2015 vuonna taisi poistua se eläkeläis rajoitus. Silloin asiaa perusteltiin juuri sillä et kun muuallakin piti työuria jatkaa niin miksei maataloudessa..
Minusta kyl hieman eri juttu..

Nyt kun on jo vuosia omaan piikkiin tehty ja sitä ennen ehditty olemaan vuosia "renkinä" ja vielä monta vuotta edessä niin ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä heti kun voin niin lopetan ja jään eläkkeelle. Ei tämä niin kivaa ole. Kyl mä tiedän monta kivempaa juttua.

En sit tiedä onko sillä merkitystä et onko jatkajaa vai ei. Itse en tiedä kiinnostaako ketään jatkaa. Mulla on ainakin ehtona et pitää jonkun muun alan koulutus olla myös. Mut jos haluaa jatkaa niin jatkakoon mut ketään en pakota. Myyköön tai vuokratkoon sit maat pois. Tai voin itsekin myydä tai vuokrata. Ei oo mikään sukutila kun vasta reilu sata vuotta olleet nämä maat meidän suvulla niin ei sen puoleenkaan ole mitään rasitetta. Varmaan tietysti edelliset polvet suhtautuisivat tilanteeseen huonosti mut toisaalta kyl varmasti ymmärtäisivät et ei tämä homma ole mikään kultakaivos jos koskaan sitä on ollutkaan.