Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 26

Viestit - Cutana

Tarpeeksi vauhtia niin pysyy pinnalla. Moottorikelkkakin kulkee järvessä veden pinnalla...

 ;D
Jäällä liikkumiseen on ihan taulukko nopeuksien suhteen,jään paksuus vaikuttaa asiaan.
Juuri tuo vasta aalto kyseessä,jos ei muuten niin rantaan tulessa pettää kun aalto nostaa jäätä.
Eli rauhallisesti tai urku auki,tosin rantautuminen kahtasataa voi olla haasteellista.
North Sealla ei ole omia öljylähteitä,ostaa jostain öljyä ja laittaa oman nimen purkkiin.
Eikä taatusti ole aina Shellin öljyä niinkuin olen kuullut väitettävän, sisäänostohinta määrännee hyvin pitkälle öljyn toimittajan.
Normi bisnestä.
Castrol toiminu parhaiten,suosittelen.

Taitaa toimia Valtroissakin ihan hyvin? Aika vähän kuullut kokemuksia.
Kesällä kuumana narahteli jarrut just siinä kun kone pysähty. Castrolilla loppu moinen ääntely.
Liedosta suositus Castrolille,toki ite myy sitä mutta autto. Suunnanvaihto parani kans,silleen pehmeen topakasti rupes pelaamaan,eron huomasi. JD omaa öljyä sitä ennen.
Castrol toiminu parhaiten,suosittelen.
Minkä verran se ihan uusillä nykyaikasilla savukaasu pesureilla varustettu turpeenpolttolaitos tekee päästöjä?
Osia saa Liedosta,olemassa oleviin Peuroihin maakunnissa tietotaito valmiina,uusista ei tietoa miten huolto alkaa pelaamaan. Ihme jos eivät isosti hyödynnä olemassa olevaa verkostoa.
Pienemmät pajat ei enää edustuksia otakkaan muutaman koneen takia. Ramppaa koulutukset ja maksa lisenssit persnettoa tulee.
Vianoorilla on homma hoitunu. Nopea ja helppo. Eikä se laskukaan paha oo.
Öljyn ulkonäöstä voi jotain päätellä,on action siis eli töissä olen kone lämpimänä,vaahtoaako onko vettä eli väri,koostumus. Ite yleensä vaihan jos tietoa ei ole. Myy pois,koneen  hinta ja öljyistä 600 säästöä kaivattaa pitkän pätkän. Ja menee kertapoistoina.
50h tunnin huolto tehty, jos sitä ei ole saatu tingittyä
kaupanteon yhteydessä pois. Voihan joku rengeistä olla
niin viitseliäs, että putsaa hyttiä. Vaihtokone riviin mennessä
kone pestään ja ilmoituksessa kerrotaan, että on iso huolto
juuri tehty. Siihen aikaan kun taksit oli mersuja, oli autoilija tarkka
ettei autolle tehty mitään ylimääräistä. Tarinan mukaan kokenut
suhari tiesi moottorin äänestä, milloin oli aika tilata uusi auto.
Sillon tosiaan ku taksit oli Mersuja täälläpäin tekivät vanhemmiten jotain taikoja startille. Käämivät startin ankkurin eri volteille tms en oo varma oliko just noin kun aikaa tuosta on reilusti. Kumminkin kierroksia starttiin lisää,eli kone kyllä pelasi kun vain käyntiin sen sai.
Siihen oli ihan km lukematkin milloin tuo taika tehtiin ja myös km lukema kuinka pitkästi sen jälkeen vielä ajettiin ennen koneremppaa/auton vaihtoa.
Mahtaako tulla vielä maastulliin yhteydenottoja kun on katkennu?

Aika hiljaista on ollut jontikan vanteista..........
Ihan paskojahan ne,ainaki oli.
Kirjeellä muistivat osta vahvikkeet ja todella maksa ite.
Olipahan etes varotettu.
Vaiko vetäydytty vastuusta?
Minun ääni jälkimmäiselle.
Painoja suotta vertailla esitteistä tai ohjekirjasta, ku 50 versio eli liikenne niin rekkari otteessa on punnittu paino. Se voi olla ek;n kaa punittu tai ilman,riippuu milloin ek on asennettu. Näin se oli joskus voi olla että säädökset on muuttuneet.
Jeessus onpas wihurin kaa hankalaa ;D ;D ;D
https://www.nettikone.com/massey-ferguson/188-multipower/1892660
Tietääkö kukaan enempää tästä Hankkijan turboversiosta, ite en oo ainakaan koskaan nähny tällasta ;D. Ja mitenkä voi olla noin vähän ajettu, luulis että tollaselle tehokkaalle mutta näppärälle koneelle ois ollu töitä, vai onko sitten Hankkijan turbo räpellykset ollu nii susia...
Ratti on kyllä vähänkäytetyn näkönen.
Heino sano sokerin eestä.
cutana,  kertoisikko mikä tuossa yksilösä oli vikana.   kun taas niiiin moni ajaa ilman mitään vikaa.. ????   ite en ole viatonta konetta nähnykään. mut kuiteskii...

Ei kannata olla huolissaan. Kysehän oli naapurin traktorista. Naapurin koneessahan täällä lähes aina ne ongelmat on eikä omissa.
Kyllä tällä iällä on jo oppinut että kaikessa on vikaa,välillä itsessäkin.
Tuo mainitsemani kone ei ole minun niin en sitä pilkulleen avaa mitä vikoja oli,kertovat varmasti joskus itse.
Joku voi naureskella tälläiselle etuakselin tapin/pultin irtoamisen salaamiselle,minä en.
Rapian 50 kumminki tiellä menee,kuormaimen kaa massaakin lienee tarpeeksi viemään hengen muiltakin kuin kuljettajalta jos noin sanotusti etuakseli hervottomaksi heittäytyy.
Tonen kohta jota vielä erikseen painotan on tässä tapauksessa tuo tehtaan/myyjien suhtautuminen asiaan.
Talon ykkösveturi kyseessä,saiko sijaiskonetta? Ei. Pitikö perua so*****ja urakoita? Piti.
Väheksymistä lähinnä ja hölmönä pitämistä,lopuksi kumminkin oho olit kumminkin oikeessa.
Toivon toki että valmetin tehtaalla menis hyvin ja ois mahollisimman monelle töitä,asiakkaita väheksymällä se ei onnistu.


Sivuja: [1] 2 3 ... 26