Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 115

Viestit - nuffieldmaster

kiinanpäässäkö prakaa tuotanto moottoreista? Jotain kuulin, että etuakseleissa oisi kans toimitusvaikeuksia...
Ostakaa ne linkonne alennusvaihteella niin säilyy akselitkin. Tietty se maksaa vähän enemmän rahaa, mikä voi olla joillekin piheyden perikuville ylitsepääsemätön asia  ::)

Kuinka 85 hevosvoiman tehoille tarkoitettu akseli kestää viedä 170 hevosvoimaa alennuslaatikolle läpi? Mitä se alennuslaatikko siinä enää auttaa jos pto kierrokset pidetään samana. Molemmissa lingoissa on alennusvaihteet tottakai.
kiinalainen moottori... giman väärinpäin tehty voimansiirto... kuka uskaltaa?  ja CARRAARON rimpula akseli... thyi

Mut miten noin, eihän se carraaro rimpula ollut leukussa ?

-SS-
Carraro on Leylandissakin, ja ilman ketjuja ja etukuormaajaa toimiva akseli.  Mutta tähän aahan verrokkina vanhemmissa valmeteissa oleviin carraroihin tämä uusi on hennompi. ja kun ei ne kestäneet ne topakammatkaan.

Nyt on jo toinen carraro omassa pihassa... sylettää se toki kun hyvä neussilainen pilattu sillä, mutta jospa se kestäisi :-/
kiinalainen moottori... giman väärinpäin tehty voimansiirto... kuka uskaltaa?  ja CARRAARON rimpula akseli... thyi

Mikä tällaissa vaihteistossa on väärinpäin tehty?

Vai olisko niin, ettei sulla ollut hajuakaan siitä, mitä kommentoit.

Kummasta päästä konetta vaihdetaan pto pakan levyt?  Kyllä... minusta se on nurinkurista jos ne vaihdetaan katkaisemalla traktori.
kiinalainen moottori... giman väärinpäin tehty voimansiirto... kuka uskaltaa?  ja CARRAARON rimpula akseli... thyi
Tilasin tuossa maxxumiin nivelakselia...  ihmettelen suuresti epäsuhtaa akselitarjonnassa, suomessa traktorien myydyin teholuokka alkaa olla 180hv ja suurilta osin nivelakselivalikoima jota tarjotaan on vitosta ja kutosta eli luokkaa 80 hevosvoimaa...   ja moni suurestikkin (puheissaan) linkoava tuntuu sellaisilla pärjäävän....   eihän tuollainen kutosakseli tahdo kestää paria talvea pidempään linkotraktorissa ilman ongelmia 100hv koneessakaan.

8 koon akselikin monessa liikkeessä tilaustavaraa :-O
Missä mallissa nuo on?  Saako yhteiskäyttökoneet nykyään tukea elyltä tai leaderista? Maamiesseurojen konehankintojen tuenta?

Olen saanut ite 35 pinnaa muutamaan romuun alvittomasta hinnasta, mutta siitä jo kohta 7-8 vuotta (lumilinko yms).
no ei ainakaan ketjuitta kovinkummoista hommaa tee jos oikeasti mäkisiä paikkoja tai umpea pitää päästä.
500 sampo on ulkomailla jopa yli 10 000 € arvoine, ei ne trokarit täältä niitä ilman katetta raahaa!

elähän liioittele, mutta kyllä se 5000 on ihan liikaa..

17000 dollaria

https://auto.ria.com/auto_sampo_500_20368112.html

9000 dollaria

https://auto.ria.com/auto_sampo_500_17378289.html
500 sampo on ulkomailla jopa yli 10 000 € arvoine, ei ne trokarit täältä niitä ilman katetta raahaa!
OXSA EVO PASKA 230 lumilinko jolla ei tehnyt sitten mitään  ja toinen hyvä on Ferri ZMTE 2000 vasaraterämurskain.


Kymmenen vuotta kun viimeksi pulanut traktori ek kanssa. Pyöräkone on kunkku jos oikeesti pitää mättää tai aurata. Aisat ei mee yhtä helposti solmuun.........

kyllähän se pyöräkoneella auraaminen on aika PELLEILYÄ korkeamman lumikerroksen alueilla. Helvetinmoiset kasat niillä saa aikaan ja sitten niitä siirrellään rahaa tuhlaten lumenkaatopaikoille ja penkat tulevat valtavat. Linko on se ykköskone kun on lunta.
mikä 55:ssa tekee ongelman kutosessa? Kuormaajan perustehtävät olisi auran puskeminen, lumen lapiointi kauhalla ja kesällä kivenkeruu muokkaustöiden yhteydessä. Yltää ei siis tarvitse hirveisiin korkeuksiin eikä etäälle. Pitkällä oleva aisasto tekee myös auratessa omat kommervenkkinsä. Juu, seuraavaksi sanotte, että etunostolaite tai aurapuskuri, mutta mitempä nostat kapealla käytävällä laajalta kaartavan auran yli esteiden, saati kasaat lunta.

Mikä malli sinun Deere on? Voisi verrata muissa JD:ssä oleviin kuormainversioihin.

6800:sta hierotaan kauppaa.
mikä 55:ssa tekee ongelman kutosessa? Kuormaajan perustehtävät olisi auran puskeminen, lumen lapiointi kauhalla ja kesällä kivenkeruu muokkaustöiden yhteydessä. Yltää ei siis tarvitse hirveisiin korkeuksiin eikä etäälle. Pitkällä oleva aisasto tekee myös auratessa omat kommervenkkinsä. Juu, seuraavaksi sanotte, että etunostolaite tai aurapuskuri, mutta mitempä nostat kapealla käytävällä laajalta kaartavan auran yli esteiden, saati kasaat lunta.
mitähän tuollaiseen 6000 sarjan kutoskoneiseen jontikkaan mahtaa maksaa sovitteet? tonnin pari? Luulisi olevan valmetia halvemmat kun on rungollinen kone?

Quickelta varmaan 55 tai 65 on sopiva. Sellaisia olisi molempia tarjolla, aisoja. ilman soviteosia.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 115