Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Husokki hoi!!  (Luettu 19707 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Husokki hoi!!
Onneksi Audit on toista maata  ;D

Tässä just mietin, että oliskohan tänään se päivä kun ottaisin öljypohjan irti ja tsekkaisin öljysihdin kunnon. Nuo longlife ohjelmat kun on pelsepuupin keksintö ja peruslujat koneetkin saattavat kilahtaa jos öljykarstaa on päässyt muodostumaan ja sihti tukkeutuu.

Jännän näköinen laitos Audin 4 litran diiselikasinkin jakopää, ja tietenkin moottorin takapuolella. Tuommoseen kun jamppa vääntää itse ketjurempan, niin saa ainakin minulta kokolalla paljon respektiä  :o

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52031
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Husokki hoi!!
Onneksi Audit on toista maata  ;D

Tässä just mietin, että oliskohan tänään se päivä kun ottaisin öljypohjan irti ja tsekkaisin öljysihdin kunnon. Nuo longlife ohjelmat kun on pelsepuupin keksintö ja peruslujat koneetkin saattavat kilahtaa jos öljykarstaa on päässyt muodostumaan ja sihti tukkeutuu.

Jännän näköinen laitos Audin 4 litran diiselikasinkin jakopää, ja tietenkin moottorin takapuolella. Tuommoseen kun jamppa vääntää itse ketjurempan, niin saa ainakin minulta kokolalla paljon respektiä  :o



25tkm samoilla pitkäikäööleillä. Seuraus on se et paskaa kertyy joka paikkaan, kuten männänrenkaiden väliin... :'( :'( :'( :'(

Toi jakopää näyttää ihan kuussatasen Sampon sivupellinaluselta... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Husokki hoi!!
what of sound.. https://www.youtube.com/watch?v=Gup33yAjdm8&list=PL2kbS6hzrj_MaphIIX66hc5rMJVImzuN4,, melkonen raklattaja.Toi remonttihan on helppo teeseitse juttu,kun tupe on pullonsa bimmerspace videoita lontoon kielellä,jossein ymmärrä niin sitten,.. https://www.youtube.com/watch?v=HgGIW3j3M1w ; D

Viimeksi muokattu: 15.02.15 - klo:12:20 kirjoittanut milkboi

On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa. Tommonen olis ihan kiva vaikkei nyt mikään M olekkaanhttp://www.nettiauto.com/bmw/130/7007252 Vanhahan tuo jo on mutta kuitenkin. Mutta kyllä Golffin saa edullisemmin http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6806034 ainoo vika Glohvissa on että on per*ele etuveto >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Vit*u muutakun puskee kurvissa kuin härnätty pässi aitauksessa.

Viimeksi muokattu: 15.02.15 - klo:12:45 kirjoittanut Varjo79

Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7147
  • karkki vai keppana?
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
pessimisti ei pety!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
Niin juu taishan noita olla mutta miksei nykyään voida tehdä. Tulis vissiin liian huolettomia vehkeitä.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
Niin juu taishan noita olla mutta miksei nykyään voida tehdä. Tulis vissiin liian huolettomia vehkeitä.
Jaa volkkarista huoleton  ;D  Ei taida riittää noi rattaat siihen :P 

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7147
  • karkki vai keppana?
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
Niin juu taishan noita olla mutta miksei nykyään voida tehdä. Tulis vissiin liian huolettomia vehkeitä.
Koneet vaihtu parivuotta takaisin 4 pyttysiin, kaiketi päästöjen takia, niissä taitaa olla hihna? Esim Seikel mallia ei voinut päästöjen takia tehdä kuin 96 Kw:n mallista.
pessimisti ei pety!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
Niin juu taishan noita olla mutta miksei nykyään voida tehdä. Tulis vissiin liian huolettomia vehkeitä.
Jaa volkkarista huoleton  ;D  Ei taida riittää noi rattaat siihen :P
No mulla ainakin on ollu huolettomin tuo passatti versus BMW,TOYOTA,SUBARU,VOLVO,NISSAN.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Major

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa. Tommonen olis ihan kiva vaikkei nyt mikään M olekkaanhttp://www.nettiauto.com/bmw/130/7007252 Vanhahan tuo jo on mutta kuitenkin. Mutta kyllä Golffin saa edullisemmin http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6806034 ainoo vika Glohvissa on että on per*ele etuveto >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Vit*u muutakun puskee kurvissa kuin härnätty pässi aitauksessa.

Joo, hammaspyörillä se jakopää olis hyvä olla. Tai jos ketjulla niin ainakin jämerällä 2- rivisellä ketjulla kuten esim. vanhoissa toyotan 18RG moottoreissa joita on joskus tullut viriteltyä. Ei ollu ketjuongelmia niissä. Tosin muistelen että joku noihinkin oli jossain ratasjakopäitä rakentanut kilpakäyttöön.

Ite ajelen nykyään suurimmaksi osaksi juuri "pässillä", vähän kömpelö mutta jos ei muuta hyvää niin on ainaki cumminsin moottorissa ratasjakopää. Niin ja mukavat äänet.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa. Tommonen olis ihan kiva vaikkei nyt mikään M olekkaanhttp://www.nettiauto.com/bmw/130/7007252 Vanhahan tuo jo on mutta kuitenkin. Mutta kyllä Golffin saa edullisemmin http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6806034 ainoo vika Glohvissa on että on per*ele etuveto >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Vit*u muutakun puskee kurvissa kuin härnätty pässi aitauksessa.

Joo, hammaspyörillä se jakopää olis hyvä olla. Tai jos ketjulla niin ainakin jämerällä 2- rivisellä ketjulla kuten esim. vanhoissa toyotan 18RG moottoreissa joita on joskus tullut viriteltyä. Ei ollu ketjuongelmia niissä. Tosin muistelen että joku noihinkin oli jossain ratasjakopäitä rakentanut kilpakäyttöön.

Ite ajelen nykyään suurimmaksi osaksi juuri "pässillä", vähän kömpelö mutta jos ei muuta hyvää niin on ainaki cumminsin moottorissa ratasjakopää. Niin ja mukavat äänet.
Joo seonkin sitte josemmonen oikein pukki se ;D ;D Naapurilla onkanssa joku tommonen pukki rivi6 turbiini cummins ja nokisavut jää vielä ilmaan leijjuun kun pukki onjo poistunut näyttämöltä ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
Niin juu taishan noita olla mutta miksei nykyään voida tehdä. Tulis vissiin liian huolettomia vehkeitä.
Jaa volkkarista huoleton  ;D  Ei taida riittää noi rattaat siihen :P
No mulla ainakin on ollu huolettomin tuo passatti versus BMW,TOYOTA,SUBARU,VOLVO,NISSAN.
Jaa huoleton passatti.. Vai kuinka vikaisia nuo toiset sit on olleet  ;D   

Major

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 32
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa. Tommonen olis ihan kiva vaikkei nyt mikään M olekkaanhttp://www.nettiauto.com/bmw/130/7007252 Vanhahan tuo jo on mutta kuitenkin. Mutta kyllä Golffin saa edullisemmin http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6806034 ainoo vika Glohvissa on että on per*ele etuveto >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Vit*u muutakun puskee kurvissa kuin härnätty pässi aitauksessa.

Joo, hammaspyörillä se jakopää olis hyvä olla. Tai jos ketjulla niin ainakin jämerällä 2- rivisellä ketjulla kuten esim. vanhoissa toyotan 18RG moottoreissa joita on joskus tullut viriteltyä. Ei ollu ketjuongelmia niissä. Tosin muistelen että joku noihinkin oli jossain ratasjakopäitä rakentanut kilpakäyttöön.

Ite ajelen nykyään suurimmaksi osaksi juuri "pässillä", vähän kömpelö mutta jos ei muuta hyvää niin on ainaki cumminsin moottorissa ratasjakopää. Niin ja mukavat äänet.
Joo seonkin sitte josemmonen oikein pukki se ;D ;D Naapurilla onkanssa joku tommonen pukki rivi6 turbiini cummins ja nokisavut jää vielä ilmaan leijjuun kun pukki onjo poistunut näyttämöltä ;D

Peijakas kun tuosta omasta ei oikein kunnolla savua irtoa, vakio commonrail vehje manuaalilootalla. Pittää hommata se säätökapula siihen niin sais kokeeksi lisätä syöttöä. Jos ei kiihytettäessä savu sakene niin ei oo pukki  täydellinen ;D Semmosen puoliperävaunulavetin jos vielä sais perään... ;)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa. Tommonen olis ihan kiva vaikkei nyt mikään M olekkaanhttp://www.nettiauto.com/bmw/130/7007252 Vanhahan tuo jo on mutta kuitenkin. Mutta kyllä Golffin saa edullisemmin http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/6806034 ainoo vika Glohvissa on että on per*ele etuveto >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( Vit*u muutakun puskee kurvissa kuin härnätty pässi aitauksessa.

Joo, hammaspyörillä se jakopää olis hyvä olla. Tai jos ketjulla niin ainakin jämerällä 2- rivisellä ketjulla kuten esim. vanhoissa toyotan 18RG moottoreissa joita on joskus tullut viriteltyä. Ei ollu ketjuongelmia niissä. Tosin muistelen että joku noihinkin oli jossain ratasjakopäitä rakentanut kilpakäyttöön.

Ite ajelen nykyään suurimmaksi osaksi juuri "pässillä", vähän kömpelö mutta jos ei muuta hyvää niin on ainaki cumminsin moottorissa ratasjakopää. Niin ja mukavat äänet.
Joo seonkin sitte josemmonen oikein pukki se ;D ;D Naapurilla onkanssa joku tommonen pukki rivi6 turbiini cummins ja nokisavut jää vielä ilmaan leijjuun kun pukki onjo poistunut näyttämöltä ;D

Peijakas kun tuosta omasta ei oikein kunnolla savua irtoa, vakio commonrail vehje manuaalilootalla. Pittää hommata se säätökapula siihen niin sais kokeeksi lisätä syöttöä. Jos ei kiihytettäessä savu sakene niin ei oo pukki  täydellinen ;D Semmosen puoliperävaunulavetin jos vielä sais perään... ;)
Ei commonrailin kuulukkaan savuttaa.. 

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
Niin juu taishan noita olla mutta miksei nykyään voida tehdä. Tulis vissiin liian huolettomia vehkeitä.
Jaa volkkarista huoleton  ;D  Ei taida riittää noi rattaat siihen :P
No mulla ainakin on ollu huolettomin tuo passatti versus BMW,TOYOTA,SUBARU,VOLVO,NISSAN.
Jaa huoleton passatti.. Vai kuinka vikaisia nuo toiset sit on olleet  ;D
Niin muihin ontarvinnut vaihtaa moottoreita vaihdelaatikoita vauhtipyöriä vetoakseleita sähköjä peltiä yms semmoista pientä. Onhan passattiinkin osia vaihdettu mutta konetta ja laatikkoa eiole tarvinnu avata!!!! Muissa niitä on saanu aukoa lohkonkyljestä mäntää pihalle laatikonkylesstä ratasta pihalle nokkaakseleistä lähti palasia vauhtipyörää jne >:( >:( >:(
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!