Jontikan pisteitä laskee myös se, että ovat niin pirun rumia. Hytti oudon muotoinen ja jotenkin irrallaan kokonaisuudesta ja nokka ruma. Kaunein on tietysti Valtra ei voi mitään.
Lainaus käyttäjältä: KJL - 29.11.07 - klo:14:16Kokoluokkaa kyllä kommentoidaan, muttei ominaisuuseroja? Mistä johtuu?Suurin todellinen vika taitaa sittenkin Fergussa olla se, ettei siitä saa agriboonuksia? Itselläni valinta olisi selvä jo pelkästään senkin takia, että samalla rahalla saa isomman traktorin tarvitsematta tinkiä mukavuudesta ja käytettävyydestä. (Näin siinäkin tapauksessa, vaikken lähtökohtaisesti olisikaan massikkamies.)Ny tökkäsi. Että melkein samalla rahalla 7495 fergu kun 6630 jd?HÖPÖ HÖPÖ...
Kokoluokkaa kyllä kommentoidaan, muttei ominaisuuseroja? Mistä johtuu?Suurin todellinen vika taitaa sittenkin Fergussa olla se, ettei siitä saa agriboonuksia? Itselläni valinta olisi selvä jo pelkästään senkin takia, että samalla rahalla saa isomman traktorin tarvitsematta tinkiä mukavuudesta ja käytettävyydestä. (Näin siinäkin tapauksessa, vaikken lähtökohtaisesti olisikaan massikkamies.)
Niin ne ferku miehet on rahamiehiä. piti ihan tarkistaa semmoinen 30t/€ hinta ero.
Kahden eri kokoluokan koneet, aika huono vertailu. Mutta saahan niitä ominaisuuksia verrata. Mutta ihan oikiasti oon sitä mieltä että joillakin on vähä vielä kasvamisen varaa
Viimeksi muokattu: 29.11.07 - klo:23:54 kirjoittanut KJL
Lainaus käyttäjältä: Opelixi - 29.11.07 - klo:17:10Lainaus käyttäjältä: Ileh - 29.11.07 - klo:16:16Kahden eri koko luokan koneet, aika huono vertailu. Mutta saahan niitä ominaisuuksia verrata. Mutta ihan oikiasti oon sitä mieltä että joillakin on vähä vielä kasvamisen varaa No mitä nuota on tullut katseltua niin surutta sopii laittaa vierekkäin 7495 ja 7730 jontikka. Miksi 7730 jontikka on vääntö 859Nm ja koneen teho on 190hv ja suurin teho 206hv, Massikassa 7495 Dyna-VT teho 190hv ja max 203hv vääntö 904Nm?Eli saman kokoluokan koneet kun niitä kerran kaivattiin vastakkain. Jos vaaditaan vertailua seuraavissa isoissa kokoluokissa täytyy sarjoiksi vaihtaa kummastakin kasilla alkavat sarjat.6400-sarjasta riittää JD:n 7730 väännön saavuttamiseen 6495 Dyna6 jossa 185hv ja max 198hv. Tässä tapauksessa molemmat ovat "portaattomia"... Ja vielä lisäksi että käsittääkseni testissä oli päästä portaattoman laatikon saloihin sisälle. HÖPÖ HÖPÖ ! Vääntöjä ja tehoja verrattaessa on hyvä muistaa Deere ECE R-24 normi, Fergu ISO 14396...Fergu kärsii valitettavasti "ranskantaudista", samaa laatua kuin pökö ja rellu. Toista oli Loordien aikaan...
Lainaus käyttäjältä: Ileh - 29.11.07 - klo:16:16Kahden eri koko luokan koneet, aika huono vertailu. Mutta saahan niitä ominaisuuksia verrata. Mutta ihan oikiasti oon sitä mieltä että joillakin on vähä vielä kasvamisen varaa No mitä nuota on tullut katseltua niin surutta sopii laittaa vierekkäin 7495 ja 7730 jontikka. Miksi 7730 jontikka on vääntö 859Nm ja koneen teho on 190hv ja suurin teho 206hv, Massikassa 7495 Dyna-VT teho 190hv ja max 203hv vääntö 904Nm?Eli saman kokoluokan koneet kun niitä kerran kaivattiin vastakkain. Jos vaaditaan vertailua seuraavissa isoissa kokoluokissa täytyy sarjoiksi vaihtaa kummastakin kasilla alkavat sarjat.6400-sarjasta riittää JD:n 7730 väännön saavuttamiseen 6495 Dyna6 jossa 185hv ja max 198hv. Tässä tapauksessa molemmat ovat "portaattomia"... Ja vielä lisäksi että käsittääkseni testissä oli päästä portaattoman laatikon saloihin sisälle.
Kahden eri koko luokan koneet, aika huono vertailu. Mutta saahan niitä ominaisuuksia verrata. Mutta ihan oikiasti oon sitä mieltä että joillakin on vähä vielä kasvamisen varaa
Missäköhän tämä testi on tehty ja ketkä testaajia ja missä tulokset julkaistu?Olisi kiva lukea tuo testi.
Lainaus käyttäjältä: 1065 - 30.11.07 - klo:12:16Missäköhän tämä testi on tehty ja ketkä testaajia ja missä tulokset julkaistu?Olisi kiva lukea tuo testi.Testi Seinäjoella oli erittäin epävirallinen eikä tuloksia varmasti tulla julkaisemaan muualla kuin tällä saitilla. Testiryhmä koostui 8 maatalousalan opiskelijasta, joilla on jo vuosien ajo-/työkokemus erilaisilla ja -kokoisilla koneilla. Virallisempi testi on jo aiheesta tehty aikanaan Koneviestin toimesta eikä siinäkään ollut tarkoitus asettaa koneita mihinkään järjestykseen. Objektiivisen arvioinnin kannalta JD ja MF olivat merkkejä, joista kenelläkään testiryhmän jäsenellä ei juurikaan ollut aikaisempaa kokemusta eikä siten ennakkoluuloja tai asenteita kumpaankaan merkkiin. Tilanne vastaa samaa kuin esim. tavallinen Viljo Viljelijä, joka yleensä ajelee Valmetilla, New Hollandilla tai vaikkapa Case-IH:lla, menee ensimmäistä kertaa eläissään koeajamaan portaatonta traktoria. Suorat kommentit koneista on kyllä paperilla, mutten vielä ole ehtiny koostaa niitä tänne.
Mitä väärää tuossa testissä oli?Vituttaako kun on s-marketin kortti taskussa ja jörnteereä arvostellaan??
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 30.11.07 - klo:17:07Mitä väärää tuossa testissä oli?Vituttaako kun on s-marketin kortti taskussa ja jörnteereä arvostellaan??Päinvastoin. Teille taitaa olla vain menny Fergujen koppien "liimanhöyryt" päähän... Aikamiehet kun jaksaa vain jankuttaa Fergu, Fergu ja Fergu....Eli elämässä tärkeintä: Fergu....S-kortit ja Plussa-kortit muuten löytyy, vaikka eipä paljon merkitystä koko korteilla.....
Lainaus käyttäjältä: KJL - 30.11.07 - klo:12:45Lainaus käyttäjältä: 1065 - 30.11.07 - klo:12:16Missäköhän tämä testi on tehty ja ketkä testaajia ja missä tulokset julkaistu?Olisi kiva lukea tuo testi.Testi Seinäjoella oli erittäin epävirallinen eikä tuloksia varmasti tulla julkaisemaan muualla kuin tällä saitilla. Testiryhmä koostui 8 maatalousalan opiskelijasta, joilla on jo vuosien ajo-/työkokemus erilaisilla ja -kokoisilla koneilla. Virallisempi testi on jo aiheesta tehty aikanaan Koneviestin toimesta eikä siinäkään ollut tarkoitus asettaa koneita mihinkään järjestykseen. Objektiivisen arvioinnin kannalta JD ja MF olivat merkkejä, joista kenelläkään testiryhmän jäsenellä ei juurikaan ollut aikaisempaa kokemusta eikä siten ennakkoluuloja tai asenteita kumpaankaan merkkiin. Tilanne vastaa samaa kuin esim. tavallinen Viljo Viljelijä, joka yleensä ajelee Valmetilla, New Hollandilla tai vaikkapa Case-IH:lla, menee ensimmäistä kertaa eläissään koeajamaan portaatonta traktoria. Suorat kommentit koneista on kyllä paperilla, mutten vielä ole ehtiny koostaa niitä tänne. Ei paljon kannata näitä opiskelijoiden testejä koostella... Maailmalta löytyy parempia virallisia testilaitoksia....Vuosien kokemuksesta voi kai puhua, mutta ajotunteja tuskin vielä löytyy....Vastaava "hömppätesti" oli tuossa ajanvietekonelehdessä, eli TractorPowerissa....
Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu, Fergu,