juuu, tuota epäilen kanssa. on se hyä miten tuo valumöntin valurautatankki kerää vesiä kun fiun peltitankki ja punavanteen muovinen ei... mut pitää tuon kanssa vain elellä... noooo, nyt tuo taas käy sentäs... pitää ajaa tankki tyhjäks ja sit laittaa "vetetöntä" mpötä tankki täyteen..
Kyllä ne kaikki vettä kerää. Tai mistä sitten polttoaine ongelmat koskakin johtuu. Luultavasti laiskasta suodattimien vaihdosta. Eniten mää oon tapellu aikoinaan fiiatin kans. Tosin oli ennen ainut jonka ylipäätään sai käyntiin pakkasella. Valtran tankin oon joskus tyhjännyt kun lasikupissa oli ihan pirusti vettä. Farmarisäiliöt on niin pystyssä, että sieltä ei kyllä vettä tule joten tankissa se pitää muodostua. Ja tosiaan nyt takkus muovitankkinen massikka, mutta laitan laiskuuden suodattimen vaihdossa syyksi. Se että ajatellaan diesel satasen jotenkin särkevän koneen voisi ajatella niinkin, että se sama vesimäärä menee lämpöisimmillä keleillä ilman ongelmia , mutta tekee samaa tuhoa mitä vesi tekee.
Tästä tuli sitten mieleen, että kait sitä polttoöljyn voiteluominaisuutta voi parantaa. Uskaltaako niitä käyttää? Bensa avantti takkus ja siihen hain kaljatölkissä myytävää lisäainetta A-katsastusasemalta. Siihen loppui sen koneen ongelmat , ainakin sillä kertaa. Mutta pön sekaan en oo lisännyt kuin 2-t öljyä ja sitäkin vaan noihin vanhusten tankkeihin. Tai se voi olla parasta kaikkii noihin ei urea tai muihin hifistely vehkeisiin ?