Aamuisen hintaneuvottelun ja työmääräimen läpikäynnin yhteydessä todettiin reeraamon kanssa että saksalaiset osaavat tehdä loistavia sähkö ja polttoainelaitteita. Auton valmistaminen pitäisi ulkoistaa asiansa osaavalle taholle.
Nojaa, just eilen oli hiukka ihmettelyä noista sähköistä...
Auto talliin ja jonkinajan päästä tultiin huutelemaan että tuus kattoon, hiukan hitaasti kiiruhdin, niin vika oli korjattu käynnistämällä auto ja sammuttamalla. Toinen takavalo oli päällä, auto tallissa ovet lukossa... Kesällä jäi kerran samalla lailla takavalo ja etuvalo tai etuvalot päälle. Ehti olla jonkinaikaa ennenkuin huomattiin, sammui samalla tavoin, valokatkaisijalla ei sammunut
Saattovalotoimintokin löytynee, ainakin joskus. Viimeksi Rukan reissulla jäi huoltoasemalla valot päälle ja ennenkuin ehdin sisälle, joku huomautti että jäi valot päälle. Sanoin että saattovalot, luulin että taas ne prkele jäi itekseen palamaan
Sammuivatkin samalla hetkellä.
Mistä tuo vika löytyy (E61), ilmeisesti jossakin jokin tinaus tms. juttu, joka lämpöisenä oireilee. Joka kerran autolla on ajettu reilumpi tovi ennen oireita.
Hyväähän autosta löytyykin sitten vikojen edestäkin, mm. ajettavuus, hiljaisuus ja voima