Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VW Transporter  (Luettu 56988 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter
t5 on 5 sylinterin turbo ja t4 on 4 sylinterinen turbo...? Siitä kai sen tietää.Kiitoksia vesipumppu/öljyn nesteentymis vinkistä  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8353
Vs: VW Transporter
T5 on tämä nykyisinkin myynnissä oleva malli T4 on se ensimmäinen etuvetoinen. 1,9 l koneessa on nokkahihna, vaihtoväli 90000 vaihto on aika dyyris operaatio,  >:( eli tarkista, onko vaihdettu.
Mystinen kesälaatumies

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter
Moro! mitäs mieltä porukka tälläisestä autosta VW Transporter Vm 2006 Ajettu n. 90tkm 77Kw Lyhyt malli ainut miinus omasta mielestä on että autossa ei ole takana pariovia... ::)
Moro, moro!  Hommaa heti vaan hiasse. Se on pitkän päälle luotettava. Kyllä nuo hitlerin kaasukammiot tiedetään. Parasta niissä on, että niitä voi viedä metallinkeräykseen uusien hiassien toivossa.

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: VW Transporter
Eikös T4:n viispyttyisissä ainakin oo eberi ilman kelloa kanssa vakiona? Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.

[offtopic]
Hiassea ei kannatakaan metallikeräykseen viedä, kun siinä pitäisi olla metallia..  ;D
[/offtopic]

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: VW Transporter
Eikös T4:n viispyttyisissä ainakin oo eberi ilman kelloa kanssa vakiona? Näin olen ainakin itse ymmärtänyt.

[offtopic]
Hiassea ei kannatakaan metallikeräykseen viedä, kun siinä pitäisi olla metallia..  ;D
[/offtopic]

Vaan pitkälle ne vie ja kotiin tuo takaisin!!!  :)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter
, onneksi pitkien pyhien aikana, niin ei keretty ajaa, vaan hinurilla korjaamolle. taksipuolella tehty joitain epämääräisiä hommiakin, - tiedoksi joillekin huulenheittäjille.  ;D
No, onhan niistä pitkistä pyhistä se hyöty että yhtään ajokuntoista ei löytynyt moneen päivään pilaamaan vw:n konetta.  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

elkao

  • Vieras
Vs: VW Transporter
JEP .. JEP..

Teroman

Vs: VW Transporter

Tuli vaihdettua DSG skodaan ja perävaunuun

nyt paaaljoon miellyttävämpää kyytiä ja ja samat kamat kulkee silti.
 :o

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter

Tuli vaihdettua DSG skodaan ja perävaunuun

nyt paaaljoon miellyttävämpää kyytiä ja ja samat kamat kulkee silti.
 :o

Mut siitä ei saa alvia pois?? Eikä kaikkia kuluja suoraan vähennyksiin??
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

elkao

  • Vieras
Vs: VW Transporter

Tuli vaihdettua DSG skodaan ja perävaunuun

nyt paaaljoon miellyttävämpää kyytiä ja ja samat kamat kulkee silti.
 :o

Oon miettinyt samanlaista ratkaisua - kyrsii tuo "vanhoille" pakuille epäoikeuden mukaisesti laskettu päästövero. On vain tainnut jo vaihtoarvo pudota.

Teroman

Vs: VW Transporter

Kulutus tippui 8,,,11 L sijaan nyt tasan 5 L    ajelet sitten miten vaan,,,,,,,,,,,

Kauko-ohjattu webasto päivittäin käytössä

dsg toimii kuin saksalaisen inssin ajatus
 8)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter
Tuo se tänne niin johan saadaan kulutuslukemat nousuun.Olen nimittäin pätevä siinä hommassa,eli epätaloudellisessa ajossa  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Teroman

Vs: VW Transporter

ei nouse millään yli 5 L vaikka kuinka sotkee menemään,,,,,,,,,,,,
 8)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter

ei nouse millään yli 5 L vaikka kuinka sotkee menemään,,,,,,,,,,,,
 8)

Tuo tänne niin laitetaan kärry perään ja meikäläinen rattiin,niin 10 menee takuulla.Ykskään kone ei ole mennyt alle 13:n.ton kärryn kanssa.Seat Toledolla ajoin lapin reissulla 7:llä litralla ilman kärryä kun kaveri kehu että menee 4:ään.Ja ihan tasaisesti ajoin omasta mielestäni 140km/h max. keskim.95km/h. Mä oon oikeesti hyvä saamaan auto tai traktori kuluttamaan vaikken yritä edes erityisesti  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: VW Transporter
On noita synchroja ollut pari kpl., nyt 4motion; keväällä kuulemma sais automaattina ja nelivetona sillä isoimmallakin koneella (oliko se 130kw?, ei jaksa googlettaa) Vaan tuntuma ettei Haldex mee siitä mistä synchro. Onko muilla samoja aavistuksia?

Hiace on kyllä kaamee routaheitoissa, mutta toimiva. Tätä kuulemma myydään lähinnä Suomessa ja Norjassa eli seuraavan sukupolven Hiacea ei soviteta Euroopan markkinoille eli Hiacen myynti loppunee parin vuoden kuluttua?

Luotettavn nelivetoisen ja ajettavan ostajalle taidetaan myydä "eioota".
Grow the feed, not the weeds!