Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Aiheet - 6350

Tästä taisi olla joskus keskustelua mutta en löytänyt..

-98 tumelaisessa ei meinaa kestää muutamassa renkaassa enää ilmat sisäpuolella. Aattelin jotta laittaisko ennakoivasti sen "ihmeaine" 11 Deen kaikkiin pyöriin. Renkaan vaihtoon ei het viittisi käydä, kun ovat rungoiltaan ehjiä..
Onko kukaan moista operaatiota takapyöräkoneelle tehny?
Alkupään koneista risuja ja ruusuja, kannattaako sekaantua? Tarjolla olis jonku verran noita vanhempia ja kohtuu edullisestikin.
Mikä mahtaa olla minimissään putkissa se kulma/tiputus metriä kohden jolla kuiva vilja sujuvasti valuu pyörösiiloon? Varastoa pitäisi tehdä ja mietinnässä joko elevaattorin korotus tai tyytyminen vaakakuljetin ratkaisuihin..
Onko näistä EVOista kertynyt jo paremmin kokemuksia? Arkistoista löyty vaan ensitunnelmia.. Miten kestää kun mittarissa 1000m3? 5000m3?? Himpulalta vaikuttaa, mutta onko se rauta kumminkin oikeissa paikoissa? Käytön helppous ja edullisuus houkuttais muutaman sadan motin vuotuisille urakoille.
Onko kukaan millään ilveellä saanu kronen verkkosidontaa toimimaan kunnolla?
Vinkkejä kiitos! nimim. hermoraunio.
Kumpihan noista ois parempi(vahvempi) ympäristönhoito koneeks?. Lieriökone taitaa olla ainut mitä noihin hommiin raaskii hankkia.. Lautaskoneen hinnalla saa kaksi tuollasta lieriötä ja kesantomurskaimen neljä..
Koneet, laitteet ja tekniikka / N101
: 02.06.12 - klo:07:06
Saako yksnolykköseen tehtaalta 50km/h perää?
Niihin pieniin 82/92 ei ainakaan saa, mutta mites tähän pieneen isoon.
Nyt olikin ensimmäistä kertaa melko kattavasti vertailtu kärrykuormain paketteja! Loppujärjestys oli melkein arvattavissa, Patruuna ehkä vähän yllätti.

Mutta miten hel**tisti ovat hinnat nousseet! Kallein paketti  karvan alta 40 000€ ja sarja on vasta järeämpää isäntäluokkaa.. Ei vetoja kärryissä tai sähköventtiileitä kuormaimissa(pl.Kesla).
Pitäisi joku auran/lumikauhan kannatin löytää Valtteriin. Isme ja
Mp-lift etusijalla hintansa vuoksi. Onko ne ismen isot mallit(220&230) turhan hitaita tuolla museohydrauliikalla?
Nyt kun nuo nykyiset kuiken ja riman aisastot on toistensa kopioita, niin onko traktorin sovitusosat myös täysin identtiset ja keskenään yhteensopivat?
Onko foorumilaisista kukaan asioinut kyseisen liikkeen kanssa? Onko toiminta ollut asiallista?
Koneet, laitteet ja tekniikka / MF 5435
: 07.03.10 - klo:08:40
Joku kamppania menossa kuormaimineen 43200€
Onko kuinka paljon riisutumpi kuin isommat mallit?
Jossain oli että 100l hydraulikkaa ei saa valinnaisena. Tehoton on varmasti, mutta pystyisihän sitä pikkasen jälkikäteen lisäämään.
Lumitöihin, ruiskutteluun, mahdollisesti käärimen vetoon ja kaikkiin nurkkakoneen hommiin olisi passeli luiskakeulineen.
Nämä pikkumallit vähän harvinaisempia, tuskin monellakaan kokemuksia?
Tälläisiin olisi edes jotenkin varaa, uudelle voisi laskea käyttövuosia 15-20 eteenpäin.
Sivuja: [1]