Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puolueeton testi; JD6630 Premium AutoPowr vs. MF7495 Dyna-VT  (Luettu 29101 kertaa)

Loordi Fordson

  • Vieras
Jontikan pisteitä laskee myös se, että ovat niin pirun rumia. Hytti oudon muotoinen ja jotenkin irrallaan kokonaisuudesta ja nokka ruma. Kaunein on tietysti Valtra ei voi mitään.

Valameeti on niin komia, että meilläpäin moni poika ihailee sen kauneutta enämpi kuin akkojansa omia, ei oo muuta huvia, kuin katella Valtrakuvia..... ;D ;D ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Kokoluokkaa kyllä kommentoidaan, muttei ominaisuuseroja? Mistä johtuu?

Suurin todellinen vika taitaa sittenkin Fergussa olla se, ettei siitä saa agriboonuksia? Itselläni valinta olisi selvä jo pelkästään senkin takia, että samalla rahalla saa isomman traktorin tarvitsematta tinkiä mukavuudesta ja käytettävyydestä.
(Näin siinäkin tapauksessa, vaikken lähtökohtaisesti olisikaan massikkamies.)

Ny tökkäsi. Että melkein samalla rahalla 7495 fergu kun 6630 jd?
HÖPÖ HÖPÖ...

Niin kyllähän mä siinä taisin mainita, että JD:ssä oli jotain lisävarustelua siihen 79000€ perushinnan päälle, Autopowr ja xenon työvalot mm. ja jotain muitakin, joita nyt en alkanu ulkoa opettelemaan, olis näköjään pitäny. Liekö se CommandCenterikin sitten lisävaruste, mutta tennispalloa ei ollunna.
tethering holes to their concave windings

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Niin ne ferku miehet on rahamiehiä. piti ihan tarkistaa semmoinen 30t/€ hinta ero.
Olihan siinä perushinnas eroa, enkä oo muuta väittänytkään.

Kahden eri kokoluokan koneet, aika huono vertailu. Mutta saahan niitä ominaisuuksia verrata. Mutta ihan oikiasti oon sitä mieltä että joillakin on vähä vielä kasvamisen varaa  ;D

Ei kai koko ratkaise, kun tarkoituksena oli verrata voimansiirron ja hallintalaitteiden toimivuutta, ja ajomukavuutta. Ei voi olla niin, että esim. JD tekisi isommat koneet (esim. 7430) mukavammaksi ohjaamoltaan tai ajettavuudeltaan. Tuskin 7430:n ja 6630:n ohjaamoilla on eroa lainkaan, korjatkoon joku, jos olen väärässä. Kumpikaan ei ihan karvalakkimalleja oo. (7430:n teknisiä tietoja ei muuten löytyny ainakaan arkimarketin sivuilta.)
Jospa olisi laittanu sen 6630:n rinnalle MF6475:n, jota jokunen aika sitten pyöriteltiin parisen viikkoa tulos olisi esim. ohjaamon ja jarrujen suhteen ollut ihan sama. (Sentään saman kokoluokan koneitakin)

Viimeksi muokattu: 29.11.07 - klo:23:54 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Kahden eri koko luokan koneet, aika huono vertailu. Mutta saahan niitä ominaisuuksia verrata. Mutta ihan oikiasti oon sitä mieltä että joillakin on vähä vielä kasvamisen varaa  ;D

No mitä nuota on tullut katseltua niin surutta sopii laittaa vierekkäin 7495 ja 7730 jontikka.

Miksi 7730 jontikka on vääntö 859Nm ja koneen teho on 190hv ja suurin teho  206hv, Massikassa 7495 Dyna-VT teho 190hv ja max 203hv vääntö 904Nm?
Eli saman kokoluokan koneet kun niitä kerran kaivattiin vastakkain.  ;D Jos vaaditaan vertailua seuraavissa isoissa kokoluokissa täytyy sarjoiksi vaihtaa kummastakin kasilla alkavat sarjat.

6400-sarjasta riittää JD:n 7730 väännön saavuttamiseen 6495 Dyna6 jossa 185hv ja max 198hv. Tässä tapauksessa molemmat ovat "portaattomia"...  ;D


Ja vielä lisäksi että käsittääkseni testissä oli päästä portaattoman laatikon saloihin sisälle.

HÖPÖ HÖPÖ ! Vääntöjä ja tehoja verrattaessa on hyvä muistaa Deere ECE R-24 normi, Fergu ISO 14396...Fergu kärsii valitettavasti "ranskantaudista", samaa laatua kuin pökö ja rellu. Toista oli Loordien aikaan... ;D ;D ;D

Vääntömittauksissa ei ilmoiteta käytettyjä normeja? Deeren lukemat 190 ja 206 7730:lle ovat normin 97/68EC mukaan mitattuja...
Eli: "ISO TR 14396 (EG 97/68 values are comparable to ISO values +/- 0.5%)"

Jos olisi ollut tarkoitus tehoja vertailla, olisi varta vasten tilattu samankokoiset koneet, mutta nuo nyt vain sattuivat olemaan paikalla.
tethering holes to their concave windings

1065

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Missäköhän tämä testi on tehty ja ketkä testaajia ja missä tulokset julkaistu?Olisi kiva lukea tuo testi.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Missäköhän tämä testi on tehty ja ketkä testaajia ja missä tulokset julkaistu?Olisi kiva lukea tuo testi.

Testi Seinäjoella oli erittäin epävirallinen eikä tuloksia varmasti tulla julkaisemaan muualla kuin tällä saitilla. Testiryhmä koostui 8 maatalousalan opiskelijasta, joilla on jo vuosien ajo-/työkokemus erilaisilla ja -kokoisilla koneilla. Virallisempi testi on jo aiheesta tehty aikanaan Koneviestin toimesta eikä siinäkään ollut tarkoitus asettaa koneita mihinkään järjestykseen.

Objektiivisen arvioinnin kannalta JD ja MF olivat merkkejä, joista kenelläkään testiryhmän jäsenellä ei juurikaan ollut aikaisempaa kokemusta eikä siten ennakkoluuloja tai asenteita kumpaankaan merkkiin. Tilanne vastaa samaa kuin esim. tavallinen Viljo Viljelijä, joka yleensä ajelee Valmetilla, New Hollandilla tai vaikkapa Case-IH:lla, menee ensimmäistä kertaa eläissään koeajamaan portaatonta traktoria.

Suorat kommentit koneista on kyllä paperilla, mutten vielä ole ehtiny koostaa niitä tänne.
tethering holes to their concave windings

Loordi Fordson

  • Vieras
Missäköhän tämä testi on tehty ja ketkä testaajia ja missä tulokset julkaistu?Olisi kiva lukea tuo testi.

Testi Seinäjoella oli erittäin epävirallinen eikä tuloksia varmasti tulla julkaisemaan muualla kuin tällä saitilla. Testiryhmä koostui 8 maatalousalan opiskelijasta, joilla on jo vuosien ajo-/työkokemus erilaisilla ja -kokoisilla koneilla. Virallisempi testi on jo aiheesta tehty aikanaan Koneviestin toimesta eikä siinäkään ollut tarkoitus asettaa koneita mihinkään järjestykseen.

Objektiivisen arvioinnin kannalta JD ja MF olivat merkkejä, joista kenelläkään testiryhmän jäsenellä ei juurikaan ollut aikaisempaa kokemusta eikä siten ennakkoluuloja tai asenteita kumpaankaan merkkiin. Tilanne vastaa samaa kuin esim. tavallinen Viljo Viljelijä, joka yleensä ajelee Valmetilla, New Hollandilla tai vaikkapa Case-IH:lla, menee ensimmäistä kertaa eläissään koeajamaan portaatonta traktoria.

Suorat kommentit koneista on kyllä paperilla, mutten vielä ole ehtiny koostaa niitä tänne.
Ei paljon kannata näitä opiskelijoiden testejä koostella... Maailmalta löytyy parempia virallisia testilaitoksia....Vuosien kokemuksesta voi kai puhua, mutta ajotunteja tuskin vielä löytyy....Vastaava "hömppätesti" oli tuossa ajanvietekonelehdessä, eli TractorPowerissa....

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Mitä väärää tuossa testissä oli?

Vituttaako kun on s-marketin kortti taskussa ja jörnteereä arvostellaan??
Kui mää ain olen paras?

Loordi Fordson

  • Vieras
Mitä väärää tuossa testissä oli?

Vituttaako kun on s-marketin kortti taskussa ja jörnteereä arvostellaan??

Päinvastoin. Teille taitaa olla vain menny Fergujen koppien "liimanhöyryt" päähän... Aikamiehet kun jaksaa vain jankuttaa Fergu, Fergu ja Fergu....Eli elämässä tärkeintä:  Fergu....S-kortit ja Plussa-kortit muuten löytyy, vaikka eipä paljon merkitystä koko korteilla.....

Opelixi

  • Vieras
Mitä väärää tuossa testissä oli?

Vituttaako kun on s-marketin kortti taskussa ja jörnteereä arvostellaan??

Päinvastoin. Teille taitaa olla vain menny Fergujen koppien "liimanhöyryt" päähän... Aikamiehet kun jaksaa vain jankuttaa Fergu, Fergu ja Fergu....Eli elämässä tärkeintä:  Fergu....S-kortit ja Plussa-kortit muuten löytyy, vaikka eipä paljon merkitystä koko korteilla.....

No tarjotaan John Deere miehille hieman lohdutusta.


Deere, Deere, Deere.. Tuliko nyt parempi mieli?  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Kui mää ain olen paras?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Missäköhän tämä testi on tehty ja ketkä testaajia ja missä tulokset julkaistu?Olisi kiva lukea tuo testi.

Testi Seinäjoella oli erittäin epävirallinen eikä tuloksia varmasti tulla julkaisemaan muualla kuin tällä saitilla. Testiryhmä koostui 8 maatalousalan opiskelijasta, joilla on jo vuosien ajo-/työkokemus erilaisilla ja -kokoisilla koneilla. Virallisempi testi on jo aiheesta tehty aikanaan Koneviestin toimesta eikä siinäkään ollut tarkoitus asettaa koneita mihinkään järjestykseen.

Objektiivisen arvioinnin kannalta JD ja MF olivat merkkejä, joista kenelläkään testiryhmän jäsenellä ei juurikaan ollut aikaisempaa kokemusta eikä siten ennakkoluuloja tai asenteita kumpaankaan merkkiin. Tilanne vastaa samaa kuin esim. tavallinen Viljo Viljelijä, joka yleensä ajelee Valmetilla, New Hollandilla tai vaikkapa Case-IH:lla, menee ensimmäistä kertaa eläissään koeajamaan portaatonta traktoria.

Suorat kommentit koneista on kyllä paperilla, mutten vielä ole ehtiny koostaa niitä tänne.
Ei paljon kannata näitä opiskelijoiden testejä koostella... Maailmalta löytyy parempia virallisia testilaitoksia....Vuosien kokemuksesta voi kai puhua, mutta ajotunteja tuskin vielä löytyy....Vastaava "hömppätesti" oli tuossa ajanvietekonelehdessä, eli TractorPowerissa....

Säkin oot joskus ollu nuori kuski vai ootko syntyny vanhana? Mikäs sen paree arvostelemaan kuin nuori osaava kuljettaja, joka ajaa päivittäin vai virallises testilaitokses suojatyössä oleva ns. tutkija, joka ajaa vain silloon tällöön. Ei se ajotuntien määräkään aina korvaa laatua. Joskus näkee kauan ajaneen ja paljon ajotunteja omaavan kuskinkin töppäilevän todella rankasti. Mä taas oon itte ajanu täs 30 ajovuoden aikana traktoriilla vain muutaman tunnin, jotta ajokokemusta mulla ei varmaan oo niin paljoo kuin useimmilla tän palstan kirjoittajilla. Mutta jo työni takia mun on pystyttävä arvostelemaan, jos joku osaa tai ei osaa. Sä voit toki näkemättä arvostella näitä tulevia isäntiä, emäntiä ja urakoijia, (mutta sulle ei makseta siitä).

Tuosta virallisesta vaan sen verran, jotta jos jonkun virallisen tutkimuslaitoksen tutkijat mollaa sun hyvänä pitämäs traktorin ihan paskaksi ja maan rakoon, tottahan otat nokkiisi siitäkin? Tässähän ei varsinaisesti mollattu kumpaakaan? Mä mollaan kyllä, jos tarve vaatii, mut mun oppilaat ei tee sitä.
tethering holes to their concave windings

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,
tethering holes to their concave windings

1065

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Että sellanen testi.Hyvä että nuoretkin pääsevät välillä arvostelemaan traktoreita.Kyllä mielestäni voi nuorienkin mielipiteitä arvostaa.Yksi mikä pisti silmään on tuo hytin ahtaus.Mille tuo hytti on ahdas,hyttiin mielestäni kun ei tarvitse muuta kuin kuskin ja ehkä eväiden mahtua,muu on turhaa ja aiheuttaa vain ongelmia.Hyteistä nyt kun aloin puhua niin mielestäni ylivoimaisesti paras hytti on jonnikan SG2.En tarkoita että se olisi hiljaisin tai muuta mutta ergonomialtaan se on hyvä.Uusien jonnikoiden hytti ei sitten enää samalle tasolle ylläkkään jos ei kyllä tuo massikankaan hytti.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
M-F 3000-sarjan hyttiä ei edelleenkään moni hytti päihitä.

Paitti tietysti uusien massikoitten hytit.
Kui mää ain olen paras?