Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VW Transporter  (Luettu 56978 kertaa)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter
Tojolla laatuongelmia miljoonissa autoissa ,yhtiö tekee tappiota yhä kiihtyvää vauhtia.
Osa malleista joudutaan vetämään POIS kokonaan markkinoilta,eipä tainnut tojon maailman valloitus ollakkaan niin yksinkertainen juttu .
Tahtoo laatu pudota kun on tehtaita tehty joka puolelle maailmaa.

Jess, ja vastataan kun munataan.  Sellaisia kuin viiatit, pösöt, rellut ja voorrttit ei sais tehdä ollenkaan kun ovat vikoja täynnä. Käyttäjät vaan ovat tottuneet ainaiseen laittamiseen.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VW Transporter
Vitossa saa paikata ruostepaikkoja enemmän kuin vanhassa hiacessa...

Mulla on -03 vito, mistähän mä saisin ruostetta siihen...
no odottelet rauhassa ja katselet niitä oven helmoja ja ihan keskeltä takaluukkuakin rupee kukkimaan  :D  Ja itse en puolusta kuin hiaceja ja vanhoja corolloja kun nää viimeiset carinat/avensikset kun on tehty englannissa ja siellä ei tehdä kyllä mitään kunnollista....   se kyllä noissa pakuissa ihmetyttää kun ykkönen ja pakki on tehty turhan nopeiksi kun tuota jarrullista 2500kg majavaa peruuttelee (usein myös ylämäkeen) niin hiacessa on sen verran rauhallisempi pakki kuin esim ducatossa ettei tartte kytkintä liirailla... ja 1.9 commmonraili ducatolla kun vetää kärryä niin kuormalla risteyksestä lähtö on tuskaa mutta sodanaikainen 4x4 2.4td hiace lähtee tyhjäkäynnilläkin (vähän vaan syöttöä lisätty) eikä ees huomaa kärryä...  

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: VW Transporter
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...

www.voimaa.com
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VW Transporter
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...

www.voimaa.com

omaan seatin dieseliin ei oo tar***** mitään voimaa.comin ohjelmaa kun pistelin isommat suuttimet niin tuli +50hv lisää mutta turbo jää pieneksi ja sen sekä coolerin vaihdon jälkeen ---> http://www.hestec.fi/index.php  ;D

GTS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
Vs: VW Transporter
Mutta minne ihmeeseen Transformerin kuskeilla on aina kiire vai onko WV teettänyt Toyotalla ne?   :o Eilen räpsäytti kameratolppaa yksi Transformeri joka ohitti kun olin kääntymässä oikealle päin. Saa nähdä ehtikö hän saada rekkarin myös kuvaan.

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: VW Transporter

Kyyllä saa Audilla, Skodalla nyt kait myös transuporterin dsg nä ???
 :(

En oo Audin ja Skodan pakettiautoohin tutustunukkaa... Pitääpä tutkia.

Teroman

Vs: VW Transporter

Onhan ne nitä laittanut pakuksi ainakin Roomsteria ja VW tiguaania,,,,,, Audin avanttia

jos oikein on nuuka D-veron kanssa ?????
 8)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kansanautoilija...
Olet oikeassa. Saksanseisojien laatu on nykyisin sen verran heikkotasoista, että niitä ei kannata mainita samana päivänä Hi-Acen kanssa.

Niin että vaikka saksalaisten laatu on tullutkin alaspäin, niin silti ei vielä oo vertailukelpoisella tasolla ollakseen lähellä Hi-Ass:ia?
Saattashan se joku pahantahtonen Kansanautoilija vääntää selevän asian nuinki päin...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: VW Transporter
Tojolla ongelmat aina vaan pahenee ,prius mallissa jarruvikoja.
Tojon myynti pudonnut viimeisen 2 kk aikana maailmassa huikeasti.
Tojo tekee tappiota .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK.

http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpg

Vast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.
Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.

Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.

Hiace nyt tarviikin nelivedon että sillä vois 15 cm lumessa ajaa, mun -96 - mallinen etuvetotransporteri menee tollasessa lumessa kevyesti....

No pistetään sitte paremmaks: 35 senttii ja menee ihan löysästi läpi ja joskus metrin kinoskaa ei oo liikaa!!

Täytyy korjata tuota edellistä. On tullut 15 lisää lunta ja hiasse auraa sitä ihan kevyesti vieläkin.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter
Tojolla ongelmat aina vaan pahenee ,prius mallissa jarruvikoja.
Tojon myynti pudonnut viimeisen 2 kk aikana maailmassa huikeasti.
Tojo tekee tappiota .

....Sillä aikaa kun toiset lopettelevat kokonaan.

Tojo korjaa vastuullisesti virheensä ja jatkaa porskutusta!!!

Teroman

Vs: VW Transporter

Transuissa niitä kytkimiä mennyt monesta jotka kytkee päälle pois Ilmastoinnin kompuraa,,,,

Eikä muuten mene takuuseen
 ::)

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: VW Transporter
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...

www.voimaa.com

omaan seatin dieseliin ei oo tar***** mitään voimaa.comin ohjelmaa kun pistelin isommat suuttimet niin tuli +50hv lisää mutta turbo jää pieneksi ja sen sekä coolerin vaihdon jälkeen ---> http://www.hestec.fi/index.php  ;D
Nehän erikooset suuttimet on, mä haluan samanlaaset. Suuttimien vaihto ei mun tietääkseni juurikaan vaikuta tehohon, paitsi ehkä pumppusuutinkonehis, silloonkin vaatiis kait uuden ohojelmiston.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VW Transporter
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...

www.voimaa.com

omaan seatin dieseliin ei oo tar***** mitään voimaa.comin ohjelmaa kun pistelin isommat suuttimet niin tuli +50hv lisää mutta turbo jää pieneksi ja sen sekä coolerin vaihdon jälkeen ---> http://www.hestec.fi/index.php  ;D
Nehän erikooset suuttimet on, mä haluan samanlaaset. Suuttimien vaihto ei mun tietääkseni juurikaan vaikuta tehohon, paitsi ehkä pumppusuutinkonehis, silloonkin vaatiis kait uuden ohojelmiston.
www.holysmoke.fi  ;D   90hv pitäis olla vakiona ja 143,5hv ja 382nm mitattiin uusilla suuttimilla ja ahdot nyt vaan hiukan hyppelee kun ohjelma ei  ymmärrä heti alkuun niitä rajoittaa kun kaasua painaa ronskimmin.... ja siis TDI ALH kone.....  ja käytös saatiin vag-comilla ennakkoja säätämällä muutenkin nyt paremmaksi niin että lähtee pieniltäkin kierroksilta aikas mukavasti  :D