Mulla meni noista push-pull-liittimistä aina ne neulan ohjurit. Eivät kestäneet yhtään sivuttaisvääntöö tai kulahtanutta urosta. On laitettu tavalliset tilalle mutta olis noi hyvät jos työkone jää kyydistä.
Mulla meni viime syksynä Jukon jurttinostimesta aisa poikki kun tallasin lämän tiskiin aumalle ajaessa upottavassa savimontussa. Valmetissa pysyivät letkut kiinni eikä hajonneet edes pikaliitinten kiinnikkeet mutta letkut tuhoutuivat kun venyivät lähes metrin. Push-pull liittimet olisi olleet tarpeen. Kaikki hallintavaijerit lähti hytistä pihalle myös vauhdilla ja hyvä ettei lähtenyt käsikin vaijereiden mukana. Juko lähtee purkuun. 60cm pätkä aisaa jäi Valmetin koukkuun. V*tuttaa edelleenkin.
Kakkoskategorian pallot kolmosen kourissa, ei muuten pysyny... Ruiskun ja traktorin välillä meinas letkut venähtää, push pull paineletku irtosi mutta kolmivarttinen vapaa paluu ei normiliittimestä irronnut. Letkut tykkäs kyttyrää mutta vielähän nuo piti öljyt sisällään. Tapahtumasta jo yli neljä tuntia, enää ei niin paljoa viduta. Ois pitänyt uskoa rengin ihmettelyä ihmeellisen väljistä vetovarren palloista, ei tullut mieleenkään kattoa että pallothan väärät. Synninpäästönä rengille ettei tiennyt kakkosen palloja edes olevan, oli jäänyt syksyllä paikoilleen toisen traktorin jäljiltä.
Rälläkkää ja hitsaten uudet kourat Valtraankin... Nivelakselin toinen puolikas meni niin mutkille etten oo ennen nähnyt, nyt pitää olla tosi seppä että sen oikaisee