Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Reseptillä peräkammarin pojille  (Luettu 6227 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
mutta eipä tietä että mihin katekoriaan pistäävät noi kaksi 11-vuotiasta joita syytetään raiskausyrityksestä rittein saarilla!      huh, mihin tuo hormoonimömmöjen ja mäkkärirojun syönti johtaakaan!?!?!?
Parempi 11-vuotias pivossa kuin kymmenen oksalla?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Kuvitelmia...
Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.
Viime viikkoina  minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen  taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa",  "Silmänilo",  "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e.    :D ;)

Mää oon joskus nainu naista jemenistä.
Mukavaa se on SDPedelläkin. Ellää kuvitelmissaan...  :D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kuvitelmia...
Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.
Viime viikkoina  minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen  taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa",  "Silmänilo",  "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e.    :D ;)

Mää oon joskus nainu naista jemenistä.
Mukavaa se on SDPedelläkin. Ellää kuvitelmissaan...  :D
Sepellä oli kunnia omistaa ensimmäinen korvanappi kännykkäänsä , jäi kuulemma molemmat kädet vapaaksi seksilinjalle soitellessaan .  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
mutta eipä tietä että mihin katekoriaan pistäävät noi kaksi 11-vuotiasta joita syytetään raiskausyrityksestä rittein saarilla!      huh, mihin tuo hormoonimömmöjen ja mäkkärirojun syönti johtaakaan!?!?!?
Parempi 11-vuotias pivossa kuin kymmenen oksalla?

Mitä vuoristokiipeilystä kiinnostunut satiainen sanoi kun se kiipesi A-net nimimerkin pystyimmän hiuskiehkuran päähän? "Mä oksalla ylimmällä"  :D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kuvitelmia...
Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.
Viime viikkoina  minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen  taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa",  "Silmänilo",  "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e.    :D ;)

Mää oon joskus nainu naista jemenistä.
Mukavaa se on SDPedelläkin. Ellää kuvitelmissaan...  :D
Sepellä oli kunnia omistaa ensimmäinen korvanappi kännykkäänsä , jäi kuulemma molemmat kädet vapaaksi seksilinjalle soitellessaan .  ;D

Zuatana...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Reseptillä peräkammarin pojille
tuskin tuolle nyt hoitaja laittaa korvanappia ...   on sen verta jo hiili tehny tukosta päässä...