^
Niiin en tiedä menikö sitä aikaa liikaa. Tietenkin jos olis tehty kuten alussa uskottiin , niin vähemmällä olis selvinnyt. Mutta jos kaikki se mitä mulle sanottiin niistä "onneksi avattiin" jutuista vaihdelootien osalta pitää paikkansa, niin mä oon hyvin tyytyväinen ( ja oon muutenkin). Toki sinne huoltoon on rahaa tullut kannettua 15v aikana ja se rahan kanto kyllä jatkuu tämän laskun jälkeenkin ( ja aina saa maitokahvit automaatista

) Olin jo lähes varma, että kun tästä laskusta selviän niin pakko on Massikasta eroon päästä. Nyt jos olis tr kuumetta kattelisin kyllä Massikan ihan huollon takiakin. Toki claassinkin merkkihuolto on tuolla. Oksa taisi sanoa että Jd on sopuhintainen käytettynä. Ittekkin kataannuksissa katselin noita aikani kuluksi , jos Massikalla vaihtais . Niiden huolto taitaa olla ihan jossain lavettikuljetusten etäisyydellä , en siis tiedä edes missä. Ja jos joku kyselee hyvää huoltoa ep:n alueella niin sanon varmasti

Tosin taitaa olla tunnettu K-p:n ja ainakin keski-Suomen alueella ja pohjoisella Pirkanmaalla

Kertonee jotain että lokakuun puolivälissä sanottiin että ainakin kuukaudeksi on töitä. Marraskuussa soittelin ja aika sovittiin 8.1. Sekään ei haitannut mua.