Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VW Transporter  (Luettu 56884 kertaa)

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
VW Transporter
Moro! mitäs mieltä porukka tälläisestä autosta VW Transporter Vm 2006 Ajettu n. 90tkm 77Kw Lyhyt malli ainut miinus omasta mielestä on että autossa ei ole takana pariovia... ::)

Teroman

Vs: VW Transporter

2,5L 4 - motiooni oli -05

olis varmaan vieläkin ellei niin melukas ohjaamo.

Kait sillä jotain kuskaa , onko hintaa alle 15 te   ?

alvillinen vaiko ei
 ???

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
Vs: VW Transporter
20 000e verolla oliko toi 2,4l se 130hp

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: VW Transporter
Hyvä ajaa ehkä paras ajolleen noista kaappiautoista.Edessä kilometrejä lukematon määrä.Monikertainen testivoittaja.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: VW Transporter
Mulla on tuollainen -04, samoilla kilometreillä. Takuuna vaihdettiin kaiuttimet. Jarrupalat, kallistuksenvakaimen puslat ja vasen etuparkki vaihdettiin viimeisessä huollossa. Muuten on mennyt pelkällä tankkauksella.
Aika meluisiahan nuo ovat, harmittaa kun on päivän ajanut hiljaisella traktorilla ja sitten lähtee Transportterilla kotiin.  :o Muuten olen olut tyytyväinen.
Mystinen kesälaatumies

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
Vs: VW Transporter
en ookkaan ajanut tällä ns. uudemmalla kopalla, mikä alkaa 04 alkaen mutta tollasella 98 vuotisella oon onko joku 2006 vuotinenkin yhtä meluisa?
 :)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter
ei se mikään 2,4 litrainen ole.Niissä ei ollut kuin 74hv.Ja ilman turboa.Mulla on -07 128kw 4motion.Muuten ihan hyvä...mutta...Ykkönen ja pakki ovat perävaunukäytössä ihan liian nopeat,ja 6:sta ei tarvi juuri koskaan.Eli vois olla kautta linjan tiheämpi välitys.Vääntöä ei ole alle 1500kierroksen juuri ollenkaan.Sitten kyllä menee kun 2000 kierrosta on taulussa.Tyhjänä aika sähäkkä ja ison kärrynkin kanssa pärjää mukavasti valoissa porukan mukana.Ja 4motion ei ole mikään NELIVETO.Vanha syncro meni kärryn kanssa paljon paremmin kun siinä oli aina takavetokin mukana.Tää uus ottaa takavedon mukaan vasta kun etupöyrät ovat jo ruopasseet.Ja edelleen iso ykkönen ja pakki niin välillä on tuskaa vaikka lumipenkassa kärry perässä.Kärryn kanssa(700kg+kuorma) kulutus n.13-14 litraa/100km sekalaisessa ajossa.Pelkällä autolla pääsee alle kymppiin ja matka-ajossa menee jopa 7:llä.Mitään ihmevikoja ei ole ollut 45tkm:iin.Meluisuudesta ei voi moittia kyllä.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: VW Transporter
ei se mikään 2,4 litrainen ole.Niissä ei ollut kuin 74hv.Ja ilman turboa.Mulla on -07 128kw 4motion.Muuten ihan hyvä...mutta...Ykkönen ja pakki ovat perävaunukäytössä ihan liian nopeat,ja 6:sta ei tarvi juuri koskaan.Eli vois olla kautta linjan tiheämpi välitys.Vääntöä ei ole alle 1500kierroksen juuri ollenkaan.Sitten kyllä menee kun 2000 kierrosta on taulussa.Tyhjänä aika sähäkkä ja ison kärrynkin kanssa pärjää mukavasti valoissa porukan mukana.Ja 4motion ei ole mikään NELIVETO.Vanha syncro meni kärryn kanssa paljon paremmin kun siinä oli aina takavetokin mukana.Tää uus ottaa takavedon mukaan vasta kun etupöyrät ovat jo ruopasseet.Ja edelleen iso ykkönen ja pakki niin välillä on tuskaa vaikka lumipenkassa kärry perässä.Kärryn kanssa(700kg+kuorma) kulutus n.13-14 litraa/100km sekalaisessa ajossa.Pelkällä autolla pääsee alle kymppiin ja matka-ajossa menee jopa 7:llä.Mitään ihmevikoja ei ole ollut 45tkm:iin.Meluisuudesta ei voi moittia kyllä.
Itellä syncro-portteri -97 on kyllä hyvä kun on 1 ja pakki tosi lyhyet, nimenomaan peräkärryn kans, ihime jos ne on uudempiin sitte nopeutettu. Ja tosissaan pääsee pahaan paikkaan.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: VW Transporter
Joo kyllähän toi 100heppaa kyllä jelppaa tossa tiellä.Entinen 2,4 syncro jaksoi vetää kärryä kuorman kanssa n. 80km/h  ??? Uudempi kiihtyy vielä siinä vauhdissa helposti(vaikkakaan lujempaa ei edes saa ajaa).
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: VW Transporter
hyvä peli mulla on samantehoinen pitkä malli, pariovilla vm.04 käytettynä ostin. on mukava ajaa ja tavaratila on toimiva. tehoa tuntuu olevan riittävästi ison teliperävaunun vetoon. yllättävän sitkeä vaikka pienempi moottori kuin edellisessä autossa. edellisessä autossa peruutusvaihde oli liian nopea tosi vaikea peruuttaa kärryllä tuossa on hitaampi pakki ja ykkönen liikkelle lähtö kuormalla on helpompaa. viisi vaihdetta on sopiva, kun välitykset on oikeat. raskaalla kuormalla mäkimaastossa ajan nelosella. kevyessä ajossa menee 7 litralla satasen.

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
Vs: VW Transporter
Onko kukaan lastuttanu tuota 100heppasta? onko sampalla kopissa kova meteli, vai onko tuo vaan huhu puhetta? käsittääkseni nuissa 05 mallisissa porttereissa on vebasto vakiona, mutta ilman kelloa?

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: VW Transporter
Kyllä kaikissa T5 Porttereissa pitäisi olla Webasto. Kello on sitten lisävaruste. Tehdasasennettu kello on katossa ja jälkiasennettu on jossain kojetaulussa. Tehdasasennetussa on toinen akku kuskin penkissä.
Mulla on jälkiasennettu kauko-ohjaimella. Kertaakaan ei oo ollut yhdelläkään akulla akku tyhjä.
Mystinen kesälaatumies

kaivaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 192
Vs: VW Transporter
Ne pariovet ois hyvä takana,saapi trukilla lavan sinne  perään,tai eihän se sitten kyllä sinne taida mahtua,ne lokarit ovat normilavalla siellä esteenä.Nuo ransportterit ovat lähinnä kulukauppiaitten autoja ei niillä mitään tavaraa voi kuljettaa.Huolto ym vallan jumalattoman kallista.Kestävyyskin sitä ja tätä,alusta ym lähinnä samaa tavaraa kuin Golfissakin,samoin moottorit.Mersun pakut on tehty tavaran kuljetusta varten,ransportterit vain kaljakorin kuskaukseen 8)
;D ;D ;D ;D ::)...taitaa kaveri olla oikein asijaaantunttijaaa

Viimeksi muokattu: 11.01.10 - klo:20:51 kirjoittanut kaivaja

elkao

  • Vieras
Vs: VW Transporter
ei se mikään 2,4 litrainen ole.Niissä ei ollut kuin 74hv.Ja ilman turboa.Mulla on -07 128kw 4motion.Muuten ihan hyvä...mutta...Ykkönen ja pakki ovat perävaunukäytössä ihan liian nopeat,ja 6:sta ei tarvi juuri koskaan.Eli vois olla kautta linjan tiheämpi välitys.Vääntöä ei ole alle 1500kierroksen juuri ollenkaan.Sitten kyllä menee kun 2000 kierrosta on taulussa.Tyhjänä aika sähäkkä ja ison kärrynkin kanssa pärjää mukavasti valoissa porukan mukana.Ja 4motion ei ole mikään NELIVETO.Vanha syncro meni kärryn kanssa paljon paremmin kun siinä oli aina takavetokin mukana.Tää uus ottaa takavedon mukaan vasta kun etupöyrät ovat jo ruopasseet.Ja edelleen iso ykkönen ja pakki niin välillä on tuskaa vaikka lumipenkassa kärry perässä.Kärryn kanssa(700kg+kuorma) kulutus n.13-14 litraa/100km sekalaisessa ajossa.Pelkällä autolla pääsee alle kymppiin ja matka-ajossa menee jopa 7:llä.Mitään ihmevikoja ei ole ollut 45tkm:iin.Meluisuudesta ei voi moittia kyllä.
T5 portterissa jos hammasrattailla oleva jakopää -, ja vesipumppu alkaa vuotaa, niin kun "itkureikä" muurautuu umpeen menee nesteet moottoriöljyn sekaan. Kannattaa olla tarkkana.

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
Vs: VW Transporter
Kiitos tiedoista koskien Webastoa. Mistä tietää että auto on T5??? Ja onhan niitä vissiin T4:siakin vai?

Jaa onko tämä Öljyjen ja nesteiden sekaisin meneminen joku tyyppivika, onko joku määrätty vuosimalli? Onko näissä Remmi vai ketju jakopäässä?