Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 26

Viestit - Cutana

Bensa on tehty poltettavaksi ja kalja juotavaksi, ei ne säilyttämällä parane.
Tinkaan jemmaa niin menee vielä katit ja loukut tukkoon.
Prkl.
millä lailla nuo rattia pyörittävät toimii vanhojen rattien kans?   kova ja jo liukaskii pinta monessa,  sekä pikkuklappi akselilla?
Hiomapaperia ja talvelta jäänyttä pitovoijetta
Kyllä se siitä
Miksei uusissa traktorissa KAIKISSA ole päävirtakatkaisijaa  ?
ajatellaampa että syttyy tulipalo, auto on kaikkien sivullistenkin helppo ajaa pois jos vain avaimet löytyy. mutta alappa jostain mustanpuhuvasta fentistäkin etsimään päävirtakatkaisijaa hämärässä jos sitä ei ole selvästi merkitty... vähän kaksipiippuinen juttu tuo päävirtakatkaisija :-\ :-\ :-\ :-\

2000-luvun puolella monissa työkoneissa on ollut sähköinen pääkatkaisija siten, että kun virta-avainta kääntää, niin sähköt tulee päälle. Ja kun virran kääntää pois, hetken päästä pääkatkaisijakin napsahtaa. Eli tällaisessa järjestelmässä katkaisijan voi viedä tosi lähelle sitä akkua vaikka siihen plus piuhaan ja virroissa oleva johdon pätkä saadaan tosi lyhyeksi. Näin "pääreleen" käyttö tapahtuu virtalukolta. Ja sen voi sitten suojata sulakkeella. Silloin ei tarvitse murehtia pääkatkaisimen käännöstä.

Hyvä sähköinen pääkatkaisija on melko hintava verrattuna manuaaliseen, mutta on monessa tilanteessa kätevä kapistus.
täyttääkö tämä nyt sitten vakuutuksen ehdot vai pitääkö tuo päävirtakatkaisija löytyä myös ihan käsin käytettävänä koneen ulkopuolelta esimerkiksi mahdollisessa onnettomuustilanteessa.... hytti täynnä savua ja protkoparoni oikoosena haukkoo happea tien ravissa :-\ :-\ :-\ :-\
Niin sanotusti Sawoksi sanottuna Täättyy Kaekki Ehot.
Avaimesta toimiva paras,ei unohu käytänössä millonkaan käyttämättä.
Onnettomuustilanteita varten Palokunnan Seksisymboollla on mukana semmonen  päävirtakytkin että pelaa aina.
Missä vaiheessa traktoreihin tulee räjähtävät akkukaapelit? Vai onko jo?
Kovasti kiinosti vakuutustarjouksen tekijää onko koneissa päävirtakatkaisijat pari kk sitten.
Tarpeeksi vauhtia niin pysyy pinnalla. Moottorikelkkakin kulkee järvessä veden pinnalla...

 ;D
Jäällä liikkumiseen on ihan taulukko nopeuksien suhteen,jään paksuus vaikuttaa asiaan.
Juuri tuo vasta aalto kyseessä,jos ei muuten niin rantaan tulessa pettää kun aalto nostaa jäätä.
Eli rauhallisesti tai urku auki,tosin rantautuminen kahtasataa voi olla haasteellista.
North Sealla ei ole omia öljylähteitä,ostaa jostain öljyä ja laittaa oman nimen purkkiin.
Eikä taatusti ole aina Shellin öljyä niinkuin olen kuullut väitettävän, sisäänostohinta määrännee hyvin pitkälle öljyn toimittajan.
Normi bisnestä.
Castrol toiminu parhaiten,suosittelen.

Taitaa toimia Valtroissakin ihan hyvin? Aika vähän kuullut kokemuksia.
Kesällä kuumana narahteli jarrut just siinä kun kone pysähty. Castrolilla loppu moinen ääntely.
Liedosta suositus Castrolille,toki ite myy sitä mutta autto. Suunnanvaihto parani kans,silleen pehmeen topakasti rupes pelaamaan,eron huomasi. JD omaa öljyä sitä ennen.
Castrol toiminu parhaiten,suosittelen.
Minkä verran se ihan uusillä nykyaikasilla savukaasu pesureilla varustettu turpeenpolttolaitos tekee päästöjä?
Osia saa Liedosta,olemassa oleviin Peuroihin maakunnissa tietotaito valmiina,uusista ei tietoa miten huolto alkaa pelaamaan. Ihme jos eivät isosti hyödynnä olemassa olevaa verkostoa.
Pienemmät pajat ei enää edustuksia otakkaan muutaman koneen takia. Ramppaa koulutukset ja maksa lisenssit persnettoa tulee.
Vianoorilla on homma hoitunu. Nopea ja helppo. Eikä se laskukaan paha oo.
Öljyn ulkonäöstä voi jotain päätellä,on action siis eli töissä olen kone lämpimänä,vaahtoaako onko vettä eli väri,koostumus. Ite yleensä vaihan jos tietoa ei ole. Myy pois,koneen  hinta ja öljyistä 600 säästöä kaivattaa pitkän pätkän. Ja menee kertapoistoina.
50h tunnin huolto tehty, jos sitä ei ole saatu tingittyä
kaupanteon yhteydessä pois. Voihan joku rengeistä olla
niin viitseliäs, että putsaa hyttiä. Vaihtokone riviin mennessä
kone pestään ja ilmoituksessa kerrotaan, että on iso huolto
juuri tehty. Siihen aikaan kun taksit oli mersuja, oli autoilija tarkka
ettei autolle tehty mitään ylimääräistä. Tarinan mukaan kokenut
suhari tiesi moottorin äänestä, milloin oli aika tilata uusi auto.
Sillon tosiaan ku taksit oli Mersuja täälläpäin tekivät vanhemmiten jotain taikoja startille. Käämivät startin ankkurin eri volteille tms en oo varma oliko just noin kun aikaa tuosta on reilusti. Kumminkin kierroksia starttiin lisää,eli kone kyllä pelasi kun vain käyntiin sen sai.
Siihen oli ihan km lukematkin milloin tuo taika tehtiin ja myös km lukema kuinka pitkästi sen jälkeen vielä ajettiin ennen koneremppaa/auton vaihtoa.
Mahtaako tulla vielä maastulliin yhteydenottoja kun on katkennu?

Aika hiljaista on ollut jontikan vanteista..........
Ihan paskojahan ne,ainaki oli.
Kirjeellä muistivat osta vahvikkeet ja todella maksa ite.
Olipahan etes varotettu.
Vaiko vetäydytty vastuusta?
Minun ääni jälkimmäiselle.
Painoja suotta vertailla esitteistä tai ohjekirjasta, ku 50 versio eli liikenne niin rekkari otteessa on punnittu paino. Se voi olla ek;n kaa punittu tai ilman,riippuu milloin ek on asennettu. Näin se oli joskus voi olla että säädökset on muuttuneet.
Sivuja: [1] 2 3 ... 26