Kylläpä verkku miesten täytyy yrittää ekoaan paikata. Mutta vaikiaa niin pirun vaikiaa... Vaihteisto ja perä ventin tehtaan hylkylinjalta, moottorit sisudiesel ja varmaankin mallia mikä ei muille kelpaa. Jotta revippä siitä.
Kyllähän taivahan tosi on että verkku vetää viimmesiään, vielä hetken noita kuoria pidetään yllä. Eihän merkillä jolla ei ole omaa tuotekehitystä ole menestystä, se on nähty jo montakertaa. Acolla on kaksi tuotekehitys yksikköä jotka ovat tulevaisuuden rattorit.
Kyllä mää ymmärrän, että on kova paikka kun entinen JD kartanomerkki osoittautuu vanhanaikaiseksi ergonomialtaan ja
luotettavuutta ei enää ole, portaaton ei ole portaaton.
"Portaaton" ei kestä moottorijarrutusta...vaihteisto kosahtaa romuksi.
Ruskeassa paneelissa hämmennetään epämääräisiä keppiviritelmiä...
Sunnanvaihdintikku on logiikaltaan järjetön.
Naapureilla on useita 6020 sarjan jörniköitä. Vikalistat ovat pitkiä.
Viimeisinpänä naapuri ei saanut fälttejä ylös, täytyi ropeloida magneettiventtiilin päästä, käyntiinlähtöongelmaa, mittaristo
pimiänä...