Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: voimaa.com yms.
: 25.04.12 - klo:04:54Täältä näkys löytyvän apu jontikan EGR sulkuun http://www.findiesel.fi/fi/Uutiset.html
No niin...
Kommentteja, Piedro ja LTR?
Täältä näkys löytyvän apu jontikan EGR sulkuun http://www.findiesel.fi/fi/Uutiset.html
Termostaatti aukes 85-95C kokonaan kinkkumittarin mukaan, 83 C siinä lukee. Konetta huudattaessa se ei kyllä auennu kun letku pysy kylmänä ja nesteet syylärissä kans. Lämppärin päästä letkut lämpes.
Valtra Engine E 10W-30-öljyä ostin valtralta tuossa viime vuoden puolella niin myyjä sano että vaihtoväli olisi pitkä mutta ei tiennyt kuinka pitkä eikä muistanut kysyä keltään niin kuinkahan pitkään tuolla sitten uskaltaisi ajaa...
Tonne jo toiseen ketjuun laitoin:
Pahempaa kuin sota. Hätätila!
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/ultra-bra-villitsee-haaviston-tukikonsertissa/art-1288445755154.html
Lupaan äänestää kaikissa vaaleissa puoluetta/ihmistä/itteensä pirua, joka vaan lupaa ettei Ultra bra:ta kuulla konsertissa/radiossa/jukeboxissa/karaokessa, koskaan, missään.
Presidentti voi olla mikä tahansa friikki, mutta EI Ultra bra:ta!
Tien varteen kyltti:
REKIÄ RAUDOITETAAN JA KANTELEITA VIRITETÄÄN
Päiden leikkuuta ja raakuuksia!
Kuulin että siitä on vetoakseli poikki, pitääkö paikkansa?
***Ei ole mun puimurista. Siinä on hd etuakselisto.
Harley Davidsonin etupää Etupyörät kauempana kuin pöydän etureuna
Ja meikä justiin suunnitteli uutta Farmexia. Liekö niissäkin laatu peruskorjausta vastaava..
Farmexissa on vakiovarusteena halkaisijaltaan niin pieni miesluukku, ettei sisään pysty edes kunnolla kurkistamaan. Vaaramomentti on samanmoinen kuin Vaahteramäen Eemelin ja soppakulhon kohtaamisessa: jää mies korvistaan kiinni. Naapurin ala-asteikäinen kloppi piti lahjoa kaapimaan mönjät säiliön pohjalta...
Luetettavuudesta on hankala sanoa, riippuu niin millaisen yksilön sattuu kohdalleen saamaan. Enemmän olen ehkä pahaa lukenut advanceista kuin -30sarjan jontikoista, muutta tiedä nyt sitten.
Samaa valintaa tehtiin tuossa aika tasan vuosi sitten 6630-6930 premium vs n141-t171 advance, jontikkaan päädyttiin. Numerot oli 6630 -07 2400h kun löytyi niin sopivaan rahaan, vaikka isoperäistä olisikin tehnyt mieli.
Portaattomuus ja ajomukavuus nostivat peuran valmetin ohi heittämällä, eikä kyllä vielä oo tarvinnut katua. Jos jotain pitää omalta osa pitäisi sanoa luotettavuudesta, niin itse on jouduttu vaihtamaan viskon kytkin talvella ja nyt sunnuntaina vaihdoin korkeapainepumpun säätimen.
ps. hytinjouset tekisi mieli lisätä jälkeenpäin, alkuperäinen omistaja jättänyt nuukuuksissaan pois.. huonosti vaan löytyy osaa ainakaan käytettynä kolaripeleistä yms.. tuskin on kovin kummoinen homma?
Siellä jousissa ihan kivasti menossa bittiä sinne ja tänne ja takasin, jos jouset laittaa, tietsikalle joutuu syöttämään jonkun toisen jousellisen rattor...kun jontikan runkonumeron että saa uudet komponentit peliin mukaan. Esim. tehtaalla asetettua rengaskokoa ei saa muutettua, että vois huijata autopoveria kovemmin kulkemaan...
Meillä on 657 vieläkin talossa