Klappia n. 2mm kun nostaa kohlimia takaa. Takalaakerit on helppo vaihtaa, mutta miten hitossa saa etupään laakerit vaihdettua? Pitääkö seulakoteloon laittaa vaneri, ja mennä selälleen sen päälle, vai miten. Olisi mukava jos vain ne vastaisi, jotka on homman oikeesti tehneet.
tere. muutaman kerran homman tehneenä vois sano että vetäva akseli kannattaa vaihtaa reilussa 2000tunnissa kun kuluu soikeaksi paljo tunnit?
pikku välyksistä ei tarvi välittää kun uusissakin pientä väljää ja pitää hiukan ollakin,, itse vaihto ei ole vaikeaa seulat pois ja sisälle kyllä sinne meikäkin pääsee vaikka ruoto on jäykkä ja painoa kahden edestä. vetävän akselin päässä oleva siiva kiinni kierteella ja kartiolla ja vaatii lämmitystä auetakseen.
kysy lisää jos neuvoa tarviit meillä piti irrottaa alkukaudesta kohlimet kokonaan puhdistusta varten kun täynnä vihnettä ja ei muuten saanu puhtaaksi..