Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaurapelto katosi  (Luettu 1776 kertaa)

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1177
Kaurapelto katosi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008329018.html

Porvoolainen 45-vuotias Niklas Magnusson koki valtavan yllätyksen, kun hän ajoi autollaan kaurapeltojensa ohi Porvoon Eestinmäessä maanantaina.

– Olin viemässä tytärtäni kouluun ja katsoin peltojani. En ollut uskoa silmiäni. Joku oli puinut kaurapeltoni, hän kertoo Ilta-Sanomille.

Magnusson kertoo, että noin 1,7 hehtaarin pellot sijaitsevat lähellä Eestinmäen ST1:n huoltoasemaa.
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Kaurapelto katosi
Joku maatalousharjoittelija mokasi. Sattuuhan näitä. ;D ;D ;D
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Kaurapelto katosi
Julkisuushuorailua. Some on täynnä näitä ruudinkeksijöitä. "Et sä tiedä kuka mä oon. Mä olen se, jonka kaurat varastettiin. Tottakai ilmoitin siitä iltapäivälehdille. Saatan jopa ilmoittaa poliisille." Jossain vaiheessa tulee sitten onnellinen loppu ja siitä myös pitää kertoa iltapäivälehdille.

Tai vaikka "koirani söi naapurin sohvan." Seuraavana päivänä clickbaittina "kaikeksi onneksi naapuri oli päättänyt, että sohvan voi huoletta syöttää koirille." Tykkää ja tilaa kanava. Ja tietenkin kommentoi.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: Kaurapelto katosi
Julkisuushuorailua. Some on täynnä näitä ruudinkeksijöitä. "Et sä tiedä kuka mä oon. Mä olen se, jonka kaurat varastettiin. Tottakai ilmoitin siitä iltapäivälehdille. Saatan jopa ilmoittaa poliisille." Jossain vaiheessa tulee sitten onnellinen loppu ja siitä myös pitää kertoa iltapäivälehdille.

Saahan sen noinkin ajatella. Mutta kaikki osapuolet pääsevät vähemmällä jos väärällä pellolla käynyt itse ilmoittautuu ja tuollakin jutulla saa lisää näkyvyyttä. Jokuhan voi periaatteesta olla koskematta ruåtsinkielisiin paikallislehtiin ja kuvittelee yhä että ihan oikeassa paikassa käytiin.

Maatalousharjoittelijan lisäksi syytä voi lykätä vaikkapa älylätylle jonka karttaohjelma näytti ihan väärin... Tuolla selityksellä on päädytty ennenkin hyvin epämääräisiin ja vääriin paikkoihin  ::)

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1177
Vs: Kaurapelto katosi
Ensimmäisenä tuli mieleeni, että oliko jollakulla noilla leveysasteilla tosiaan vielä kauraa puimatta  ::)
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

Mikkiss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 134
Vs: Kaurapelto katosi
Ensimmäisenä tuli mieleeni, että oliko jollakulla noilla leveysasteilla tosiaan vielä kauraa puimatta  ::)

Täysin sama tuli mieleen. Olis tyytyväinen, että jollekin kelpas kun hyvä jos edes elukat syö..

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2296
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Kaurapelto katosi
Hurrit tuppaa olemaan aika ylimielisiä suomalaisia kohtaan, pitävät itseään parempina, ehkä joku on vidduuntunut siihen asenteeseen ja  vähän näpäytti niitä nyysimällä kaurat.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kaurapelto katosi
Moni pääsi vasta juhannuksena kylvämään joten varmaan myöhässä valmistuu .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Kaurapelto katosi
Kaupan agentti haki pois, että saa  velkojen lyhennykseen  jotain.   Ei ole ensikerta kun kauppa aktiivinen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kaurapelto katosi
Kaupan agentti haki pois, että saa  velkojen lyhennykseen  jotain.   Ei ole ensikerta kun kauppa aktiivinen.

Tuskin pitää paikkansa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kaurapelto katosi
Joku maatalousharjoittelija mokasi. Sattuuhan näitä. ;D ;D ;D

Tai valakopersehanhet "puineet"...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65257
Vs: Kaurapelto katosi
mut kiva ku on pellot iha naapurisa ja kepsi ei ihan näytä...