Joo, aggregaatti paikassaan hyvä, traktorin lämmitykseen omissa nurkissa suosittelen hautaamaan sulan maan aikana tarvittavat määrät sähkö ynnä muita kaapeleita jotta kuso kulkee.
Mulla on ollut siirrettävä salkuksi rakenneltu Eeberi pikaliittimillä joskus. Mokoman vekotin on vaan sellainen että koskaan ei tiedä pelaako se tänään. Eilen pelasi ja huomennakin varmasti mutta ei välttämättä nyt... en anna kovin korkeaa arvosanaa luotettavuudesta.
On kyllä nopea lämmittämään sitten perinteiseen lohkolämppäriin verrattuna, tietysti tehoa lienee viisinkertaisesti. Olisihan noita myös kaasulla pelaavia kierrättäviä lämmittimiä ym. Eebrti/Webasto edellyttää että jossain akussa on kuitenkin virtaa. Joskus olen antanut sille käyntisähköä autosta tai toisesta koneesta jolla olen työmaalle tullut jos on ollut erityistä epäilystä lämmitettävän koneen oman akun tilasta. Oikeastaan nyt sen voisi laittaa kiinteästi yhteen koneeseen - tein siitä silloin irrallisen kun oli useampi vehje joiden kesken lämmitystarve vaihteli miten sattui, enkä raaskinut laittaa jokaiseen härveliin omaa.
Kovin kaukana taaplatessa (ei siis omia metsiä) olen usein saanut joltain lähellä asustavalta kysymällä pihapaikan ja sähkötöpselioption. Toki asiallinen korvaus lämmitysedusta on silloin annettu.
Nykyään en enää juuri viitsi niin kylmällä hommiin lähteä ettei lähtisi ilman lämmitystäkään. Mutta onhan se koneelle parempi jos lämmittää, ja koppiinkin saa nopeammin keväisemmän kelin.