Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe puhliittymät  (Luettu 32612 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: puhliittymät
ite en kanssa kehtaa nuota lähtee rissaamaan.. jos kerta liittymä toimii, mut olis hyvä jos tietäis onko joillain jotain muuta palvelua mitä kaikilla ei..   esim. kaksi korttia samaan liittymään tms..

Dr.Who

  • Vieras
Vs: puhliittymät
kaksi korttia samaan liittymään, johan nyt.samaan puhelimeen  saa kyllä kaksi korttia.Yritys ja senssipuhelinliittymän, joka oksasolla lie hyvin arpeellinen kun soittelee näille runkkulinjoille.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9597
Vs: puhliittymät
kaksi korttia samaan liittymään, johan nyt.
Emännyydellä oli joskus tuollainen saunalahden norppa tai joku muu elukka liittymä. Siinä oli sama numero kahdessa eri puhelimessa. Sitä minä en tiedä mitä hyötyä tuosta oli. Niin vanha puhelin jäi muka varalle, mutta mitä tehdään varapuhelimella. Toki jos varapuhelin on xcover I niin siinähän kestää akku kuukauden, joten voi tehdä pidemmänkin baarireissun ilman , että puhelimesta loppuu akku.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: puhliittymät
Mulla on Soneran Multi-sim, jolla on sama puhelinnumero kahdessa puhelimessa. Toinen vähän kestävämpi on työkäytössä ja hienompi muulloin. Mukava liikkua kylillä kun puhelin ei haise paskalle. Muilta operaattoreilta ei ilmeisesti nykyisin tuollaista saa.
Mystinen kesälaatumies

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: puhliittymät
heh, just tuosta kommentista jonka voo kirjoitti, huomaa et on pikkasen lapsenastelle jäänyt hän.     juuri tuo että olis ns. varapuhelin,  esim. mettätyöhön jossa varmasti talvella usein kastuu ja sit olis se toinen joka olis ns. herraskaisempi versio kun kuivissa navetta ja tupaoloissa.     itellä vanha nokelainen mukana metässä ja siellä vain turvana ja sit tuo samppu on muualla mukana.     olis kiva kun sais elisalta moisen hoidettua muutenki kuin soitonsiirrolla joka hankalaa nykyään..

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4367
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: puhliittymät
Mulla on Soneran Multi-sim, jolla on sama puhelinnumero kahdessa puhelimessa. Toinen vähän kestävämpi on työkäytössä ja hienompi muulloin. Mukava liikkua kylillä kun puhelin ei haise paskalle. Muilta operaattoreilta ei ilmeisesti nykyisin tuollaista saa.

Mulla on Elisan multi-sim, onkohan 5 korttia kaikkiaan samaan numeroon.
Pari on eri puhelimissa ja loput 3 erilaisissa pelkkää dataa käyttävissä härpäkkeissä.
Enää ei taida tuollaista tarjousta saada, joskus kauan sitten niitä sai niin monta kuin kehtasi vaan tilata.  Kaikki yhden liittymän hinnalla.
Tuo on hyvä ase nykyään uusien liittymien turkuttajille - en muuten vaihda ellei sama etu säily vaihdossa :-)

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: puhliittymät
Mulla on Soneran Multi-sim, jolla on sama puhelinnumero kahdessa puhelimessa. Toinen vähän kestävämpi on työkäytössä ja hienompi muulloin. Mukava liikkua kylillä kun puhelin ei haise paskalle. Muilta operaattoreilta ei ilmeisesti nykyisin tuollaista saa.

Itsellä Elisan multi-sim samasta syystä. Työpuhelimena paremmin haalarin taskuun sopiva ja parempi isommalla näytöllä muulloin. Nykyään ei enää multi-simiä saa, ei edes Telialta. Huono puoli Elisalla on, ettei tekstarit tule työpuhelimeen. Telian multi-simissä tekstarit tulee molempiin.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: puhliittymät
Mulla on kanssa Telian multisim. Maken neuvosta otin. Tolloluuri työhommissa ja älyluuri sitten paremmissa piireissä. Pari ongelmaa on tullut esille tässä reilun vuoden aikana. Koputus kuuluu mulle, muttei soittajalle ilmoita, että puhun toista puhelua. Jos taskussa oleva luuri ei saa kenttää, soittaja ei tiedä, että olen katveessa, eikä mulle jää tietoa, että joku on tavoitellut. Toinen puhelin vaan surisee uuninpankolla. Osa tekstareista ei tule kakkosluuriin ja multimediat ei ollenkaan. Teliassa sinällään ongelma, kun on huonommat kentät kuin aiemmassa Saunalahdessa (elisa). Muutoin varsin kätevä systeemi tämä multisim. Kotosallakin voi vastailla lähimpään puhelimeen.  :P Elisalta tarjosivat multisimia yritysliittymänä. En tiedä kannattaisiko tuollainen yritysliittymä sitten ottaa. Kuulostaa heti halvemmalta, kun ilmoittaavat alvittomat hinnat.  :)

marjaleena112

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: puhliittymät
Itse löysin myös halvemman vaihtoehdon täältä:
https://www.xn--liittymtarjoukset-wqb.fi/

traktorikuski

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 363
Vs: puhliittymät
Itse löysin myös halvemman vaihtoehdon täältä:
https://www.xn--liittymtarjoukset-wqb.fi/

Näyttää hyvältä yhteenvedolta mutta onko tuossa vain samat hinnat mitkä löytyy kunkin operaattorin nettisivuilta? Kaikki antaa kuitenkin reilusti taulukkoja edullisemman hinnan kun perää tarjousta asiakaspalvelusta ja viittaa toisen operaattorin antamaan edullisempaan hintaan, joskus ilmankin.

marjaleena112

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10
Vs: puhliittymät

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: puhliittymät
ihme lisäyksiä laskutukseen ja palveluun löytyy tuolla.   miusta helppous ei oo iteselvyys nykyään..    kaikenmaaliman koukkuja asettelee rahan perään..

Hpl

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: puhliittymät
Aika paljon näyttäisi noita liittymävertailuita olevan katsoin www.halvinliittymä.fi ja lähes sama hinta kaikissa vertailuissa.

qxpgnjgzxbsja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: puhliittymät
kiitos linkeistä

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: puhliittymät
No miten on onko  Ollin kuikutttelut hyvin pelittäneet liittymillä.                                                    <j samppalaulanut j>