toukokuusta asti ollu viritys heti alkoi öljyn paineesta valittaa pienillä kierroksilla, nyt sitten tulee ilman vedätystä puolentunnin ajon jälkeen kun kierrokset laskee.
Paljonkos sitä potkua otettiin lisää? Olen aika vainoharhainen mutta niin monta rautaa olen särkenyt ja tulen särkemään. Koska aina viritetyssä vehkeessä rikkoontumisen mahdollisuudet paranee oleelliseti! Varsinkin jos arvon ropaaja on ottanut kaikki irti mitä lähtee. Kun siellä sitten hiukan saattaa kovassa vedossa tulla tiettyjen vakio osien sietokyky vastaan. En nyt tarkoita että olis jostain varsinaisesti levinny, mutta josko jossain olis pientä falskausta sitten kun vedätetään.
tehoa pitäis olla 35-40 hp lisää eli 185 ei ole vielä penkitetty mut jos ens kesänä mitataan jos on koko konetta enää silloin. akun ostoo vieläkin suosittelevat huollossa.
kyllä se lämpimästä hallista lähtee kun palmun alta käyntiin. viikko pitää ootella että pääsisi ohjelmoinnin uusimaan.
Yks oire lisää suutinvuoto epäilyn vahvistukseksi. Nuita huoltoja monenlaisia, paineanturin juuressa vuoto, eka sano, että on kuminen o-rengas, toinen, että kuparitiiviste siinä ja kolmas, että ei siellä mitään tiivistettä oo, kierrelukitteella korjaantu.
se on ihan normi ohjelma mitä noihin perkiisseleihin voi laittaa ettei kulutus nouse. kaverilla samanlainen kone samanlainen ohjelma eikä mitään vikaa.
mitä paineanturia epäilet .
onko noissa muuten kahta moottrin öljynpaineanturaa? huollossa taas sanovat että olis, eivät tiedä sielläkään.
testerissä kun oli kiinni ja startattiin jännite putos 9v eikä lahteny käyntiin..