On noita synchroja ollut pari kpl., nyt 4motion; keväällä kuulemma sais automaattina ja nelivetona sillä isoimmallakin koneella (oliko se 130kw?, ei jaksa googlettaa) Vaan tuntuma ettei Haldex mee siitä mistä synchro. Onko muilla samoja aavistuksia?
Hiace on kyllä kaamee routaheitoissa, mutta toimiva. Tätä kuulemma myydään lähinnä Suomessa ja Norjassa eli seuraavan sukupolven Hiacea ei soviteta Euroopan markkinoille eli Hiacen myynti loppunee parin vuoden kuluttua?
Luotettavn nelivetoisen ja ajettavan ostajalle taidetaan myydä "eioota".
Ei oo kokemusta muutakun Passatin Syncrosta ja Transporterin 4-Motionista. Nuo kummatkaan termithän ei kerro toteutustavasta, 4Motion tarkoottaa Haldexia tai Torsenia, ja Syncro viscoa tai Torsenia.
Mutta tähän asti itte Haldexin pidosta ei oo jääny homma kiinni, etenemisvauhdista ennemminki. Eli kaipaas tuohon 6-vaihteisehen manuaalihin hitaamman ykkösen, tai koneesehen vääntöä tyhjäkäynnille. Tiukan paikan tullen se sammuu nopiempaa ku saunalyhty. Onko kokemusta 130hv koneen lastutuksen vaikutuksesta tyhjäkäynnin tuntumaan? Ainakin Passatis se auttoo turbon alueen alapuolellekkin.