Luin kuvaa ensin väärinpäin, eli levossa linja ei olekaan kiinni, vaan kiertää vapaasti. Tämä kyllä estää Valtrassa nostolaitteen ja etukuormaajan käytön.
Vaan mitä tapahtuu, jos onkin toisinpäin. Levossa paine ja paluu kiinni, toisessa asennossa paine ulos ja toisessa asennossa paluu ulostuloon. Silloin traktorin lohkossa olisi paine koko ajan päällä levossa.
Silloin pumppu puskee väkisin koko tuoton max paineella varoventtiilin läpi jos mikään muu toiminto ei öljyä tarvitse. Ei koskaan noin perinteisessä ympäripumppaavassa systeemissä. Se on sama kuin jättäisit vivun vedetyksi vaikka mitään ei liittimiin ole kytketty. Kuumentaa öljyn, hukkaa tehoa ja rääkkää pumppua.
Levossa öljyn pitää päästä vapaasti kiertämään jotakin kautta.
Kuormantunteva asia erikseen, sekin kyllä turhaan pitäisi täydet paineet yllä vaikka öljy ei sentään liiku eikä suurempaa hukka(lämpö)tehoa syntyisi.