Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe puhliittymät  (Luettu 32614 kertaa)

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: puhliittymät
Just, ja sitten kun moille tulee joku häikkä laskutuksessa voi mennä useampi veloitus kerralla.Minulla ainakin on laskutus että pitää hyväksyä ennekuin lähtee tililtä.
Kaikki ei usko tollasta Whoofaktaa

Dr.Who

  • Vieras
Vs: puhliittymät
No niin, päättäkääs nyt sitten mikä on Oksalle hyvä liittymä, omianne kehutte kaiken aikaa, mut hänelle on tavoitteena pelkastään se joka toimii omalla tontilla ja on halpa ilman lisähärpäkkeitä.Ja kun on  todettu niin pelkästään elisan verkko pelittää.Oksalla nyt kiirus noiden lumien aurauksessa ja kun nyyn aisatkin hiukan viturallaan homma ei suju kuin tanssi, vaikka vain kyydissä istuskeleekin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: puhliittymät
justa.  jooo.   ite en nyt tuota liittymää saa vaihettua ku ei myyjiä..  mut kyl nuita lumia kuiteski siirretään..   huolimatta et liittymä maksaa sen 29,90 /kk     mut kai halvempiakia on.    dna ei kuulu miun toimialueella..            mut kuhan kerkiän nii kait sopiva löytyy....

Dr.Who

  • Vieras
Vs: puhliittymät
jos et nettiä siihen kännyyn tarvi, pääset halvalla, tai sit jos joka minuutista maksat perusmaksu on olematon.Itellä kulut noin50-60 € kk sisältäen erillisen netin, ja kaksi puhelin liittymää.En pidä pahana.Rouvan puhelin rajaton puheaika+ tekstit. ite sitten maksan käytön mukaan.netiss kiinteä vajaa 20€ rajaton käyttö

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: puhliittymät
Mulla on yksi varapuhelin saunalahti tarkka 1M hinta 490 kk.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: puhliittymät
Mulla on yksi varapuhelin saunalahti tarkka 1M hinta 490 kk.
no onpa edullinen.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: puhliittymät
Joo jäi pilkku pois. Siis 4,90 euroa/kk.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: puhliittymät
Joo jäi pilkku pois. Siis 4,90 euroa/kk.

Tommonen on meilläkin. Vanha lankaliittymän numero ja sim-kortti vanhassa Nokiassa.

https://elisa.fi/kauppa/#!/puheliittymat/kotipuhelin
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Calahan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 690
Vs: puhliittymät
Ite ainakii ollu ihan tyytyväinen joku premium missä rajaton netti ja saa soittaa ja tekstaa normi numeroihin nii paljo ku haluhaa ja 21 egee kuussa.

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1540
Vs: puhliittymät
Edullisin systeemi mitä itse olen löytänyt on prepaid liittymä. 10€ vuodessa. Kuivurin automatiikan tekstiviesteihin ja varaliittymäksi on ollut ihan riittävä.

Oksalle: soita eri firmoihin viimeinen tai keskimääräinen puhelinlasku kourassa, ja kysy parasta tarjousta. Yleensä kohtalainen tarjous tulee. Jos dataa ei paljoa käytä, on 25 € on paljon liikaa. Ja miksei Telialtakin voi kysyä. No jos yhteydet ovat huonot, niin sitten. Ja jos ottaa liittymän kokeeksi, sen voi irtisanoa paarin viikon kuluessa jos liittymä toimii huonosti.
Don Essex

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: puhliittymät
Heitetäämpä omaki eli dna 100 netti ja puhelut ja viestit rajaton. 14,90€kuussa. Vaati vaan siirtää liittymä Elisalle nii dnalta soittivat ja tarjosivat tohon hintaan.. kieroa vaa hyvän tuntipalkan sai😏

psymbiote

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 312
Vs: puhliittymät
"moi winback" tarjoukset oli halvimpia, jos oli vähän viitsimistä. Itellä oli elisa, josta vaihdoin moihin. Elisa soitteli takaisin ja tarjosivat elisa tarkka liittymää 2,9e/kk hinnalla 2 vuodeksi, sisältää 50M rajattoman netin, ja samalla tarjosivat mobiililaajakaista liittymä 4,9€/kk. Siirsin myös tenavien liittymät samaan hintaan. Lasku on ollu ~15€ kolmelta puhelinliittymältä ja tuolta laajakaistalta. Vähän nyt kyllä myöhäistä kun moi myytiin dna:lle, ja nuo moi tarjoukset on tiukassa. Mutta edelleen, vaihtamalla liittymää, ja odottelemalla winback tarjousta, saa parhaat hinnat.

Vesama

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: puhliittymät
Itse kävisin nopeasti vertailemassa joltain sivustolta puhelinliittymät. esim. Halvinpuhelinliittymä.fi

Jos löydät hinnalta saman tai edullisemman liittymän, niin vaihda ihmeessä ja odota nykyisen operaattorin vastatarjousta.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9597
Vs: puhliittymät
Itse kävisin nopeasti vertailemassa joltain sivustolta puhelinliittymät. esim. Halvinpuhelinliittymä.fi

Jos löydät hinnalta saman tai edullisemman liittymän, niin vaihda ihmeessä ja odota nykyisen operaattorin vastatarjousta.
Ainaa se halvin ei ole paras. Itte päivitin kersojen puhelin liittymiä ja siinä samalla omani. Vaihtui Teliasta Elisaan. Ittellä ja omas käytös ei ongelmia , mutta keskimmäinen kersalla sitten enemmänkin. Siis ennen netti oli 2M telia ja nyt 50M elisa. Koulussa keskellä kaupungin keskustaa ei Elisan netit toimi. Jos kersani olisi ainut, niin etsisin vikaa käyttäjästä, mutta kun kellään ei kuulemma elisan netti toimi. Tuota toimimattomuus ongelmaa ei ollut hitaassa telian netissä. Kyllä sillä oli oppitunti käytön selvittänyt, mutta elisan nettiläiset joutuu tekemään ne tehtävät kotonaan,. Nekin tehdään sitten telian netillä ja wifiä käyttäen (kotona elisa toimii, mutta telia varmempi). Olin yhteydessä elisaankin,mutta siellä syytettiin omppupuhelinta. Toki voihan se vika siinä olla, mutta kun ei sampatkaan toimi kuulemma koulussa.

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1176
Vs: puhliittymät
On se puhelinliittymien vaihto vain jonkinlainen ruljanssi, jos koko perheelle vaihtaa kertapompsina. Pari-kolme kirjelähetystä per liittymä, jotain paperien allekirjoittelua, uusi operaattori alkaa kaupata kaikenlaista oheiskrääsää ja lisäpalveluita, sitten rupeaa vanhan liittymän operaattori pommittamaan yötä päivää erikoistarjouksilla, ja kaikki ei aina mee kuten Strömsössä. Olen minä muutamia kertoja palveluntarjoajaa vaihtanut, mutta ei sitä huvikseen viitsi kovin usein tehdä pikkurahojen perässä.
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."