vehjestä", kun joku vie sen taas sun nenän edestä!  :D

No yleensähän näissä on kyse siitä, että ns. "ostaja" on oikeasti myymässä konettaan ja sitten "löytää" sen tänne palstalle ja kehuu sitä sitten.

Myymäässä olen, mutta Fordia! Noista kumpaakaan en kehu, ennemminkin kyselen miksi jompaakumpaa tai kumpaakaan noista ei kannattaisi ostaa jos Mezzoa on hakemassa.
Miltäs tämä vaikuttais, kellekkään tuttu kone? Hintaahan tuossa taitaa vielä olla.

http://www.valtra.fi/vaihtokoneet/traktorit/kohde/valtra/6800/540-oaf

Ilmeisesti vielä rivipumpulla?

Entäs tää?

http://vaihtokoneet.konekesko.fi/konekesko/maatalouskoneet/traktorit/valmet-6800/f95c6c6a-77bb-4c8c-a3a0-a22096162102.html
Mikä hinku sulla on just mezzo saada? Multa joutaisi vaan taitaa olla liian suuri. On muitakin rattoreita ja jopa parempia.

Metsäkäyttöön tuo olisi osittain tulossa, joten kääntyvä penkki ja melko sileä pohja löytyisi tuosta. Mikä sulla sit ois?
Priimakuntoinen Mezzo jossa noin 6000 tuntia 😅😅😅

Tuollainen jos löytyy, niin haluan kyllä nähdä 😅😅

Löysin mutta en ehtinyt ostaa..
Olisko kellään myynnissä tai tulossa myyntiin priimakuntoisesta valmettia/Valtraa?

Haussa 6600, 6400 tai uudempi 6350/6300.

Tunteja mieluiten alle 6000 ja mekaaninen rivipumppu. Kunto ja (huolto)historia  ratkaisee varustelu ei niin tärkeää.

Tarjoa omaasi tai naapurisi konetta privana.

AP
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]