Joo, siis nyt vielä nostolaitekansi korotettu, nelivedolähtö pudotettu, vetokoukun ylöpuolinen luukku on auki. vielä melko helppo kasata, kop,kop. Nyt muuten avautui,
Osa nr 49 yläkuvasta, murtuneena löytyi perän oikealta takakulmalta. Sen toisen puolisko näkyy ylhäältä kun nostolaitekansi raotettu ja siinä on aukko mista se todelakin varmaan tukee sen isn lautaspyörän tosi tiukassa väännössä? Vähän kumma että se otta ylhäältä vastaan voimia, eikä etupuolella. Nyt syy mikä nää yhdistää, se osia osasta nr 38 alemasta kuvasta on juuri tän aukon yläpuolella, siinä välissä se on käynyt ja naps poikki. Voi jopa olla ett kun kansi pois, pääsee käsiks pulteihin jolla se osa 49 yläkuvasta on kiinni, ehkä.
Tää yksilö ei ole turbotettu eikä ex turveurakoitsian kalu. Majuriperua oleva perä kyllä ja motti on sukua TW35