Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Varaosat ulkomailta  (Luettu 44786 kertaa)

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Varaosat ulkomailta
en siis ostanut sampon merkkiosana silloin, se olisi ollut aivan älyttömän kallis hihna, vaan kotimaisesta maatalouskonevaraosakaupasta sampoon myytynä varaosana. nyt ostin ihan tiedolla C195.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Varaosat ulkomailta
Puimuri hihnat ja laakerit on monasti niin *****maisia ja aikaa vieviä vaihtaa ja vielä parhaana pouta- päivänä että jos yhtään epäilee vaihto-osan laatua niin ei kannata muutamaa kymppiä sääliä.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Varaosat ulkomailta
Puintikoneiston ja ajovariaattorin hihnat olen ottanut alkup. agcoina, mutta tuo silppurin hihna joka on erittäin helppo vaihtaa, sen otin kyllä rahaa säästäen.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2524
  • Etelä-Karjala
Vs: Varaosat ulkomailta
Tuo 500 silppurin hihna on tosiaan selkäkiristyksellä, mutta aika loivalla kulmalla. Saattaa tarvikehihna kestääkin, tai sitten ei. Tietysti jos tarvikehihnan hinta on alle puolet originaalista ja on yhtä helppo vaihtaa kun tuo, niin mikä ettei...
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7106
  • karkki vai keppana?
Vs: Varaosat ulkomailta
Puintikoneiston ja ajovariaattorin hihnat olen ottanut alkup. agcoina, mutta tuo silppurin hihna joka on erittäin helppo vaihtaa, sen otin kyllä rahaa säästäen.
500 n kun vaihto tarvike remmin variaattoriin, siitä tuli parempi kun alkuperäisellä, limitty paremmin 1ja 2 väli.
pessimisti ei pety!

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Varaosat ulkomailta
Puintikoneiston ja ajovariaattorin hihnat olen ottanut alkup. agcoina, mutta tuo silppurin hihna joka on erittäin helppo vaihtaa, sen otin kyllä rahaa säästäen.
500 n kun vaihto tarvike remmin variaattoriin, siitä tuli parempi kun alkuperäisellä, limitty paremmin 1ja 2 väli.

  Niin, nyt puhut Samposta, itse ostin Claas Mercatoriin aikoinaan ajovariaattoriremmin tarvikkeena kun alkuperäinen alkoi kaventamaan säätöaluetta 1200 tunnin jälkeen, 3-4 vuottakohan siinä meni kun tää tarvike(laatumerkkiä sekin) oli jo kuluneempi kun se alkuperäinen, vaihdoin sen alkuperäisen takas ja sillä ajelin sen aikaa mitä sillä masinalla tuli puitua.
  Sukulaismies harrasti urakointia sampoilla, joutui uusimaan joitain rihmoja 3-4:kin kertaa syksyssä, nykysistä sampoista en sano mitään, ehkä laittavat jo parempia remmejä..

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Varaosat ulkomailta
Optibeltiltä nuo Redpowerit kestävät selkäkiristyksenkin. http://tuotteet.etra.fi/fi/g7996168/optibelt-red-power-spc
Mystinen kesälaatumies

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65383
Vs: Varaosat ulkomailta
ite huomannu että kun kertoo mihin ja millaseen käyttöön tuloo hihnat niin aina on tullu sopiva siihen käyttöön ja etrasta .  merkkiä en aina huomaa mutta kait tosiaan noita tehdään monella merkillä myös muihin. tuskin sanpo ite noita hihnoja väsää..