pääsulakkeet on ollu ja nyt edelleen hitaat 35 ja moottorille kautta navetta on edelleen 25 hitaat... ja kaapeli on jotain... ei ole minkäänlaista suunnitelmaa paperilla... taisin taas jälleen kerran luottaa ihmeeseen.. nuori pari vuotta yritystä pyörittänny sälli tuon teki ja alkaa epäilyttämään että jospa on hankkinna koulutuskesn mikkelistä jossa kuulema ei pahemmin panosteta kouluttautumiseen ammattilaiseksi.. sääli siinä, kun kuitenkin on aika asiallinen palveluhommassaan... mutta jos tieto ja taito puuttuu niin..... huomena tuo varmaan alkaa selvitä kunhan saan yhteyksiä auki... vklna ei toimi mikään!
Jos keskus on valmiina tilattu ja valaistuskäyttöön tarkoitettu, siinä voi olla nopeat B- tai C-käyrän automaatit. B25 tai C25.
D-käyrän automaatti on moottorikäyttöön tarkoitettu "hitaampi" automaatti. ( D25A ).
Käyntiin pitäisi lähteä D-automaatilla ja tähti-kolmi kytkimellä.
Sitten on vielä K-käyrän automaatti viimeisenä keinona, valitaan moottorin virran mukaan.
Nuoret asentajat ei kaikkea tiedä, ja vanhat kaapeloinnitkin voi olla nuoremmille outoja ja väärän värisiä.
Laitteet pitäisi aina koekäyttää sulakemuutosten jälkeen.
ev