En ihan ymmärtänyt vemsin pointtia tuosta alamäkiajosta lukot päällä. Jarrullakin takapyörät pyörivät lähes yhtenä puuna ja lisäksi kärryn jarrut aktivoituvat. Ainoa tilanne, missä itsellä on tullut lukko mieleen jarrutuksen yhteydessä, oli kun etupyöristä toinen oli sulalla ja toinen jäällä eli etupyörät alkoivat pyörimään vastakkaisiin suuntiin ja vain takapyörät jarruttivat. Tähän tosin auttaisi oikeat nelipyöräjarrut eli etunavoissa olevat jarrut. Tämä tilanne sattui maantiellä, jolloin lukon käyttö muutenkin mahdotonta.
Suunnittelijat käyttävät koneita satunnaisesti, mutta koska ovat ammatiltaan suunnittelijoita ja käytttävät työaikansa suunnitteluun, he eivät tietenkään ehdi ajelemaan tuotoksillaan ammattimaisesti. Tätä varten on erilaisia testaajia, joko firman palkoilla tai "ammattikuskeja", jotka tekevät tätä testausta. Osa testaajista tosin saattaa olla merkkiuskollisia (sokeita) tai testaajastatuksen menetyksen pelossa kirjoittavat vain positiivisia raportteja, jos ylipäänsä kirjoittavat. Koita siinä sitten olla suunnittelija. Lisäksi ekonomi hengittä niskaan ja antaa rahallisen viitekehyksen, jossa toimitaan. Suunnittelija ei myöskään juuri ajatusta uhraa kommenteille, kuten aivan paska, ettekö pysty parempaan jne jne. Näille kommenteille ja niille muutamille puusilmille, jotka tekevät ihan käsittämättömiä temppuja koneillaan, nauretaan kah*****nilla porukalla. Suunnittelija voi uhrata ajatuksen, jos korjattava asia perustellaan asiallisesti ja saman tapaisia ehdotuksia tai havaintoja on tullut muualtakin. Ehdotuksen täytyy lisäksi soveltua tuotantoon ja lakipykäliin. Varaosakirjat, ja -varasto täytyy päivittää ja huoltoa täytyy informoida muutoksesta, näin esimerkiksi. Ja ekonomin täytyy se hyväksyä eli voittoa pitää tulla.