Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Husokki hoi!!  (Luettu 19706 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
Niin juu taishan noita olla mutta miksei nykyään voida tehdä. Tulis vissiin liian huolettomia vehkeitä.
Jaa volkkarista huoleton  ;D  Ei taida riittää noi rattaat siihen :P
No mulla ainakin on ollu huolettomin tuo passatti versus BMW,TOYOTA,SUBARU,VOLVO,NISSAN.
Jaa huoleton passatti.. Vai kuinka vikaisia nuo toiset sit on olleet  ;D
Niin muihin ontarvinnut vaihtaa moottoreita vaihdelaatikoita vauhtipyöriä vetoakseleita sähköjä peltiä yms semmoista pientä. Onhan passattiinkin osia vaihdettu mutta konetta ja laatikkoa eiole tarvinnu avata!!!! Muissa niitä on saanu aukoa lohkonkyljestä mäntää pihalle laatikonkylesstä ratasta pihalle nokkaakseleistä lähti palasia vauhtipyörää jne >:( >:( >:(
On vissiin kilometrejä tullut ja paljon autoihin..   ;D

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Husokki hoi!!
Kummakun sitä jakopäätä ei osata tehdä suoraan hammaspyörillä >:( Niin muuten eikös Vaginaskooppien uudet koneet tehdä taas hihnalla ainakin osa. Olin lukevinani jostain että palattu hihnaan kun halvempi vaihtaa.
T5 Pornstartteri eikä ainuttakaan hihnaa koko vehkeessä. Ei sillä koneella (5syl 2,5l) montaa vuotta tehty. Siinäkin on kuulemma omat ongelmansa, longlife öljyt, pienet kanavat, rattaista irtoava oljy kuulemma tukkii kanavat. En tiedä onko niissä ollu ongelmia, alkupäässä vissiin jotain. Hyvin toimii ainakin vielä,ko,kop.
Niin juu taishan noita olla mutta miksei nykyään voida tehdä. Tulis vissiin liian huolettomia vehkeitä.
Jaa volkkarista huoleton  ;D  Ei taida riittää noi rattaat siihen :P
No mulla ainakin on ollu huolettomin tuo passatti versus BMW,TOYOTA,SUBARU,VOLVO,NISSAN.
Jaa huoleton passatti.. Vai kuinka vikaisia nuo toiset sit on olleet  ;D
Niin muihin ontarvinnut vaihtaa moottoreita vaihdelaatikoita vauhtipyöriä vetoakseleita sähköjä peltiä yms semmoista pientä. Onhan passattiinkin osia vaihdettu mutta konetta ja laatikkoa eiole tarvinnu avata!!!! Muissa niitä on saanu aukoa lohkonkyljestä mäntää pihalle laatikonkylesstä ratasta pihalle nokkaakseleistä lähti palasia vauhtipyörää jne >:( >:( >:(
On vissiin kilometrejä tullut ja paljon autoihin..   ;D
Autojen määrästäkö moista päättelit ::) Bemujakin onjo pelkästään ollu3 on noitamuitakin ollu useempia paitsi Volvoja vain 1 ;D Einiihin kauheesti kilsoja oletullu kun ovat ollu niin paljon palasina >:( Tahtoo näet ollasillain kun teho vähintään tuplataan niin  alkaa heikkoopaikkaa löytyyn. Kunsitä tehoa myös käytetäänsurutta :-X Mutta tosiaan Passatti on kestänyt poikkeuksellisen hyvin nyt tuo kyllä alkaa väsymään, kytkin vetarit koneessakin on jotain sivuääntä (jakoketju) taka ripustukset. Onse meillä ollukkin jo 6v ja noin 90tkm mittarissa kaikkiaan noin 400tkm. Mikään noista muista ei ole pysyny kasassa läheskään yhtäpitkään vaikkei ole ollu kilsojakaan mittarissa kun puole tuosta mitä passatissa. Mutta tääon tämmöstä tää nyt ollaan siirtymässä nopeampiin ajopelihin. Niin jää autot sitte enempi käyttöpeleiksi tai Mese jää leluksi. Mutta hommannen sille kaveriksi jonkin kevyen nelipyöräsen missäon tehopainosuhde vähintään riittävä ;)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52031
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Husokki hoi!!
Aamuisen hintaneuvottelun ja työmääräimen läpikäynnin yhteydessä todettiin reeraamon kanssa että saksalaiset osaavat tehdä loistavia sähkö ja polttoainelaitteita. Auton valmistaminen pitäisi ulkoistaa asiansa osaavalle taholle. ;D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Husokki hoi!!
Voevoe sentään enköstä joskus olemaininnu että Bimmeröinti on hinnakasta ::) Semmosen isommalla bensamyllyllä olevan kun laitatte niin on hieman parempi. Niin ja AINA manuaali lootalla. Sähkövaivoja tämäkään ei poista mutta hiukan helpottaa elämää :)

Joku pitää BMW:tä kalliina ostaa, paskat, halpoja saksalaisia kirnuja, vastaa siellä Toyotaa. ;D

Mut se ylläpito... :'( :'(

Halpaa kuin saippua.  ;D

Tuossa piilee totuuden siemen. Osat on halpoja, mut työt pitäs tehdä itte eikä teettää kaikkee korjaamolla. ;D

Uus moottorinohjain yksikkö kuulosti kalliilta (1500€) tuohon x3, mutta onneksi selvittiin tinailulla (700€).  ;D
Moon oikias, soot vääräs.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68193
Vs: Husokki hoi!!
aika kallista tinailua silti!   liki puolet uudesta.                     mutta kivaa tekniikkaa!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52031
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Husokki hoi!!
aika kallista tinailua silti!   liki puolet uudesta.                     mutta kivaa tekniikkaa!

Onhan tässä etsitty esmes naamapallovalolle halvempaa vaihtoehtoa kun penkin suolistaminen ja tunnistematon vaihto. Kiinanpoika tekee kaikkee ihmeellistä elektroonista diodi-IC-hässäkkää muutamalla eurolla 500euron sijasta.

E-kaupasta löytyy kaikkea barbroosta banaaniin. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7144
Vs: Husokki hoi!!
Aamuisen hintaneuvottelun ja työmääräimen läpikäynnin yhteydessä todettiin reeraamon kanssa että saksalaiset osaavat tehdä loistavia sähkö ja polttoainelaitteita. Auton valmistaminen pitäisi ulkoistaa asiansa osaavalle taholle. ;D

Nojaa, just eilen oli hiukka ihmettelyä noista sähköistä... ::) Auto talliin ja jonkinajan päästä tultiin huutelemaan että tuus kattoon, hiukan hitaasti kiiruhdin, niin vika oli korjattu käynnistämällä auto ja sammuttamalla. Toinen takavalo oli päällä, auto tallissa ovet lukossa... Kesällä jäi kerran samalla lailla takavalo ja etuvalo tai etuvalot päälle. Ehti olla jonkinaikaa ennenkuin huomattiin, sammui samalla tavoin, valokatkaisijalla ei sammunut ::)
Saattovalotoimintokin löytynee, ainakin joskus. Viimeksi Rukan reissulla jäi huoltoasemalla valot päälle ja ennenkuin ehdin sisälle, joku huomautti että jäi valot päälle. Sanoin että saattovalot, luulin että taas ne prkele jäi itekseen palamaan ;D Sammuivatkin samalla hetkellä.

Mistä tuo vika löytyy (E61), ilmeisesti jossakin jokin tinaus tms. juttu, joka lämpöisenä oireilee. Joka kerran autolla on ajettu reilumpi tovi ennen oireita. 

Hyväähän autosta löytyykin sitten vikojen edestäkin, mm. ajettavuus, hiljaisuus ja voima :)

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4595
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Husokki hoi!!
aika kallista tinailua silti!   liki puolet uudesta.                     mutta kivaa tekniikkaa!

Onhan tässä etsitty esmes naamapallovalolle halvempaa vaihtoehtoa kun penkin suolistaminen ja tunnistematon vaihto. Kiinanpoika tekee kaikkee ihmeellistä elektroonista diodi-IC-hässäkkää muutamalla eurolla 500euron sijasta.

E-kaupasta löytyy kaikkea barbroosta banaaniin. ;D

Tyhmä Tyrväältä kysyy mikä kumma on naamapallovalo ? Vai onko tämä nyt joku bimmeri-speciaali judanssi jota ei merkkiin vihkiytymätön saata arvata ?

Saksalaista automaailmaa sivuten - milläpä korjataan mittaristosta printiltä irronnut LCD-näytön flex-kaapeli? Se on ollut liimattuna printille, ilmeisesti jollakin sopivan huonosti johtavalla liimalla, ja sittemmin irronnut. Mersun Vito kai kyseessä, onneksi ei oma :-(

Printillä lukee kyllä Magneti Marelli että se siitä saksalaisuudesta..

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52031
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Husokki hoi!!
aika kallista tinailua silti!   liki puolet uudesta.                     mutta kivaa tekniikkaa!

Onhan tässä etsitty esmes naamapallovalolle halvempaa vaihtoehtoa kun penkin suolistaminen ja tunnistematon vaihto. Kiinanpoika tekee kaikkee ihmeellistä elektroonista diodi-IC-hässäkkää muutamalla eurolla 500euron sijasta.

E-kaupasta löytyy kaikkea barbroosta banaaniin. ;D

Tyhmä Tyrväältä kysyy mikä kumma on naamapallovalo ? Vai onko tämä nyt joku bimmeri-speciaali judanssi jota ei merkkiin vihkiytymätön saata arvata ?

Saksalaista automaailmaa sivuten - milläpä korjataan mittaristosta printiltä irronnut LCD-näytön flex-kaapeli? Se on ollut liimattuna printille, ilmeisesti jollakin sopivan huonosti johtavalla liimalla, ja sittemmin irronnut. Mersun Vito kai kyseessä, onneksi ei oma :-(

Printillä lukee kyllä Magneti Marelli että se siitä saksalaisuudesta..

Airbag.... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Husokki hoi!!
Aamuisen hintaneuvottelun ja työmääräimen läpikäynnin yhteydessä todettiin reeraamon kanssa että saksalaiset osaavat tehdä loistavia sähkö ja polttoainelaitteita. Auton valmistaminen pitäisi ulkoistaa asiansa osaavalle taholle. ;D

Nojaa, just eilen oli hiukka ihmettelyä noista sähköistä... ::) Auto talliin ja jonkinajan päästä tultiin huutelemaan että tuus kattoon, hiukan hitaasti kiiruhdin, niin vika oli korjattu käynnistämällä auto ja sammuttamalla. Toinen takavalo oli päällä, auto tallissa ovet lukossa... Kesällä jäi kerran samalla lailla takavalo ja etuvalo tai etuvalot päälle. Ehti olla jonkinaikaa ennenkuin huomattiin, sammui samalla tavoin, valokatkaisijalla ei sammunut ::)
Saattovalotoimintokin löytynee, ainakin joskus. Viimeksi Rukan reissulla jäi huoltoasemalla valot päälle ja ennenkuin ehdin sisälle, joku huomautti että jäi valot päälle. Sanoin että saattovalot, luulin että taas ne prkele jäi itekseen palamaan ;D Sammuivatkin samalla hetkellä.

Mistä tuo vika löytyy (E61), ilmeisesti jossakin jokin tinaus tms. juttu, joka lämpöisenä oireilee. Joka kerran autolla on ajettu reilumpi tovi ennen oireita. 

Hyväähän autosta löytyykin sitten vikojen edestäkin, mm. ajettavuus, hiljaisuus ja voima :)

Olen tässä hiljalleen tutustunut can väylä ohjattujen autosähköjen saloihin. Lueskellessa tuli vastaan tapaus, jossa comfort yksikkö on niin täynnä vikakoodeja, että oli alkanut oireilemaan melko vakavasti. Vikakoodien nollauksella oli alkanut toimimaan normaalisti. Vikakoodejahan tuonne tulee vaikkapa viallisesta ovenlukosta, jossa mikrokytkimet takkuavat.

Todennäköisesti bemarissakin on yksi tai useampia moduuleita, jotka ohjaavat valaistustoimintoja, niitä vois kannattaa tutkia testerillä. Toisen parkkivalon palaminen vois ehkä viitata saksalaisissa käytössä olevaan "kadunreunaparkkeeraus" toimintoon, oisko se syystä tai toisesta halunnut mennä päälle...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Husokki hoi!!
Aamuisen hintaneuvottelun ja työmääräimen läpikäynnin yhteydessä todettiin reeraamon kanssa että saksalaiset osaavat tehdä loistavia sähkö ja polttoainelaitteita. Auton valmistaminen pitäisi ulkoistaa asiansa osaavalle taholle. ;D

Nojaa, just eilen oli hiukka ihmettelyä noista sähköistä... ::) Auto talliin ja jonkinajan päästä tultiin huutelemaan että tuus kattoon, hiukan hitaasti kiiruhdin, niin vika oli korjattu käynnistämällä auto ja sammuttamalla. Toinen takavalo oli päällä, auto tallissa ovet lukossa... Kesällä jäi kerran samalla lailla takavalo ja etuvalo tai etuvalot päälle. Ehti olla jonkinaikaa ennenkuin huomattiin, sammui samalla tavoin, valokatkaisijalla ei sammunut ::)
Saattovalotoimintokin löytynee, ainakin joskus. Viimeksi Rukan reissulla jäi huoltoasemalla valot päälle ja ennenkuin ehdin sisälle, joku huomautti että jäi valot päälle. Sanoin että saattovalot, luulin että taas ne prkele jäi itekseen palamaan ;D Sammuivatkin samalla hetkellä.

Mistä tuo vika löytyy (E61), ilmeisesti jossakin jokin tinaus tms. juttu, joka lämpöisenä oireilee. Joka kerran autolla on ajettu reilumpi tovi ennen oireita. 

Hyväähän autosta löytyykin sitten vikojen edestäkin, mm. ajettavuus, hiljaisuus ja voima :)

Baijerilaisessa jos epähuomiossa osuu vilkun viikseen niin jättää sen puolen parkit päälle mihin viikseä on roplannu.  ;D Meinasin kans kerran kerran saada paska halvauksen kun x3 jätti vasemman puolen parkit päälle, ennekö tajusin että oli vilkku "päällä".
Moon oikias, soot vääräs.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Husokki hoi!!
josko bemsu on palasteltu?
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52031
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Husokki hoi!!
josko bemsu on palasteltu?

Siellä sitä on suolistettu antaumuksella, alottivat maanantaina. Nyt testataan saksalaisen kansanauton varaosien saatavuus. En usko että kottero on perjantaina vielä läjättynä ja leimattuna.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Husokki hoi!!
josko bemsu on palasteltu?

Siellä sitä on suolistettu antaumuksella, alottivat maanantaina. Nyt testataan saksalaisen kansanauton varaosien saatavuus. En usko että kottero on perjantaina vielä läjättynä ja leimattuna.
Eiks nuo Wolkkerstrumitoo enempi semmosia kansanautoja? Ku eiks nuot bimmerit ja perseelleslensit oo sitte enempi semmosia premium rotiskoita.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52031
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Husokki hoi!!
josko bemsu on palasteltu?

Siellä sitä on suolistettu antaumuksella, alottivat maanantaina. Nyt testataan saksalaisen kansanauton varaosien saatavuus. En usko että kottero on perjantaina vielä läjättynä ja leimattuna.
Eiks nuo Wolkkerstrumitoo enempi semmosia kansanautoja? Ku eiks nuot bimmerit ja perseelleslensit oo sitte enempi semmosia premium rotiskoita.

Mää oon saanu sen käsityksen et 300-sarjalaiset on niitä kauppakasseja siellä, siks osatkin halpoja.... :-[
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159