En ole koskaan nähnyt, että 05-sarjaisesta olisi sivupellin maalit sulaneet. Täytyy olla jotakin muutakin vikaa. Pellit monilta puuttuu kun ovat irronneet ja kärsineet. Kumitutti pitää vaihtaa heti kun on revennyt tai meenyt väljäksi. 605 ei ollut koskaan lämpöongelmaa koneessa. Sillä mm. kylvettii jyrsinkylvönä jurttia 3 m jyrsimellä. Siinä oli aika kovilla. Hytissä oli kylläkin lämmin. 655 tuppaa joskus lämpenemään kun etukuormaajasta varisee tavaraa maskille. Taitaa siinä olla sadanhepan säädötkin.
955 joskus lämpeni kynnösten syystasauksessa Rexxus-jyrällä. Keulamaskin kun otti irti niin sitten jäähdytti riittävästi. Nyt turbotettuna 1400 Murskan pyörityksessä jos alkaa savua näkymään piipusta kannattaa myllyn syöttöä pienentää. Yleensä tavara semmoista, että saa syöttää mitä mylly vetää.
77 cm Jukan 3 lapaista potkuria sieti ainakin viileässä pyörittää urku auki. 140 l tankillinen meni 6 tuntiin. 11 tunnin jälkeen Bondiolin 8 kokoisen laajakulma-akselin suojus suli.
