Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minkä traktorimerkin omistajat ovat uskossaan vahvimpia?  (Luettu 45324 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Mikäs jonnu kuskeist söpiksiä tekee ? ;D ;D
Ei rakkautta voi sanoilla selittää  :-* Usko pois, olen testannut muunkin merkkisiä miehiä, mutta jonnumiehet...ooh ja aah  :-*  :-*
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Ammattilainen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
  • Puusta se pittää tehä!

 Vieläkö niitä löytyy semmosia vanhan liiton miehiä joilla merkillä ei oo väliä kuhan se on hankkijan myymä. Torniossa yks isäntä tuumas aikanaan, että kyllä se Valmetkin varmaan hyvä traktori olis jos Hankkija sitä myis :)

Greenpwr

  • Vieras

 Vieläkö niitä löytyy semmosia vanhan liiton miehiä joilla merkillä ei oo väliä kuhan se on hankkijan myymä. Torniossa yks isäntä tuumas aikanaan, että kyllä se Valmetkin varmaan hyvä traktori olis jos Hankkija sitä myis :)

 ...ja yhteenaikaan oli kahdenlaisia suodattimia 565:een hankkijan hyllyllä... sekaisin filtteristä...

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Ilmoittaudun kisaan fanaattisimman Valmettimiehen tittelistä. Oma traktorikalusto on Valmet 8450, Valmet 8400, Valmet 305 ja Valmet 1203 sekä vanhempaa jo enemmän eläköitynyttä Valmet merkkistä kalustoa löytyy 502, 361, 359 ja 20. Muut saavat puolestani ostaa minkä haluavat mutta itse ajan mieluiten Valmetilla. Toki puimurissa ja kuorma-autossa on Valmetin moottori vielä näiden lisäksi. Sitten on yksi 60-luvun Zetor lisäksi harrastekalustossa. Toki muutenkin sitten käytössä kotimaista kalustoa.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

Tike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Pitkä ja tuskallinen käännytystyö on para-aikaa työnalla työpaikalla kun renkinä pääsen/joudun ajamaan seuraavanlaisella kalustolla. 565, 605, 805, 905, 8150 ja 800 pyöräkuormaaja. Entisiä kulkineita listaan lisäten 359 ja 602. Myös pihalla pitempään viihtyneitä lainakoneita lietepumpun vahteina ym. aisankannattajina ovat olleet 604 ja 903.

http://ltnj.net/timo/konegalleria/albums/userpics/10001/IMG_2838.jpg Vuodelta 2007.  :-[

"Raskaamman kaluston" moottoreissa ei näytä olleen sitten muuta vaihtoehtoa kuin V8.. Kaksi kuorma-autoa ja avattaren kolmepyöräinen.  :P

Viimeksi muokattu: 12.02.13 - klo:09:39 kirjoittanut Tike

KAri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 566
Mitä nyt olen näitä keskusteluja traktorimerkeistä lukenut, niin voin todeta että mun mielestäni Massey Fergusonin omistajat/haltijat ovat kaikkein fanaattisimpia merkkinsä puolustajia. Johtuuko se että halutaan pönkittää omaa ostopäätöstä tai saada joku muukin haksahtamaan samaan merkkiin, jolloin tuntuis vähän kuin: Jaettu vitutus on puolikas vitutus tai jotain? Ei Valtra-kuskitkaan ole niin lujauskoisia puolustaessaan merkkivalintaansa, sitähän ei kukaan uskoisi kuitenkaan ja Valtramiehet fiksuina tietävät sen.
   Tunnettuja fanaattisia MF-höyrähtäneitä mm:

 Maikki, Timo, 3070C, Landehoo, Real-nisti, Dynashit, MVF8, Hiller, K Ari, Samitoor...keksi itse lisää!  :)

Kiitos ylijumala uskonvahvistuksesta  :P  On se hyvä saada tukea näin vaikeina hetkinä  ;D
Pienestä sitä fanaattiseksi hihhuliksi täällä leimataan, ja todella taustoja tietämättä ... pääasia kuitenkin, että ollaan tunnettuja (edes jostakin)!

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
löytyy valtrat.city 115.t 140.n 141.ja sitten valmet 359 ja 870ck. täälläpäin jonnumiehet katoavaa kansanperinnettä vaihtuvat oikein urakalla valtroihin ja fentteihin.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Oikeasti jonnumiehet on uskomattomuudessaan vahvimpia.

Tekevät uuteen traktoriin kansiremontin ja egr:n poiston.

Parin tuhannen tunnin aikana vaihteisto menee paskaksi jopa kolme kertaa.

Pyöränpultit varisee pitkin ahon laitaa...

 ;D
Kui mää ain olen paras?

+250

  • Vieras
Oikeasti jonnumiehet on uskomattomuudessaan vahvimpia.

Tekevät uuteen traktoriin kansiremontin ja egr:n poiston.

Parin tuhannen tunnin aikana vaihteisto menee paskaksi jopa kolme kertaa.

Pyöränpultit varisee pitkin ahon laitaa...

 ;D
200h ajettuihin dyna6 laatikkoremontteja,syöttöpumppujen ruuvit irronnu tärinästä,hydepumppujen koplinkeja hajoilee jos pakkasella käyttää hydrauliikkaa.Ja jos isäntä huomas sen dynavtn olevan laiskapaska,yli 1000e ohjelmointiin ja sillä saa 3hv lisää :o Uskomatonta :o

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Jonne miesten ei ehkä kannata paljon mollata toisten tehonlisäyksiä. Yhteen väliin jontikkaa myitiin "sopivasti" piristettynä ja takuun silti ollessa voimassa. Pian tämän jälkeen sitten tulikin aika, jolloin myyjä kehotti tekemään sopivalta tuntuvan päivityksen tehoon. "Takuu siihen raukee, mutta kyllä traktorin luonnekkin muuttuu" "Voit toki odottaa takuun loppumiseen ja sitten vasta päivittää". Itse pyydin tarjousta n130hv traktorista ja mulle tarjottiin 6230 Prem (107hv) noilla lainatuilla lauseilla höystettynä. Lisäksi traktorista jätettiin joku esite ja tarjoukseen merkintä " Esitteen mukainen kone - (miinus) ilmastointi ja ilmaistuin, vaihteisto 16/16 " Tietysti tiesi mun nuukaksi , niin päätti hiukan karsia joistain turhuuksista ::)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Jotain mystistä siinä Massey Fergusonissa on oltava, kun itsekin välillä tunnen tarvetta kehua "päivähoidossa" olevaa 148:ia...  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Greenpwr

  • Vieras
Jonne miesten ei ehkä kannata paljon mollata toisten tehonlisäyksiä. Yhteen väliin jontikkaa myitiin "sopivasti" piristettynä ja takuun silti ollessa voimassa. Pian tämän jälkeen sitten tulikin aika, jolloin myyjä kehotti tekemään sopivalta tuntuvan päivityksen tehoon. "Takuu siihen raukee, mutta kyllä traktorin luonnekkin muuttuu" "Voit toki odottaa takuun loppumiseen ja sitten vasta päivittää". Itse pyydin tarjousta n130hv traktorista ja mulle tarjottiin 6230 Prem (107hv) noilla lainatuilla lauseilla höystettynä. Lisäksi traktorista jätettiin joku esite ja tarjoukseen merkintä " Esitteen mukainen kone - (miinus) ilmastointi ja ilmaistuin, vaihteisto 16/16 " Tietysti tiesi mun nuukaksi , niin päätti hiukan karsia joistain turhuuksista ::)

 Miteehän tuumas päämies moisesta... kaasupolkimen potentiometrin vaihto ihan normijuttu viri nelosissa kevättöiden päätteeksi...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Mitä nyt olen näitä keskusteluja traktorimerkeistä lukenut, niin voin todeta että mun mielestäni Massey Fergusonin omistajat/haltijat ovat kaikkein fanaattisimpia merkkinsä puolustajia. Johtuuko se että halutaan pönkittää omaa ostopäätöstä tai saada joku muukin haksahtamaan samaan merkkiin, jolloin tuntuis vähän kuin: Jaettu vitutus on puolikas vitutus tai jotain? Ei Valtra-kuskitkaan ole niin lujauskoisia puolustaessaan merkkivalintaansa, sitähän ei kukaan uskoisi kuitenkaan ja Valtramiehet fiksuina tietävät sen.
   Tunnettuja fanaattisia MF-höyrähtäneitä mm:

 Maikki, Timo, 3070C, Landehoo, Real-nisti, Dynashit, MVF8, Hiller, K Ari, Samitoor...keksi itse lisää!  :)

Kiitos ylijumala uskonvahvistuksesta  :P  On se hyvä saada tukea näin vaikeina hetkinä  ;D
Pienestä sitä fanaattiseksi hihhuliksi täällä leimataan, ja todella taustoja tietämättä ... pääasia kuitenkin, että ollaan tunnettuja (edes jostakin)!

  ;D ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

miller

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 233
Vaikka en tällä hetkellä yhtään MF merkkistä keksintöä omistakkaan niin kiitos luottamuksesta, jos minua tarkoitit. (on sellainen pervessi ajatus käynny mielessä, jos taas olis onnellinen verkun omistaja) viime massikasta onkin jo aikaa kulunnu 16vuotta  :'(

Massikkalla ajaessa tulee vähän samalainen tunne kuin 3500dodge/ramilla päästellessä... ("te oote väärässä /minä oikeassa")
vielä viisi

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Mitä nyt olen näitä keskusteluja traktorimerkeistä lukenut, niin voin todeta että mun mielestäni Massey Fergusonin omistajat/haltijat ovat kaikkein fanaattisimpia merkkinsä puolustajia. Johtuuko se että halutaan pönkittää omaa ostopäätöstä tai saada joku muukin haksahtamaan samaan merkkiin, jolloin tuntuis vähän kuin: Jaettu vitutus on puolikas vitutus tai jotain? Ei Valtra-kuskitkaan ole niin lujauskoisia puolustaessaan merkkivalintaansa, sitähän ei kukaan uskoisi kuitenkaan ja Valtramiehet fiksuina tietävät sen.
   Tunnettuja fanaattisia MF-höyrähtäneitä mm:

 Maikki, Timo, 3070C, Landehoo, Real-nisti, Dynashit, MVF8, Hiller, K Ari, Samitoor...keksi itse lisää!  :)

No emmää tiärä mistään fanaattisuuresta, mut kun niillä saa tyät tehtyä samalla luotettavuudella kun tojotat tua äijän kotio reissusta. Ei voi hippuloilla ja nappuloilla rehvastella, mutta veto säilyy ja välttiä kääntyy kuin myös paaleja pöyöritellään menestyksellisesti. Kertosäkeenä ajellessa laulellessa; kestää, kestää kestää!  Kylmän rauhallisesti tunteillen!  :D
Vaikka ei nää uudet verkut enää mittän verkuja ole. Ei sytytä risukiisseli, perkkinssi se pitää olla. Onneks ne kestää ja niitä saa käytetyinä hamaan maailman tappiin kauan vielä jälkeen kun muut on sulatettu verkujen etupainoiksi.  Perkkinssonintauti on parantumaton ja saa ollakkin. Ei niin hyvää tautia kannata parantaa.  ;)

Viimeksi muokattu: 12.02.13 - klo:20:48 kirjoittanut landehande