Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Kartsa - 10.01.10 - klo:19:26
-
Moro! mitäs mieltä porukka tälläisestä autosta VW Transporter Vm 2006 Ajettu n. 90tkm 77Kw Lyhyt malli ainut miinus omasta mielestä on että autossa ei ole takana pariovia... ::)
-
2,5L 4 - motiooni oli -05
olis varmaan vieläkin ellei niin melukas ohjaamo.
Kait sillä jotain kuskaa , onko hintaa alle 15 te ?
alvillinen vaiko ei
???
-
20 000e verolla oliko toi 2,4l se 130hp
-
Hyvä ajaa ehkä paras ajolleen noista kaappiautoista.Edessä kilometrejä lukematon määrä.Monikertainen testivoittaja.
-
Mulla on tuollainen -04, samoilla kilometreillä. Takuuna vaihdettiin kaiuttimet. Jarrupalat, kallistuksenvakaimen puslat ja vasen etuparkki vaihdettiin viimeisessä huollossa. Muuten on mennyt pelkällä tankkauksella.
Aika meluisiahan nuo ovat, harmittaa kun on päivän ajanut hiljaisella traktorilla ja sitten lähtee Transportterilla kotiin. :o Muuten olen olut tyytyväinen.
-
en ookkaan ajanut tällä ns. uudemmalla kopalla, mikä alkaa 04 alkaen mutta tollasella 98 vuotisella oon onko joku 2006 vuotinenkin yhtä meluisa?
:)
-
ei se mikään 2,4 litrainen ole.Niissä ei ollut kuin 74hv.Ja ilman turboa.Mulla on -07 128kw 4motion.Muuten ihan hyvä...mutta...Ykkönen ja pakki ovat perävaunukäytössä ihan liian nopeat,ja 6:sta ei tarvi juuri koskaan.Eli vois olla kautta linjan tiheämpi välitys.Vääntöä ei ole alle 1500kierroksen juuri ollenkaan.Sitten kyllä menee kun 2000 kierrosta on taulussa.Tyhjänä aika sähäkkä ja ison kärrynkin kanssa pärjää mukavasti valoissa porukan mukana.Ja 4motion ei ole mikään NELIVETO.Vanha syncro meni kärryn kanssa paljon paremmin kun siinä oli aina takavetokin mukana.Tää uus ottaa takavedon mukaan vasta kun etupöyrät ovat jo ruopasseet.Ja edelleen iso ykkönen ja pakki niin välillä on tuskaa vaikka lumipenkassa kärry perässä.Kärryn kanssa(700kg+kuorma) kulutus n.13-14 litraa/100km sekalaisessa ajossa.Pelkällä autolla pääsee alle kymppiin ja matka-ajossa menee jopa 7:llä.Mitään ihmevikoja ei ole ollut 45tkm:iin.Meluisuudesta ei voi moittia kyllä.
-
ei se mikään 2,4 litrainen ole.Niissä ei ollut kuin 74hv.Ja ilman turboa.Mulla on -07 128kw 4motion.Muuten ihan hyvä...mutta...Ykkönen ja pakki ovat perävaunukäytössä ihan liian nopeat,ja 6:sta ei tarvi juuri koskaan.Eli vois olla kautta linjan tiheämpi välitys.Vääntöä ei ole alle 1500kierroksen juuri ollenkaan.Sitten kyllä menee kun 2000 kierrosta on taulussa.Tyhjänä aika sähäkkä ja ison kärrynkin kanssa pärjää mukavasti valoissa porukan mukana.Ja 4motion ei ole mikään NELIVETO.Vanha syncro meni kärryn kanssa paljon paremmin kun siinä oli aina takavetokin mukana.Tää uus ottaa takavedon mukaan vasta kun etupöyrät ovat jo ruopasseet.Ja edelleen iso ykkönen ja pakki niin välillä on tuskaa vaikka lumipenkassa kärry perässä.Kärryn kanssa(700kg+kuorma) kulutus n.13-14 litraa/100km sekalaisessa ajossa.Pelkällä autolla pääsee alle kymppiin ja matka-ajossa menee jopa 7:llä.Mitään ihmevikoja ei ole ollut 45tkm:iin.Meluisuudesta ei voi moittia kyllä.
Itellä syncro-portteri -97 on kyllä hyvä kun on 1 ja pakki tosi lyhyet, nimenomaan peräkärryn kans, ihime jos ne on uudempiin sitte nopeutettu. Ja tosissaan pääsee pahaan paikkaan.
-
Joo kyllähän toi 100heppaa kyllä jelppaa tossa tiellä.Entinen 2,4 syncro jaksoi vetää kärryä kuorman kanssa n. 80km/h ??? Uudempi kiihtyy vielä siinä vauhdissa helposti(vaikkakaan lujempaa ei edes saa ajaa).
-
hyvä peli mulla on samantehoinen pitkä malli, pariovilla vm.04 käytettynä ostin. on mukava ajaa ja tavaratila on toimiva. tehoa tuntuu olevan riittävästi ison teliperävaunun vetoon. yllättävän sitkeä vaikka pienempi moottori kuin edellisessä autossa. edellisessä autossa peruutusvaihde oli liian nopea tosi vaikea peruuttaa kärryllä tuossa on hitaampi pakki ja ykkönen liikkelle lähtö kuormalla on helpompaa. viisi vaihdetta on sopiva, kun välitykset on oikeat. raskaalla kuormalla mäkimaastossa ajan nelosella. kevyessä ajossa menee 7 litralla satasen.
-
Onko kukaan lastuttanu tuota 100heppasta? onko sampalla kopissa kova meteli, vai onko tuo vaan huhu puhetta? käsittääkseni nuissa 05 mallisissa porttereissa on vebasto vakiona, mutta ilman kelloa?
-
Kyllä kaikissa T5 Porttereissa pitäisi olla Webasto. Kello on sitten lisävaruste. Tehdasasennettu kello on katossa ja jälkiasennettu on jossain kojetaulussa. Tehdasasennetussa on toinen akku kuskin penkissä.
Mulla on jälkiasennettu kauko-ohjaimella. Kertaakaan ei oo ollut yhdelläkään akulla akku tyhjä.
-
Ne pariovet ois hyvä takana,saapi trukilla lavan sinne perään,tai eihän se sitten kyllä sinne taida mahtua,ne lokarit ovat normilavalla siellä esteenä.Nuo ransportterit ovat lähinnä kulukauppiaitten autoja ei niillä mitään tavaraa voi kuljettaa.Huolto ym vallan jumalattoman kallista.Kestävyyskin sitä ja tätä,alusta ym lähinnä samaa tavaraa kuin Golfissakin,samoin moottorit.Mersun pakut on tehty tavaran kuljetusta varten,ransportterit vain kaljakorin kuskaukseen 8)
;D ;D ;D ;D ::)...taitaa kaveri olla oikein asijaaantunttijaaa
-
ei se mikään 2,4 litrainen ole.Niissä ei ollut kuin 74hv.Ja ilman turboa.Mulla on -07 128kw 4motion.Muuten ihan hyvä...mutta...Ykkönen ja pakki ovat perävaunukäytössä ihan liian nopeat,ja 6:sta ei tarvi juuri koskaan.Eli vois olla kautta linjan tiheämpi välitys.Vääntöä ei ole alle 1500kierroksen juuri ollenkaan.Sitten kyllä menee kun 2000 kierrosta on taulussa.Tyhjänä aika sähäkkä ja ison kärrynkin kanssa pärjää mukavasti valoissa porukan mukana.Ja 4motion ei ole mikään NELIVETO.Vanha syncro meni kärryn kanssa paljon paremmin kun siinä oli aina takavetokin mukana.Tää uus ottaa takavedon mukaan vasta kun etupöyrät ovat jo ruopasseet.Ja edelleen iso ykkönen ja pakki niin välillä on tuskaa vaikka lumipenkassa kärry perässä.Kärryn kanssa(700kg+kuorma) kulutus n.13-14 litraa/100km sekalaisessa ajossa.Pelkällä autolla pääsee alle kymppiin ja matka-ajossa menee jopa 7:llä.Mitään ihmevikoja ei ole ollut 45tkm:iin.Meluisuudesta ei voi moittia kyllä.
T5 portterissa jos hammasrattailla oleva jakopää -, ja vesipumppu alkaa vuotaa, niin kun "itkureikä" muurautuu umpeen menee nesteet moottoriöljyn sekaan. Kannattaa olla tarkkana.
-
Kiitos tiedoista koskien Webastoa. Mistä tietää että auto on T5??? Ja onhan niitä vissiin T4:siakin vai?
Jaa onko tämä Öljyjen ja nesteiden sekaisin meneminen joku tyyppivika, onko joku määrätty vuosimalli? Onko näissä Remmi vai ketju jakopäässä?
-
t5 on 5 sylinterin turbo ja t4 on 4 sylinterinen turbo...? Siitä kai sen tietää.Kiitoksia vesipumppu/öljyn nesteentymis vinkistä :)
-
T5 on tämä nykyisinkin myynnissä oleva malli T4 on se ensimmäinen etuvetoinen. 1,9 l koneessa on nokkahihna, vaihtoväli 90000 vaihto on aika dyyris operaatio, >:( eli tarkista, onko vaihdettu.
-
Moro! mitäs mieltä porukka tälläisestä autosta VW Transporter Vm 2006 Ajettu n. 90tkm 77Kw Lyhyt malli ainut miinus omasta mielestä on että autossa ei ole takana pariovia... ::)
Moro, moro! Hommaa heti vaan hiasse. Se on pitkän päälle luotettava. Kyllä nuo hitlerin kaasukammiot tiedetään. Parasta niissä on, että niitä voi viedä metallinkeräykseen uusien hiassien toivossa.
-
Eikös T4:n viispyttyisissä ainakin oo eberi ilman kelloa kanssa vakiona? Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.
[offtopic]
Hiassea ei kannatakaan metallikeräykseen viedä, kun siinä pitäisi olla metallia.. ;D
[/offtopic]
-
Eikös T4:n viispyttyisissä ainakin oo eberi ilman kelloa kanssa vakiona? Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.
[offtopic]
Hiassea ei kannatakaan metallikeräykseen viedä, kun siinä pitäisi olla metallia.. ;D
[/offtopic]
Vaan pitkälle ne vie ja kotiin tuo takaisin!!! :)
-
, onneksi pitkien pyhien aikana, niin ei keretty ajaa, vaan hinurilla korjaamolle. taksipuolella tehty joitain epämääräisiä hommiakin, - tiedoksi joillekin huulenheittäjille. ;D
No, onhan niistä pitkistä pyhistä se hyöty että yhtään ajokuntoista ei löytynyt moneen päivään pilaamaan vw:n konetta. ;D
-
JEP .. JEP..
-
Tuli vaihdettua DSG skodaan ja perävaunuun
nyt paaaljoon miellyttävämpää kyytiä ja ja samat kamat kulkee silti.
:o
-
Tuli vaihdettua DSG skodaan ja perävaunuun
nyt paaaljoon miellyttävämpää kyytiä ja ja samat kamat kulkee silti.
:o
Mut siitä ei saa alvia pois?? Eikä kaikkia kuluja suoraan vähennyksiin??
-
Tuli vaihdettua DSG skodaan ja perävaunuun
nyt paaaljoon miellyttävämpää kyytiä ja ja samat kamat kulkee silti.
:o
Oon miettinyt samanlaista ratkaisua - kyrsii tuo "vanhoille" pakuille epäoikeuden mukaisesti laskettu päästövero. On vain tainnut jo vaihtoarvo pudota.
-
Kulutus tippui 8,,,11 L sijaan nyt tasan 5 L ajelet sitten miten vaan,,,,,,,,,,,
Kauko-ohjattu webasto päivittäin käytössä
dsg toimii kuin saksalaisen inssin ajatus
8)
-
Tuo se tänne niin johan saadaan kulutuslukemat nousuun.Olen nimittäin pätevä siinä hommassa,eli epätaloudellisessa ajossa ;D
-
ei nouse millään yli 5 L vaikka kuinka sotkee menemään,,,,,,,,,,,,
8)
-
ei nouse millään yli 5 L vaikka kuinka sotkee menemään,,,,,,,,,,,,
8)
Tuo tänne niin laitetaan kärry perään ja meikäläinen rattiin,niin 10 menee takuulla.Ykskään kone ei ole mennyt alle 13:n.ton kärryn kanssa.Seat Toledolla ajoin lapin reissulla 7:llä litralla ilman kärryä kun kaveri kehu että menee 4:ään.Ja ihan tasaisesti ajoin omasta mielestäni 140km/h max. keskim.95km/h. Mä oon oikeesti hyvä saamaan auto tai traktori kuluttamaan vaikken yritä edes erityisesti ;)
-
On noita synchroja ollut pari kpl., nyt 4motion; keväällä kuulemma sais automaattina ja nelivetona sillä isoimmallakin koneella (oliko se 130kw?, ei jaksa googlettaa) Vaan tuntuma ettei Haldex mee siitä mistä synchro. Onko muilla samoja aavistuksia?
Hiace on kyllä kaamee routaheitoissa, mutta toimiva. Tätä kuulemma myydään lähinnä Suomessa ja Norjassa eli seuraavan sukupolven Hiacea ei soviteta Euroopan markkinoille eli Hiacen myynti loppunee parin vuoden kuluttua?
Luotettavn nelivetoisen ja ajettavan ostajalle taidetaan myydä "eioota".
-
On noita synchroja ollut pari kpl., nyt 4motion; keväällä kuulemma sais automaattina ja nelivetona sillä isoimmallakin koneella (oliko se 130kw?, ei jaksa googlettaa) Vaan tuntuma ettei Haldex mee siitä mistä synchro. Onko muilla samoja aavistuksia?
Lue toi mun viesti ekalta sivulta niin just sanoin samaa...Ja se uus 130 kw:n on 2 litran koneella ja jakopään remmillä eli paluu remminvaihtoon on taas :(
-
Haldex on semmoinen apuveto
Torsen vasta kunnon Quatro
A3, A4, A6, 4- motion testattu on
Ei nouse kulutus vaan yli 5 L dsg llä, just kokeiltiin taas Hwinnamo
::)
-
Posti on siirtymässä VW kalustoon ,varikset on siirretty syrjään,samoin poliisi ,puolustusvoimat harvoin niillä näkee tojoja.
-
Posti on siirtymässä VW kalustoon ,varikset on siirretty syrjään,samoin poliisi ,puolustusvoimat harvoin niillä näkee tojoja.
Polliisin kyllä luulis vaativan laatuakin. Saappi ja mondeo näistä hyvinä esimerkkeinä. Siellä ei kestävyys ja käytettävyys ole valinnan peruste. Ilmankos rosvot jäävät pääosin jäämättä kiinni.
-
Haldex on semmoinen apuveto
Torsen vasta kunnon Quatro
A3, A4, A6, 4- motion testattu on
Ei nouse kulutus vaan yli 5 L dsg llä, just kokeiltiin taas Hwinnamo
::)
No ei sitten,mutta ei tolla kulutuksella mitään tavaraa liikutetakkaan,nythän oli kysy paketti-eikä henkilöautoista?? Mutta hyvä on jos menee pienellä :)
-
Posti on siirtymässä VW kalustoon ,varikset on siirretty syrjään,samoin poliisi ,puolustusvoimat harvoin niillä näkee tojoja.
Polliisin kyllä luulis vaativan laatuakin. Saappi ja mondeo näistä hyvinä esimerkkeinä. Siellä ei kestävyys ja käytettävyys ole valinnan peruste. Ilmankos rosvot jäävät pääosin jäämättä kiinni.
Kestävyydestä ehkä, mutta käytettävyydestä on kyllä ihan turha tojon kohdalla puhua! Ainakaan ns. hyötyajoneuvoissa. Hilux, voi jukolauta kuka ostaa vielä vuonna 2010 noin järkyttävää autoa. Traktorinakin se voittaa ajomukavuudessa vain zetorin ja senkin niukasti ::) Mulle on aivan sama vaikka kestäis maailman tappiin kun oma terveys ei sen ratis kestä ;D
-
Posti on siirtymässä VW kalustoon ,varikset on siirretty syrjään,samoin poliisi ,puolustusvoimat harvoin niillä näkee tojoja.
Polliisin kyllä luulis vaativan laatuakin. Saappi ja mondeo näistä hyvinä esimerkkeinä. Siellä ei kestävyys ja käytettävyys ole valinnan peruste. Ilmankos rosvot jäävät pääosin jäämättä kiinni.
Kestävyydestä ehkä, mutta käytettävyydestä on kyllä ihan turha tojon kohdalla puhua! Ainakaan ns. hyötyajoneuvoissa. Hilux, voi jukolauta kuka ostaa vielä vuonna 2010 noin järkyttävää autoa. Traktorinakin se voittaa ajomukavuudessa vain zetorin ja senkin niukasti ::) Mulle on aivan sama vaikka kestäis maailman tappiin kun oma terveys ei sen ratis kestä ;D
Sä oot heikkoo tekoo, hiasset vahvaa ja ihan käyttökelpoisia.
-
Hiacce se mmoinen perus kone
meluisa ja kova kulutus,,,,,,,,,,,
ahdaskin vielä
jokin japsi fani täytyy olla että ostaa ?????
;D
-
Hiacce se mmoinen perus kone
meluisa ja kova kulutus,,,,,,,,,,,
ahdaskin vielä
jokin japsi fani täytyy olla että ostaa ?????
;D
En tiänny, et sääki olet köyhä ja kateellinen!! ;D ;D ;D
-
Hiacce se mmoinen perus kone
meluisa ja kova kulutus,,,,,,,,,,,
ahdaskin vielä
jokin japsi fani täytyy olla että ostaa ?????
;D
En tiänny, et sääki olet köyhä ja kateellinen!! ;D ;D ;D
;D
-
Hiace on semmoinen perus juhta,,,,,,,,,,
ei juuri kannata ostaa kuin muutaman vuoden vanhana,,,,,,,,,,,
::)
-
Hiace on aina pakettiauto vertailuissa hännähuippuna, mutta kaupaksi se menee . Ostetaanko se sen takia että sillä saa itseänsä
kiusata jopa rääkätä ;D
-
Hiace on semmoinen perus juhta,,,,,,,,,,
ei juuri kannata ostaa kuin muutaman vuoden vanhana,,,,,,,,,,,
::)
Köyhä ainakin!!
-
Toyota on se joka siinä painaa,,,,,,,,,,,,
ei itse hiacen ominaisuudet
::)
-
Hiace on aina pakettiauto vertailuissa hännähuippuna, mutta kaupaksi se menee . Ostetaanko se sen takia että sillä saa itseänsä
kiusata jopa rääkätä ;D
Se on luotettava, asiallinen, pitää vaihtoarvonsa. Sitä paitsi ajomukavuus on hyvä.
-
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK.
http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpg
Vast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.
Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.
-
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK.
http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpg
Vast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.
Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.
Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.
-
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt.
Eli mukulakivikatua pahempaan paikkaan et sitten tainnut eksyäkään? ;D
-
On noita synchroja ollut pari kpl., nyt 4motion; keväällä kuulemma sais automaattina ja nelivetona sillä isoimmallakin koneella (oliko se 130kw?, ei jaksa googlettaa) Vaan tuntuma ettei Haldex mee siitä mistä synchro. Onko muilla samoja aavistuksia?
Hiace on kyllä kaamee routaheitoissa, mutta toimiva. Tätä kuulemma myydään lähinnä Suomessa ja Norjassa eli seuraavan sukupolven Hiacea ei soviteta Euroopan markkinoille eli Hiacen myynti loppunee parin vuoden kuluttua?
Luotettavn nelivetoisen ja ajettavan ostajalle taidetaan myydä "eioota".
Ei oo kokemusta muutakun Passatin Syncrosta ja Transporterin 4-Motionista. Nuo kummatkaan termithän ei kerro toteutustavasta, 4Motion tarkoottaa Haldexia tai Torsenia, ja Syncro viscoa tai Torsenia.
Mutta tähän asti itte Haldexin pidosta ei oo jääny homma kiinni, etenemisvauhdista ennemminki. Eli kaipaas tuohon 6-vaihteisehen manuaalihin hitaamman ykkösen, tai koneesehen vääntöä tyhjäkäynnille. Tiukan paikan tullen se sammuu nopiempaa ku saunalyhty. Onko kokemusta 130hv koneen lastutuksen vaikutuksesta tyhjäkäynnin tuntumaan? Ainakin Passatis se auttoo turbon alueen alapuolellekkin.
-
Automaattina ei sammu sitten millään ,,,,,,,,,
8)
-
Tulloop taas mieleen se entinen vitsi niist äideistä ja tyttäristä! :D
-
Tulloop taas mieleen se entinen vitsi niist äideistä ja tyttäristä! :D
Tää on kyl ihan eka kerta kun tällä palstalla tappelee hiasset vastaan muut. Aina on hiasset voittanu!!!
-
Aika yksin olet ainakin tähänasti tuota Hinaase puolustellut. ;)
-
puolustusvoimat harvoin niillä näkee tojoja.
http://www.toyota.fi/images/ToyotaPlus0209_spread.pdf
Kahto s. 36...
-
Hiace on aina pakettiauto vertailuissa hännähuippuna, mutta kaupaksi se menee . Ostetaanko se sen takia että sillä saa itseänsä
kiusata jopa rääkätä
Hiassen mukavuus tulleepi siittä, että sillä ei tartte jäähä tien varthen palelemhan... ;)
-
Mut heitettiin muutama vuosi sitten Toyota liikkeestä ulos, enkä ole sen koommin tarvinut avata ko. ovia.Eli en edes oikeastaan pystyisi ostamaan Hiacee, tai jos paperit tehtäis liikkeen ulkopuolella niin sitten, mutta en kyl sittenkään :D
-
Mut heitettiin muutama vuosi sitten Toyota liikkeestä ulos, enkä ole sen koommin tarvinut avata ko. ovia.Eli en edes oikeastaan pystyisi ostamaan Hiacee, tai jos paperit tehtäis liikkeen ulkopuolella niin sitten, mutta en kyl sittenkään :D
Vahva köyhän haju!!
-
Hiaccea ei kannata mainita samana päivänä saksalaisten autojen kanssa
,,,,,,,,,,
8)
-
Mut heitettiin muutama vuosi sitten Toyota liikkeestä ulos, enkä ole sen koommin tarvinut avata ko. ovia.Eli en edes oikeastaan pystyisi ostamaan Hiacee, tai jos paperit tehtäis liikkeen ulkopuolella niin sitten, mutta en kyl sittenkään :D
Vahva köyhän haju!!
Niinpä! Köyhän ei kannata ostaa halpaa, joten menin sitten Laakkoselle ;)
-
Mut heitettiin muutama vuosi sitten Toyota liikkeestä ulos, enkä ole sen koommin tarvinut avata ko. ovia.Eli en edes oikeastaan pystyisi ostamaan Hiacee, tai jos paperit tehtäis liikkeen ulkopuolella niin sitten, mutta en kyl sittenkään :D
Vahva köyhän haju!!
Niinpä! Köyhän ei kannata ostaa halpaa, joten menin sitten Laakkoselle ;)
Hitlerin kaasukammio!! Parempi kamikazekin!!
-
Mä taas lopetin VW ja Audi ostot kun siinä liikaa Kesko- lisää,,,,,,, Yli hintaa ja huonoa palvelua siis ,,,,,,,,
Nyt Helkama tuotteet myy hyvin tässä Lamassa, vai menikö se jo ohi ?
Lama siis ????
???
-
Mä taas lopetin VW ja Audi ostot kun siinä liikaa Kesko- lisää,,,,,,, Yli hintaa ja huonoa palvelua siis ,,,,,,,,
Nyt Helkama tuotteet myy hyvin tässä Lamassa, vai menikö se jo ohi ?
Lama siis ????
???
Inchape se vasta ylihinnoittelun osaakin:
Range Rover autobiography 5.0 litre 510bhp LR-V8 Supercharged petrol engine 79950 puntaa=90744€
Inchape autoveroton Suomessa 130500€, molemmissa kai sama alv. Suomen autoverollinen=241561.2€
On toi hyvä rassi, mutta ei ton arvoinen. Omani ostin Latviasta (tosin diesel ja HSE) ja lähellä brittihintaa. Tai oikeammin tilasin Latviasta ilman ALV ja autosta meni Viron ALV (22%) ja autovero (19%). Swedbank maksoi ja leasasi mulle. Melko edullista Inchape Suomen hintaan verraten.
-
Automaattina ei sammu sitten millään ,,,,,,,,,
8)
Se olis paikallansa. Mutta kun ei nelikon yhteytehen saanu.
-
Kyyllä saa Audilla, Skodalla nyt kait myös transuporterin dsg nä ???
:(
-
Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan ;D kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana ;)
-
Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan ;D kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana ;)
Eikös noissa espanjanmersuissa oo ollu aika paljon ruoste yms. ongelmaa?
-
Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan ;D kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana ;)
Eikös noissa espanjanmersuissa oo ollu aika paljon ruoste yms. ongelmaa?
Vetarit esim. >:(
-
Monestako tiedät akseleita menneen ????????
:o
-
Monestako tiedät akseleita menneen ????????
:o
Tarviikko rekisterinumerotkin? ??? 2
-
Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan ;D kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana ;)
Eikös noissa espanjanmersuissa oo ollu aika paljon ruoste yms. ongelmaa?
Vetarit esim. >:(
juu siinä ensimmäisessä mallissa on juu vähä ruoste vikoja ja espanjassa tehty mun mielestä niitä viimeisiä ei oo tehty... mutta tarkoitan tätä uutta mallia joka tuli 03 vai 04 vuonna ne on jo saksassa tehtyjä ja hyviä pelejä ;D
-
Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan ;D kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana ;)
Eikös noissa espanjanmersuissa oo ollu aika paljon ruoste yms. ongelmaa?
Vetarit esim. >:(
juu siinä ensimmäisessä mallissa on juu vähä ruoste vikoja ja espanjassa tehty mun mielestä niitä viimeisiä ei oo tehty... mutta tarkoitan tätä uutta mallia joka tuli 03 vai 04 vuonna ne on jo saksassa tehtyjä ja hyviä pelejä ;D
http://www.youtube.com/watch?v=x_1vX-8uUUk&feature=related Juu saksalaiset on parhaita ;D
-
juu siinä ensimmäisessä mallissa on juu vähä ruoste vikoja ja espanjassa tehty mun mielestä niitä viimeisiä ei oo tehty... mutta tarkoitan tätä uutta mallia joka tuli 03 vai 04 vuonna ne on jo saksassa tehtyjä ja hyviä pelejä ;D
2003 oli vielä vanhaa mallia, nimimerkillä onnellinen omistaja.
-
Miksi poikaaset ei ota mersun vitoa on myös 4x4 mallia ja moottori tehot on 95hv:stä 204 hevosvoimaan ;D kyllä kuormat liikkuu mukavasti... on automaatti laatikkoa sun muuta saatavissa mielikuvitus vain rajana ;)
Eikös noissa espanjanmersuissa oo ollu aika paljon ruoste yms. ongelmaa?
ADAC:in vikatilastoissa espanjalainen oli ihan omassa luokassaan, läheltä piti ettei lukemat menneet yli sadan, olisi pitänyt leventää sarakkeita tuon mallin vuoksi. Ylivoimaisesti surkein auto koko joukosta.
http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/Pannenstatistik_2007/default.asp
2004 ja 2005 vuosimallit oli sitten ihan vaan huonoja mutta eivät enää totaalisen umpisurkeita.
-
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK.
http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpg
Vast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.
Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.
Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.
Hiace nyt tarviikin nelivedon että sillä vois 15 cm lumessa ajaa, mun -96 - mallinen etuvetotransporteri menee tollasessa lumessa kevyesti....
-
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK.
http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpg
Vast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.
Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.
Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.
Hiace nyt tarviikin nelivedon että sillä vois 15 cm lumessa ajaa, mun -96 - mallinen etuvetotransporteri menee tollasessa lumessa kevyesti....
No pistetään sitte paremmaks: 35 senttii ja menee ihan löysästi läpi ja joskus metrin kinoskaa ei oo liikaa!!
-
Veljenpojalla oli Vito,ovet ruostuu. Takavetonen aika surkee menemään .
-
Vollkkarissa myös maalit alkoi kesiä helmoista enne kun vuosi tuli ikää täyteen,,,,,,,,
Oli myös osa syynä maailmalle laittoon.
Vaikka maalaus onnistuukin kotona , ei oikein jaksa uuden karheita heti maalaamaan ku muutakin hommaa riittää,,,,,,,,,,,
???
-
Ne on niitä ekomaaleja VW on niiden hurmiossa ollut jo viimeset kymmenen vuotta ja kai ne on jo pakollisia joka puolella.
Kun ekomaalit otettiin VW käyttöön ongelmat kyllä lisäänty huimasti ,mutta nyt kai jo on päästy niistä ohi toivottavasti.
-
En oo nähny ruosteista hiassia!
-
Vollkkarissa myös maalit alkoi kesiä helmoista enne kun vuosi tuli ikää täyteen,,,,,,,,
Oli myös osa syynä maailmalle laittoon.
Vaikka maalaus onnistuukin kotona , ei oikein jaksa uuden karheita heti maalaamaan ku muutakin hommaa riittää,,,,,,,,,,,
???
80-luvun lopun cadyissä ihan perse maali. Ja varmaan vanhemmissakin. Sama vika on TRP:ssä. Cadyissä ei ollut lainkaan pohjamaalia. Sama tuntuu olevan 92-97 mallin porttereissa. TRP:n kyljessä oleva takaoven liukukisko antaa ensimmäiset varoitukset tulossa olevasta maalihilseilystä. Kun ekan ruostevesivanan huomaa kiskon takaa valuvan, kannattaa koko auto kiikuttaa suosiolla maalarille ylivedettäväks.
-
En oo nähny ruosteista hiassia!
Mää sit taas en oo nähny yhtään joka ei olis ruosteessa ???
-
En oo nähny ruosteista hiassia!
Mää sit taas en oo nähny yhtään joka ei olis ruosteessa ???
Oot saanu kaurapellolta ruastetta silmiin!! Myrkytä!
-
En oo nähny ruosteista hiassia!
Mää sit taas en oo nähny yhtään joka ei olis ruosteessa ???
Tässä http://www.youtube.com/watch?v=nOFm6lQfYDk&feature=related
-
Onko kellään Fiiatin pakettimelleja.Pitkät takuut ainakin on.Nyt saa halvalla Delta autosta jopa 6000 eoron alennuksella Doploo ym malleja.
-
En oo nähny ruosteista hiassia!
Käy optikolla . Uudet on parempia . ;)
-
Onko kellään Fiiatin pakettimelleja.Pitkät takuut ainakin on.Nyt saa halvalla Delta autosta jopa 6000 eoron alennuksella Doploo ym malleja.
Älä älä hyvä ihminen , autojakin on tarjolla .
-
Aika yksin olet ainakin tähänasti tuota Hinaase puolustellut. ;)
Hei, olenhan mieki täällä.
-
Tuo uus Ducato ei oo hullumpi lainkaan ,,,,,,,,,130 ei siis edes 160 hp
Mulla Asuntoauton alla ja menee kuin JUNA
Voimaa myös vaikka muille jakaa
halpa huoltaa ja korjailla jos jotain tulee , ja Kesko ei saa mitään ,,,,,,,,,,
::)
-
En oo nähny ruosteista hiassia!
Et oo vissihin sitte nähny hiassia ;D
-
Hiassi muutenkin niin alkukantaista teksniikkaa ettei oikein viitsi edes ajatella ,,,,,,,,
Nooh ehkä just Hi Lux ,,,,,,,, se 3 L
tomaattina
???
-
Hiassi muutenkin niin alkukantaista teksniikkaa ettei oikein viitsi edes ajatella ,,,,,,,,
Nooh ehkä just Hi Lux ,,,,,,,, se 3 L
tomaattina
???
Vanhassa vara parempi. Jos on hyvä ja luotettava, niin miksi sitä olisi ihan kauheasti muutettava!! Vaihtoarvo säilyy.
-
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,
Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
8)
-
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,
Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
8)
Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa? Tutkippa vaikka kuinka paljon enemmän on häiriöitä käytössä niissä kärryissä missä näitä ''hienouksia'' viljellään ihan vain myyntitarkoituksessa.
-
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,
Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
8)
Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa? Tutkippa vaikka kuinka paljon enemmän on häiriöitä käytössä niissä kärryissä missä näitä ''hienouksia'' viljellään ihan vain myyntitarkoituksessa.
Mä ajan ainakin aika paljon vakkarilla, että minä tarvin.
-
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,
Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa?
Persaukisten ei ole väliä, mutta jos on tuloja niin säästää hintansa äkkiä takaisin.
Ai niin, toymotassa ei tarvita kun sillä ei erkkikään aja ylinopeutta - ainakaan vahingossa.
-
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,
Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa?
Persaukisten ei ole väliä, mutta jos on tuloja niin säästää hintansa äkkiä takaisin.
Ai niin, toymotassa ei tarvita kun sillä ei erkkikään aja ylinopeutta - ainakaan vahingossa.
Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa! ;D ;D ;D
-
mut mites se pakettiautoihin liittyy??
-
Tutkippa vaikka miten hiacen vakionopeus säädin toimii,,,,,,,,,,
Vaijeria vetäen servolla , kun muut käyttää bittejä
8)
Kuka semmoista tarvitsee pakettiautossa? Tutkippa vaikka kuinka paljon enemmän on häiriöitä käytössä niissä kärryissä missä näitä ''hienouksia'' viljellään ihan vain myyntitarkoituksessa.
Ilman vakkaria en autoa osta. Volkkarissa toimivat nuo hienoudetkin.
-
Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa! ;D ;D ;D
Lumikelillä pitää tosiaan katsoa nopeussäätimen perään, kun rajoitusmerkkejä tunnistava konenäköjärjestelmä ei oikein vielä selviydy edes osittain lumen peitossa olevista merkeistä, saati sitten ihan umpeen auratuista, ja jäinen tai luminen tuulilasi heikentää tunnistusta - joutuu tökkäämään oikean rajoituksen kosketusnäytöltä. Joskus on ollut vakionopeustietoa auton suuntaan siirtävän OBD-yhteydenkin kanssa vähän pykimistä, mutta onneksi gps-pohjainen mittaus piipittää ylinopeudesta jos merkki vain on tunnistettu. Lumikelejä varten pitäisi varmaan lisätä muisti joka kerää tietoa merkeistä silloin kun ne on tunnistettu onnistuneesti. Työmaiden vaihtuvat merkit vaan on vähän ongelmallisia jos tuollaisen aikoo vielä toteuttaa.
-
Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa! ;D ;D ;D
Lumikelillä pitää tosiaan katsoa nopeussäätimen perään, kun rajoitusmerkkejä tunnistava konenäköjärjestelmä ei oikein vielä selviydy edes osittain lumen peitossa olevista merkeistä, saati sitten ihan umpeen auratuista, ja jäinen tai luminen tuulilasi heikentää tunnistusta - joutuu tökkäämään oikean rajoituksen kosketusnäytöltä. Joskus on ollut vakionopeustietoa auton suuntaan siirtävän OBD-yhteydenkin kanssa vähän pykimistä, mutta onneksi gps-pohjainen mittaus piipittää ylinopeudesta jos merkki vain on tunnistettu. Lumikelejä varten pitäisi varmaan lisätä muisti joka kerää tietoa merkeistä silloin kun ne on tunnistettu onnistuneesti. Työmaiden vaihtuvat merkit vaan on vähän ongelmallisia jos tuollaisen aikoo vielä toteuttaa.
Aika paljon paremmin onnistuu sakottomuudessa kun silmä ja kaasujalka toimivat keskenään, niin ja hermo.
-
Eniten tulee sakkoja niille, jokka ajelee vakiovempeleellä. Ei ne muista polkasta kuudenkympin alueella pienelle ja kissalan pojat saavat palkkansa! ;D ;D ;D
Mä pääsin vain huomautuksella, kun nopeusrajoitus vaihtui 100:sta 80:iin ja siinä kohtaa nappasin vakkarin pois päältä. Kuinka ollakaan, tutka oli heti pian sen jälkeen, kerkes edes vähän hidastaa.
-
Mielestäni nuot nopeudet vois vapauttaa,,,,,,,,
turhaan polliissi virkamiehiä istuttaa pensaassa palelemassa,,,,,,,,
Kävisivät vaan kolari paikoilla kuten sakut , tarvittessa siis
:o
-
Mielestäni nuot nopeudet vois vapauttaa,,,,,,,,
turhaan polliissi virkamiehiä istuttaa pensaassa palelemassa,,,,,,,,
Kävisivät vaan kolari paikoilla kuten sakut , tarvittessa siis
:o
Taidat olla aika natzi kun ihailet sakuja vallan vaan?
-
Mielestäni nuot nopeudet vois vapauttaa,,,,,,,,
turhaan polliissi virkamiehiä istuttaa pensaassa palelemassa,,,,,,,,
Kävisivät vaan kolari paikoilla kuten sakut , tarvittessa siis
:o
Sillä tavalla karsiutuisi kaaharit pikkuhiljaa maanteiltä, kun sais kaahata
niin kovaa kun haluttaa.
-
Haldex on semmoinen apuveto
Torsen vasta kunnon Quatro
A3, A4, A6, 4- motion testattu on
Ei nouse kulutus vaan yli 5 L dsg llä, just kokeiltiin taas Hwinnamo
::)
A3 on käsittääkseni sama neliveto kuin oktaaviassa eli moottori on väärään suuntaan ettei tulisi pettymys jos nelivetoa haluaa
Quatro,synkro,4-motio on vain markkinointinimiä ettei kerro mitään nelivedon tekniikasta
Transportereissa (4-veto) oli ennen G-vaihde (hidas 1-vaihde) kätevä lähtettäissä liikkeelle kuorman kanssa tai maastossa, uudemmissa sitä ei ole
-
Hiaccea ei kannata mainita samana päivänä saksalaisten autojen kanssa
Olet oikeassa. Saksanseisojien laatu on nykyisin sen verran heikkotasoista, että niitä ei kannata mainita samana päivänä Hi-Acen kanssa.
-
Olet oikeassa. Saksanseisojien laatu on nykyisin sen verran heikkotasoista, että niitä ei kannata mainita samana päivänä Hi-Acen kanssa.
Niin että vaikka saksalaisten laatu on tullutkin alaspäin, niin silti ei vielä oo vertailukelpoisella tasolla ollakseen lähellä Hi-Ass:ia?
-
Olet oikeassa. Saksanseisojien laatu on nykyisin sen verran heikkotasoista, että niitä ei kannata mainita samana päivänä Hi-Acen kanssa.
Niin että vaikka saksalaisten laatu on tullutkin alaspäin, niin silti ei vielä oo vertailukelpoisella tasolla ollakseen lähellä Hi-Ass:ia?
Kyllä varmasti on niin, että hiasse on hinta-laatusuhteeltaan maailman paras pakettiauto. Ei ole mitään toteennäytettyä tietoa, ettei näin olisi.
-
Kokonaisuutena ovat VW t huonoja , siis huonompia kuin ennen,,,,,,,,,
mutta silti tietty parempia kuin vinosilmien vehkeet.
8)
-
Kokonaisuutena ovat VW t huonoja , siis huonompia kuin ennen,,,,,,,,,
mutta silti tietty parempia kuin vinosilmien vehkeet.
8)
Hiacea ei juuri korjaamolla tartte käyttää mutta transportteri suorastaan asuu siellä :D
-
Kokonaisuutena ovat VW t huonoja , siis huonompia kuin ennen,,,,,,,,,
mutta silti tietty parempia kuin vinosilmien vehkeet.
8)
Hiacea ei juuri korjaamolla tartte käyttää mutta transportteri suorastaan asuu siellä :D
Mertsillä ei tarvi käydä kun öölin vaihdossa. Vetarin tällää sillon tällön...
-
Kokonaisuutena ovat VW t huonoja , siis huonompia kuin ennen,,,,,,,,,
mutta silti tietty parempia kuin vinosilmien vehkeet.
8)
Hiacea ei juuri korjaamolla tartte käyttää mutta transportteri suorastaan asuu siellä :D
Mertsillä ei tarvi käydä kun öölin vaihdossa. Vetarin tällää sillon tällön...
Vitossa saa paikata ruostepaikkoja enemmän kuin vanhassa hiacessa... ihan syystäkin *******t ottaa hiaceja afrikkaan.... sodanaikainen tekniikka kun kestää :D
-
Kokonaisuutena ovat VW t huonoja , siis huonompia kuin ennen,,,,,,,,,
mutta silti tietty parempia kuin vinosilmien vehkeet.
8)
Hiacea ei juuri korjaamolla tartte käyttää mutta transportteri suorastaan asuu siellä :D
Mertsillä ei tarvi käydä kun öölin vaihdossa. Vetarin tällää sillon tällön...
Vitossa saa paikata ruostepaikkoja enemmän kuin vanhassa hiacessa... ihan syystäkin *******t ottaa hiaceja afrikkaan.... sodanaikainen tekniikka kun kestää :D
Kehitysmaihin kehitysasteeltaan alhainen auto....
-
Mikä sulla niitä vetareita Syö ??????
???
-
Mikä sulla niitä vetareita Syö ??????
???
Ei niitä ny mikään syö. Edelliseen vaihdettiin ja toiseenkin on vaihdettu. Merkkivika, sanovat.
-
Vitossa saa paikata ruostepaikkoja enemmän kuin vanhassa hiacessa...
Mulla on -03 vito, mistähän mä saisin ruostetta siihen...
-
kannattaa viedä navettaan pariksi viikoksi,,,,,,,,,,,,,,
:o
-
Tojolla laatuongelmia miljoonissa autoissa ,yhtiö tekee tappiota yhä kiihtyvää vauhtia.
Osa malleista joudutaan vetämään POIS kokonaan markkinoilta,eipä tainnut tojon maailman valloitus ollakkaan niin yksinkertainen juttu .
Tahtoo laatu pudota kun on tehtaita tehty joka puolelle maailmaa.
-
nyt oli just jokin vakava kaasupoljin juttu,,,,,,,
Ja onhan se vakionopeus säädin hiacessa jostain kapinan ajoilta
;)
-
Mulla on tasan tuollainen. Ajettu 99 tkm. Varma valinta. On se hiljaisempi ja paaljon mukavampi ajaa kuin vanhakoppainen. Kokemusta vanhakoppaisesta 200 tkm 2,5 tdi -97. Saahan sen lavan sivuovestakin.
Tuolla 1,9 tdi 105 hp pärjää kyllä ja suht pihikin on. 2,5 tdi 102 hp oli väännöltään eri maata. Pointti: Jos ajat paljon isolla kuormalla ja perävaunulla, niin ota isommalla koneella.
-
Tojolla laatuongelmia miljoonissa autoissa ,yhtiö tekee tappiota yhä kiihtyvää vauhtia.
Osa malleista joudutaan vetämään POIS kokonaan markkinoilta,eipä tainnut tojon maailman valloitus ollakkaan niin yksinkertainen juttu .
Tahtoo laatu pudota kun on tehtaita tehty joka puolelle maailmaa.
Jess, ja vastataan kun munataan. Sellaisia kuin viiatit, pösöt, rellut ja voorrttit ei sais tehdä ollenkaan kun ovat vikoja täynnä. Käyttäjät vaan ovat tottuneet ainaiseen laittamiseen.
-
Vitossa saa paikata ruostepaikkoja enemmän kuin vanhassa hiacessa...
Mulla on -03 vito, mistähän mä saisin ruostetta siihen...
no odottelet rauhassa ja katselet niitä oven helmoja ja ihan keskeltä takaluukkuakin rupee kukkimaan :D Ja itse en puolusta kuin hiaceja ja vanhoja corolloja kun nää viimeiset carinat/avensikset kun on tehty englannissa ja siellä ei tehdä kyllä mitään kunnollista.... se kyllä noissa pakuissa ihmetyttää kun ykkönen ja pakki on tehty turhan nopeiksi kun tuota jarrullista 2500kg majavaa peruuttelee (usein myös ylämäkeen) niin hiacessa on sen verran rauhallisempi pakki kuin esim ducatossa ettei tartte kytkintä liirailla... ja 1.9 commmonraili ducatolla kun vetää kärryä niin kuormalla risteyksestä lähtö on tuskaa mutta sodanaikainen 4x4 2.4td hiace lähtee tyhjäkäynnilläkin (vähän vaan syöttöä lisätty) eikä ees huomaa kärryä...
-
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...
www.voimaa.com
-
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...
www.voimaa.com
omaan seatin dieseliin ei oo tar***** mitään voimaa.comin ohjelmaa kun pistelin isommat suuttimet niin tuli +50hv lisää mutta turbo jää pieneksi ja sen sekä coolerin vaihdon jälkeen ---> http://www.hestec.fi/index.php ;D
-
Mutta minne ihmeeseen Transformerin kuskeilla on aina kiire vai onko WV teettänyt Toyotalla ne? :o Eilen räpsäytti kameratolppaa yksi Transformeri joka ohitti kun olin kääntymässä oikealle päin. Saa nähdä ehtikö hän saada rekkarin myös kuvaan.
-
Kyyllä saa Audilla, Skodalla nyt kait myös transuporterin dsg nä ???
:(
En oo Audin ja Skodan pakettiautoohin tutustunukkaa... Pitääpä tutkia.
-
Onhan ne nitä laittanut pakuksi ainakin Roomsteria ja VW tiguaania,,,,,, Audin avanttia
jos oikein on nuuka D-veron kanssa ?????
8)
-
Olet oikeassa. Saksanseisojien laatu on nykyisin sen verran heikkotasoista, että niitä ei kannata mainita samana päivänä Hi-Acen kanssa.
Niin että vaikka saksalaisten laatu on tullutkin alaspäin, niin silti ei vielä oo vertailukelpoisella tasolla ollakseen lähellä Hi-Ass:ia?
Saattashan se joku pahantahtonen Kansanautoilija vääntää selevän asian nuinki päin...
-
Tojolla ongelmat aina vaan pahenee ,prius mallissa jarruvikoja.
Tojon myynti pudonnut viimeisen 2 kk aikana maailmassa huikeasti.
Tojo tekee tappiota .
-
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK.
http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpg
Vast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.
Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.
Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.
Hiace nyt tarviikin nelivedon että sillä vois 15 cm lumessa ajaa, mun -96 - mallinen etuvetotransporteri menee tollasessa lumessa kevyesti....
No pistetään sitte paremmaks: 35 senttii ja menee ihan löysästi läpi ja joskus metrin kinoskaa ei oo liikaa!!
Täytyy korjata tuota edellistä. On tullut 15 lisää lunta ja hiasse auraa sitä ihan kevyesti vieläkin.
-
Tojolla ongelmat aina vaan pahenee ,prius mallissa jarruvikoja.
Tojon myynti pudonnut viimeisen 2 kk aikana maailmassa huikeasti.
Tojo tekee tappiota .
....Sillä aikaa kun toiset lopettelevat kokonaan.
Tojo korjaa vastuullisesti virheensä ja jatkaa porskutusta!!!
-
Transuissa niitä kytkimiä mennyt monesta jotka kytkee päälle pois Ilmastoinnin kompuraa,,,,
Eikä muuten mene takuuseen
::)
-
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...
www.voimaa.com
omaan seatin dieseliin ei oo tar***** mitään voimaa.comin ohjelmaa kun pistelin isommat suuttimet niin tuli +50hv lisää mutta turbo jää pieneksi ja sen sekä coolerin vaihdon jälkeen ---> http://www.hestec.fi/index.php ;D
Nehän erikooset suuttimet on, mä haluan samanlaaset. Suuttimien vaihto ei mun tietääkseni juurikaan vaikuta tehohon, paitsi ehkä pumppusuutinkonehis, silloonkin vaatiis kait uuden ohojelmiston.
-
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...
www.voimaa.com
omaan seatin dieseliin ei oo tar***** mitään voimaa.comin ohjelmaa kun pistelin isommat suuttimet niin tuli +50hv lisää mutta turbo jää pieneksi ja sen sekä coolerin vaihdon jälkeen ---> http://www.hestec.fi/index.php ;D
Nehän erikooset suuttimet on, mä haluan samanlaaset. Suuttimien vaihto ei mun tietääkseni juurikaan vaikuta tehohon, paitsi ehkä pumppusuutinkonehis, silloonkin vaatiis kait uuden ohojelmiston.
www.holysmoke.fi ;D 90hv pitäis olla vakiona ja 143,5hv ja 382nm mitattiin uusilla suuttimilla ja ahdot nyt vaan hiukan hyppelee kun ohjelma ei ymmärrä heti alkuun niitä rajoittaa kun kaasua painaa ronskimmin.... ja siis TDI ALH kone..... ja käytös saatiin vag-comilla ennakkoja säätämällä muutenkin nyt paremmaksi niin että lähtee pieniltäkin kierroksilta aikas mukavasti :D