Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.
Oot sää kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus.
Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä?
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff
EDIT:
Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus...
Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino?
ankarassa vauhdissa putki taipuu kun tyvi on punahehkussa.
Juu, noi kymppisarjan voortit on melkosia kiitureita.
miten ne rattivaihteet pelaa vanhemmiten, on kait siinä jokunen nivel enempi kuin keppi laatikon kannessa
Vanhan mallin H-kaavio ei toimi koskaan, ei varmaan kuulukaan toimia, ihan kauhee...
Uudempi on ok kunhan ruikkii rasvaa välillä kepin juureen...