Kylmänäkö käy hyvin ja lämpimänä huonosti?
Starttaa hyvin kylmänä mutta ei käy hyvin. Käy kyllä, toimii, mutta ei normaalisti. Minun mielestäni.
Pessimistinä veikkaan, että moottori menee tuosta vain huonommaksi mutta onhan se kai teoriassa mahdollista, että jonkin sylinterin syöttö ei nyt vain toimi...
Kunhan kerkiän niin teen mittavat testit, SUOJALASIT ja KYPÄRÄ päässä. Laitan sitten raporttia tänne kanssa, kuvineen. Jos olen tuon vaarallisen suutin-syöttö-testin jälkeen vielä hengissä.
Olen testin turvallisuuden suhteen melko luottavainen, onnistuin juuri pamauttamaan saman traktorikaivurin tyhjentyneen 20.5 - 25 -renkaan vanteelle eetterillä ja puhalluslampulla. Oli pelottava juttu vaikka onnistui noin >> https://youtu.be/-0V_GB4LeIE - omaa pamautusta en saanut videolle :( Mutta,
jos nyt on niin, että moottori on sökö, enkä onnistu itse räpläämään sitä kuntoon niin
onko vinkkiä tai ehdotuksia kenestäkään tai jostakin lafkasta (Etelä-Suomi, Vihti), joka pystyisi korjaamaan tai vaihtamaan tuon moottorin? Löysin jo vastaavanlaisia mutta toimivia moottoreita myytävän hintaan 500 - 1 500 euroa. Paljonko moottorin vaihdosta tai korjauksesta joku velottaa noin ylipäätänsä?