Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ford dieselin korjaus? Vaihto?  (Luettu 44874 kertaa)

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2766
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
>Jos moottori on kunnossa eikä saa polttoainetta niin ei käynti ole HAKKAAVA .

Joutavaa höpinää

Köntys

  • Vieras
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D

Männässä reikä, aski rikki, lokasuojakokonaisuudessa hakkaava ääni ja tapit poikki....

HUUTOPIERUA HUUTONAURUN KERA!!
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D
Antakaa vaan vaarallisia ohjeita ,mites sitten kun menee silmä puhki tai käteen tulee varmasti tulehtuva paineiskun aiheuttama ruhje kuka korvaa loimaan mossiko?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D

Männässä reikä, aski rikki, lokasuojakokonaisuudessa hakkaava ääni ja tapit poikki....

HUUTOPIERUA HUUTONAURUN KERA SUORAAN LOIMAAN VAJAAMIELILAITOKSELTA!!
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D
Antakaa vaan vaarallisia ohjeita ,mites sitten kun menee silmä puhki tai käteen tulee varmasti tulehtuva paineiskun aiheuttama ruhje kuka korvaa loimaan mossiko?

Käteen tulee tulehtuva paineisku?

Joo, loimaanmossi voi jaella vinkkejä toisin kun SAS jolla ei ole tietoa mistään vaan kaikki perustuu kuultuihin juttuihin, arvausten lisäksi.

Ruiskutuslaitteistokokonaisuus,vähän kun lokasuojakokonaisuus....

HUUTONAURUA!
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D
Antakaa vaan vaarallisia ohjeita ,mites sitten kun menee silmä puhki tai käteen tulee varmasti tulehtuva paineiskun aiheuttama ruhje kuka korvaa loimaan mossiko?

Siinä maha missä painitaan  ;D

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D
Antakaa vaan vaarallisia ohjeita ,mites sitten kun menee silmä puhki tai käteen tulee varmasti tulehtuva paineiskun aiheuttama ruhje kuka korvaa loimaan mossiko?

Käteen tulee tulehtuva paineisku?

Joo, loimaanmossi voi jaella vinkkejä toisin kun SAS jolla ei ole tietoa mistään vaan kaikki perustuu kuultuihin juttuihin, arvausten lisäksi.

Ruiskutuslaitteistokokonaisuus,vähän kun lokasuojakokonaisuus....

HUUTONAURUA!
No onneksi tiedetään loimaan mossin osoite jos tuolle ukolle huonosti käy.
Moottoripolttoöljy on erittäin vaarallista silmälle jo pienikin pisara aiheuttaa silmälle pahimmillaan hankalan tulehduksen .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

  • Vieras
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D
Antakaa vaan vaarallisia ohjeita ,mites sitten kun menee silmä puhki tai käteen tulee varmasti tulehtuva paineiskun aiheuttama ruhje kuka korvaa loimaan mossiko?

Käteen tulee tulehtuva paineisku?

Joo, loimaanmossi voi jaella vinkkejä toisin kun SAS jolla ei ole tietoa mistään vaan kaikki perustuu kuultuihin juttuihin, arvausten lisäksi.

Ruiskutuslaitteistokokonaisuus,vähän kun lokasuojakokonaisuus....

HUUTONAURUA!
No onneksi tiedetään loimaan mossin osoite jos tuolle ukolle huonosti käy.
Moottoripolttoöljy on erittäin vaarallista silmälle jo pienikin pisara aiheuttaa silmälle pahimmillaan hankalan tulehduksen .

Tapaturmavakuutukset on sitä varten.
Ja toisekseen, Liomaanmossihan käski laittaa suojaklasit ja varoitti suihkun menemistä sormille, etkö ymmärrä lukemaasi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D
Antakaa vaan vaarallisia ohjeita ,mites sitten kun menee silmä puhki tai käteen tulee varmasti tulehtuva paineiskun aiheuttama ruhje kuka korvaa loimaan mossiko?

Käteen tulee tulehtuva paineisku?

Joo, loimaanmossi voi jaella vinkkejä toisin kun SAS jolla ei ole tietoa mistään vaan kaikki perustuu kuultuihin juttuihin, arvausten lisäksi.

Ruiskutuslaitteistokokonaisuus,vähän kun lokasuojakokonaisuus....

HUUTONAURUA!
No onneksi tiedetään loimaan mossin osoite jos tuolle ukolle huonosti käy.
Moottoripolttoöljy on erittäin vaarallista silmälle jo pienikin pisara aiheuttaa silmälle pahimmillaan hankalan tulehduksen .

Nyt tulehtuu silmä ja ensin tulehtu paineisku...

HUUTONAURUA!!

BTW,

Ookko kuullu silmähuuhteesta? Et, mut voit kysyä joltakin tutun tutulta korjaajalta....HUUTONAURUA!!!
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!

Suojalasit päähän kans  :)

Työsuojeluvatuutettu iski.

Aivan totta, suojaklasit.

Ja pian iskee suojelusenkeli SAS  ;D
Antakaa vaan vaarallisia ohjeita ,mites sitten kun menee silmä puhki tai käteen tulee varmasti tulehtuva paineiskun aiheuttama ruhje kuka korvaa loimaan mossiko?

Käteen tulee tulehtuva paineisku?

Joo, loimaanmossi voi jaella vinkkejä toisin kun SAS jolla ei ole tietoa mistään vaan kaikki perustuu kuultuihin juttuihin, arvausten lisäksi.

Ruiskutuslaitteistokokonaisuus,vähän kun lokasuojakokonaisuus....

HUUTONAURUA!
No onneksi tiedetään loimaan mossin osoite jos tuolle ukolle huonosti käy.
Moottoripolttoöljy on erittäin vaarallista silmälle jo pienikin pisara aiheuttaa silmälle pahimmillaan hankalan tulehduksen .

Tapaturmavakuutukset on sitä varten.
Ja toisekseen, Liomaanmossihan käski laittaa suojaklasit ja varoitti suihkun menemistä sormille, etkö ymmärrä lukemaasi.

SASsi on niitä kun ei tajua mistään mitään, hyppää kaivoon ja tunkee nysänsä ampparipesään kun joku ohjeistaa...

HUUTONAURUA!!!!
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Jos ton raahaa korjaamolle, niin just tolla konstilla se valtuutettu korjausmieskin sen katsoo 😅😅😅

Eikä kysele sasalta lupia 😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!
Tässä se todella vaarallinen ohje, oikea idiootin antama ihan alkuperäinen.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
Joo sieltä suuttimen puoleisesta päästä.
Tattis!

Vielä lisäksi - käynnistänkö koneen ja koneen käydessä löysään suutinputkia yksi kerrallaan?
Lisäksi, JOS nyt ilmenee, että joku/jotkut toimii eri tavalla kuin muut niin mitä siitä tulisi päätellä?
Tai jos kaikista tulee dieseliä samalla tavalla?


Voisit ensin kokeilla lähteekö putkien mutterit auki, siis ennen starttausta. Kun olet saanut ne auki ni kierrät varovasti kiinni ja starttaat vasta sitten. Kun kone käy ni otat ison kankaanpalan ja asetat sen sihen mutterin päälle samalla kun avaa, tulee suttua huomattavasti vähempi. Varo ettei suihku mene sormille.

Ja tuo putkien avaaminen ja sulkeminen yksitellen tyhjäkäynnillä!
Tässä se todella vaarallinen ohje, oikea idiootin antama ihan alkuperäinen.

Kun vaihdat renkaat autoon ni pultit kannattaa avata kun rengas on vielä maassa. Kun pultit on pois ni sitten vasta tunkkaat auton ylös.

Ja vinkki tuli soitteesta jonka tiedät.

HUUTONAURUA!!!!

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Ford dieselin korjaus? Vaihto?
>puimurin voorttikoneen tänä syksynä vaihtaneena,

Mikä oli koneeseen tullunna? Clayson vissiin?

Syöpyny....?...


kleissoni juu olikahan 8050 tai 60 kaks kelaanen kumminki.. mäntä oli tullu kattohon juu.. ei sitte enää saanu seleville jotta mistoli alakanu kunei mäntäkää ollu ku vajaa viis senttiä korkia ja kk oli paloona ja lohkos 15*35senttiä reikää.. mutta oli se viä lähteny käyntihi kunolivat löpösuorattimen ens hätään vaihtanu kunei ollu reikää nähäny kunoli säiliön puolella..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..