+200 on asian ytimessä nyky traktoreiden voiman siirto kestää aika hyvin maatalous ajot joita ei voi edes verrata suo eikä metsä hommiin.Kunnolliset öljyt eikä mitään universaaleja vaihteistoon.Tielanan veto traktorilla käy vanteiden ja voimansiirron päälle kun koko ajan tahtoo traktori kulkea kuin ajokoira.Traktori pohjainen tienlanaus pitäisi lailla kieltää se säästäisi monen traktori ennen aikaiselta vaihteisto rempalta.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 28.08.15 - klo:15:23+200 on asian ytimessä nyky traktoreiden voiman siirto kestää aika hyvin maatalous ajot joita ei voi edes verrata suo eikä metsä hommiin.Kunnolliset öljyt eikä mitään universaaleja vaihteistoon.Tielanan veto traktorilla käy vanteiden ja voimansiirron päälle kun koko ajan tahtoo traktori kulkea kuin ajokoira.Traktori pohjainen tienlanaus pitäisi lailla kieltää se säästäisi monen traktori ennen aikaiselta vaihteisto rempalta.V ittu mut sää olet fiksu, sulla leikkaa ja raksuttaa niin et ydinfyysikkoakin heikottaa. Ihanko ite päättelit vai soititko cänädään terassihirmulle?? Molopää...
Lainaus käyttäjältä: SKN - 28.08.15 - klo:21:08Lainaus käyttäjältä: SAS - 28.08.15 - klo:15:23+200 on asian ytimessä nyky traktoreiden voiman siirto kestää aika hyvin maatalous ajot joita ei voi edes verrata suo eikä metsä hommiin.Kunnolliset öljyt eikä mitään universaaleja vaihteistoon.Tielanan veto traktorilla käy vanteiden ja voimansiirron päälle kun koko ajan tahtoo traktori kulkea kuin ajokoira.Traktori pohjainen tienlanaus pitäisi lailla kieltää se säästäisi monen traktori ennen aikaiselta vaihteisto rempalta.V ittu mut sää olet fiksu, sulla leikkaa ja raksuttaa niin et ydinfyysikkoakin heikottaa. Ihanko ite päättelit vai soititko cänädään terassihirmulle?? Molopää... Älä ny rupia Sassi on oikeas että mä olen ytimes
Lainaus käyttäjältä: SAS - 28.08.15 - klo:15:23+200 on asian ytimessä nyky traktoreiden voiman siirto kestää aika hyvin maatalous ajot joita ei voi edes verrata suo eikä metsä hommiin.Kunnolliset öljyt eikä mitään universaaleja vaihteistoon.Tielanan veto traktorilla käy vanteiden ja voimansiirron päälle kun koko ajan tahtoo traktori kulkea kuin ajokoira.Traktori pohjainen tienlanaus pitäisi lailla kieltää se säästäisi monen traktori ennen aikaiselta vaihteisto rempalta.Jos traktori ei kestä soukkion vetoa niin paaluun voi laittaa... Siinä ei oo tiukilla kun renkaat...
Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 29.08.15 - klo:09:19Lainaus käyttäjältä: SAS - 28.08.15 - klo:15:23+200 on asian ytimessä nyky traktoreiden voiman siirto kestää aika hyvin maatalous ajot joita ei voi edes verrata suo eikä metsä hommiin.Kunnolliset öljyt eikä mitään universaaleja vaihteistoon.Tielanan veto traktorilla käy vanteiden ja voimansiirron päälle kun koko ajan tahtoo traktori kulkea kuin ajokoira.Traktori pohjainen tienlanaus pitäisi lailla kieltää se säästäisi monen traktori ennen aikaiselta vaihteisto rempalta.Jos traktori ei kestä soukkion vetoa niin paaluun voi laittaa... Siinä ei oo tiukilla kun renkaat...Vrg oli kyllä kyse.Loimaan molopää myrkyttäjälle pysy siellä peppu osastolla älä tule tänne konepalstalle.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 29.08.15 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 29.08.15 - klo:09:19Lainaus käyttäjältä: SAS - 28.08.15 - klo:15:23+200 on asian ytimessä nyky traktoreiden voiman siirto kestää aika hyvin maatalous ajot joita ei voi edes verrata suo eikä metsä hommiin.Kunnolliset öljyt eikä mitään universaaleja vaihteistoon.Tielanan veto traktorilla käy vanteiden ja voimansiirron päälle kun koko ajan tahtoo traktori kulkea kuin ajokoira.Traktori pohjainen tienlanaus pitäisi lailla kieltää se säästäisi monen traktori ennen aikaiselta vaihteisto rempalta.Jos traktori ei kestä soukkion vetoa niin paaluun voi laittaa... Siinä ei oo tiukilla kun renkaat...Vrg oli kyllä kyse.Loimaan molopää myrkyttäjälle pysy siellä peppu osastolla älä tule tänne konepalstalle. SASsi servailee
Samaa katoin minäkin. Hyvin oli voimaa "Eco" Versussa . Oli siinä etuakselikin kohtuu kovilla kun oli kauha täynnä rautaa . Mut ei kyl joo tuntunu pakat luistavan.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 28.08.15 - klo:15:23+200 on asian ytimessä nyky traktoreiden voiman siirto kestää aika hyvin maatalous ajot joita ei voi edes verrata suo eikä metsä hommiin.Kunnolliset öljyt eikä mitään universaaleja vaihteistoon.Tielanan veto traktorilla käy vanteiden ja voimansiirron päälle kun koko ajan tahtoo traktori kulkea kuin ajokoira.Traktori pohjainen tienlanaus pitäisi lailla kieltää se säästäisi monen traktori ennen aikaiselta vaihteisto rempalta.Mahtaakohan promillella porsineista traktoreista ollla takanaan tielananvetoa?
Lainaus käyttäjältä: Make - 29.08.15 - klo:22:09Lainaus käyttäjältä: SAS - 28.08.15 - klo:15:23+200 on asian ytimessä nyky traktoreiden voiman siirto kestää aika hyvin maatalous ajot joita ei voi edes verrata suo eikä metsä hommiin.Kunnolliset öljyt eikä mitään universaaleja vaihteistoon.Tielanan veto traktorilla käy vanteiden ja voimansiirron päälle kun koko ajan tahtoo traktori kulkea kuin ajokoira.Traktori pohjainen tienlanaus pitäisi lailla kieltää se säästäisi monen traktori ennen aikaiselta vaihteisto rempalta.Mahtaakohan promillella porsineista traktoreista ollla takanaan tielananvetoa?Ostin keväällä tielanan.Ei kai se nyt kauhean kovaa ole jos 1500 kierrosta on koneessa ja nopeus 8 kilsaa tunnissa?Kai tommoista voi tehdä?Eri asia sitten nää maxilanat joilla ryystetään 10cm tienpintaa 4m leveydeltä...siinä voi jo olla pakat kovilla...
Lainaus käyttäjältä: Eagle - 31.08.15 - klo:13:28Samaa katoin minäkin. Hyvin oli voimaa "Eco" Versussa . Oli siinä etuakselikin kohtuu kovilla kun oli kauha täynnä rautaa . Mut ei kyl joo tuntunu pakat luistavan.hetken tie on kevyt kulkea sanotaan jossain laulussa...taitanee pitää useimmiten paikkansa näissä virivirihommissa