Mitä nyt olen näitä keskusteluja traktorimerkeistä lukenut, niin voin todeta että mun mielestäni Massey Fergusonin omistajat/haltijat ovat kaikkein fanaattisimpia merkkinsä puolustajia. Johtuuko se että halutaan pönkittää omaa ostopäätöstä tai saada joku muukin haksahtamaan samaan merkkiin, jolloin tuntuis vähän kuin: Jaettu vitutus on puolikas vitutus tai jotain? Ei Valtra-kuskitkaan ole niin lujauskoisia puolustaessaan merkkivalintaansa, sitähän ei kukaan uskoisi kuitenkaan ja Valtramiehet fiksuina tietävät sen.
Tunnettuja fanaattisia MF-höyrähtäneitä mm:
Maikki, Timo, 3070C, Landehoo, Real-nisti, Dynashit, MVF8, Hiller, K Ari, Samitoor...keksi itse lisää!
No emmää tiärä mistään fanaattisuuresta, mut kun niillä saa tyät tehtyä samalla luotettavuudella kun tojotat tua äijän kotio reissusta. Ei voi hippuloilla ja nappuloilla rehvastella, mutta veto säilyy ja välttiä kääntyy kuin myös paaleja pöyöritellään menestyksellisesti. Kertosäkeenä ajellessa laulellessa; kestää, kestää kestää! Kylmän rauhallisesti tunteillen!
Vaikka ei nää uudet verkut enää mittän verkuja ole. Ei sytytä risukiisseli, perkkinssi se pitää olla. Onneks ne kestää ja niitä saa käytetyinä hamaan maailman tappiin kauan vielä jälkeen kun muut on sulatettu verkujen etupainoiksi. Perkkinssonintauti on parantumaton ja saa ollakkin. Ei niin hyvää tautia kannata parantaa.