sirkkaliisa ja korkeaoja laulavat äänestäjiensä lauluja ja ministerinpalli on c-alueen maidontuottajien takana jos keskusta on hallitukses. Nämä seikat näkyy näissä ulostuloissa
Jos neuvotteluasenne ja asenne yleensä on tämä niin se ei tiedä hyvää tulevaisuutta ajatellen. Tässähän aika selvästi rivien välistä ja muutenkin annetaan ymmärtää että C-alueen maidontuottajat määräävät maatalousministerin ja myös sen mitä ministeri saa tehdä ja sanoa.
Tämä kuulostaa jopa erittäin huolestuttavalta? Koska tämähän käytännössä tarkoittaa että C-alueen maidontuottajat sanelevat millaista maatalous- ja tukipolitiikkaa täällä saadaan tehdä? Muista ei tarvitse välittää, me C-alueen maidontuottajat sanomme miten tehdään? Sanokaa minulle että se ei oikeasti ole noin kuin jopihopi tuossa antaa ymmärtää?
Tuossa alla on asiaan liittyvää jonka olen jo esittänyt toisessa ketjussa. Kyseessä siis ne perustelut joiden perusteella alunperin AB-alueelle tarkoitetut investointituet ulotettiin koko maahan. LUKEKAA!
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/vavl_52_1998_p.shtmlTästä en nyt kyllä olisi ihan varma mitä siinä sanotaan että "perustellusti koetaan epäoikeudenmukaiseksi koko Suomessa" kun jotenkin viime aikoina on tullut yhä enemmän ja enemmän sellainen mielikuva että päinvastoin osassa suomea ollaan hyvinkin sitä mieltä että tukitasojen ero on vain oikeus ja kohtuus ja niinkuin sen kuuluu ollakin. Toivottavasti olen väärässä ja löytyy konkreettisia osoituksia siitä että se koetaan epäoikeudenmukaiseksi koko maassa ja asialle ihan oikeasti tehdään jotakin.