Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minkä traktorimerkin omistajat ovat uskossaan vahvimpia?  (Luettu 45334 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
 Mitä nyt olen näitä keskusteluja traktorimerkeistä lukenut, niin voin todeta että mun mielestäni Massey Fergusonin omistajat/haltijat ovat kaikkein fanaattisimpia merkkinsä puolustajia. Johtuuko se että halutaan pönkittää omaa ostopäätöstä tai saada joku muukin haksahtamaan samaan merkkiin, jolloin tuntuis vähän kuin: Jaettu vitutus on puolikas vitutus tai jotain? Ei Valtra-kuskitkaan ole niin lujauskoisia puolustaessaan merkkivalintaansa, sitähän ei kukaan uskoisi kuitenkaan ja Valtramiehet fiksuina tietävät sen.
   Tunnettuja fanaattisia MF-höyrähtäneitä mm:

 Maikki, Timo, 3070C, Landehoo, Real-nisti, Dynashit, MVF8, Hiller, K Ari, Samitoor...keksi itse lisää!  :)
 
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Mie voin ilmiantaa itseni  8)
Power By Perkins

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Belaruski kuskit ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Timon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Harmaalla Fergulla aloitettiin vuonna 1952 ja siitä lähtien talon traktorityöt on tehty Massikalla.Fanaattisuudesta en kyllä tiedä... ;D

Yodavaari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1471

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Toiset tykkää salmiakista, toiset suklaasta... Tosin tupakinpolttoonkin oppii vaikka aluksi pahalta maistuukin, sitten ei pääsekään irti.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Dynashift

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Mitä nyt olen näitä keskusteluja traktorimerkeistä lukenut, niin voin todeta että mun mielestäni Massey Fergusonin omistajat/haltijat ovat kaikkein fanaattisimpia merkkinsä puolustajia. Johtuuko se että halutaan pönkittää omaa ostopäätöstä tai saada joku muukin haksahtamaan samaan merkkiin, jolloin tuntuis vähän kuin: Jaettu vitutus on puolikas vitutus tai jotain? Ei Valtra-kuskitkaan ole niin lujauskoisia puolustaessaan merkkivalintaansa, sitähän ei kukaan uskoisi kuitenkaan ja Valtramiehet fiksuina tietävät sen.
   Tunnettuja fanaattisia MF-höyrähtäneitä mm:

 Maikki, Timo, 3070C, Landehoo, Real-nisti, Dynashit, MVF8, Hiller, K Ari, Samitoor...keksi itse lisää!  :)

No tuossahan niitä tuli  :) :)  Ei mun ainakaa tartte ostopäätöstä pönkittää.. Kyl se siitä johtuu kun ei oo ikinä, ei minun eikä isäni aikana tarvinnu tehdä massikkaan yhtä ainoaa kallista remonttia. 590 Massikan suurtehopumppuremontti on ollu kallein mitä ikinä on tehty. Sekin 90 luvulla. 1953 on ensimmäinen Ferguson ostettu. Eli ei oo minkäänlaista syytä vaihtaa merkkiä. En minä kyllä merkkiä vaihtais muutenkaan :) "Uskoa" vieläpä pönkittää entisestään kun näkee minkälaisia vikoja kahden kilpailevan merkin uusiin traktoreihin tulee..  :o

antti-x

  • Vieras
Kyllä ne Massikkamiehet taitaa olla fanaattisimpia, vaikka vaihtaisivat merkkiä niin silti kehuvat massikkaa.

En ole hetkeen tuoretta massikkaa ajanut, vieläkö niissä pitää oransseista pikku laatikoista tulkita että sallivatko henget että tämä tautisen painava laitos lähtee liikeelle, vai olisiko uusissa vehkeissä jo joku kunnon näyttö?

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Fentti miehet niitä fanaattisimpia ovat, kokeikaa vaikka aloitetaaan viesti ketju vaikka fentin hinnasta ei mene kuin hetkinen niin hirveä vääntö päällänsä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Itä-koneilla ajavat karvalakkisedät joiden kiikariradiossa paukkuu taistolaisten laulut. Taustapeilissä roikkuu stalin-figuurihajukuusi joka haisee hapankaalilta ja votkalta.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Mää en fanaattisuudesta niin tiedä, mut jonnukuskit on kaikista söpiksimpii ja sexyimpii   :-*
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

korkean

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 451
Mikäs jonnu kuskeist söpiksiä tekee ? ;D ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Mikäs jonnu kuskeist söpiksiä tekee ? ;D ;D

Naiset tykkäävät rasvaisista jutuista mutta eivät rasvaisista käsistä  ??? Pulskat Valtra-kuskit joutuvat selailemaan rasvaisia TraktoriPörssejään peräkammareissaan ypöyksin jonnumiesten pelatessa lihanpiilotusta mammikammareissaan.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
60 -luvulla Koneviesti tutki asiaa, silloin suomen merkkiuskollisimpia oli Nuffield -traktorin omistajat, ja täytyy sanoa, että tiettyä fanaattisuutta löytyy merkkiin eksyneistä nytkin. Jos uutta sais baatkeitistä tilattua, en muita kahtelis koko  8)
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho