605 on paras malli noista. Voima ei riitä voimansiirron särkemiseen, kone on taloudellinen (taitavat olla yksilöitä, kun toiset menee hajulla ja toiset aivan tuliterät ovat vieneet mahdottomia). Carraro akseli on ketterä, mutta ei mikään kestävin. Takapotkuna aivan onneton, siis todella onneton etenemään. Joku painava nostolaitekone perässä menee, mutta hinattavien koneiden kanssa kiinni jatkuvasti. Röhnöttää kuin sika nokka turpeessa.
Voa kytkentä on nätiksi saatu, mutta 540 tapin läpi ei saa isommissa vedättää kuin n. 60 hv, muistaakseni ei kestä enempää ja ohjekirjassakin maininta asiasta.
Todella herkkä pomppimaan tiellä tyhjänä. Ohjaamo jos on kunnossa niin on hiljainen. Vanhemmiten on eristykset kuluneet ja kumityynyt lussahtaneet, niin on äänekäs. Ainut todellinen metsäohjaamo ennen mezzo sarjan ohjaamoita.
Suomimallit huonosti varusteltuja, ulkomailla ymmärretty enemmän mm. autocontrolin päälle.
Huonoa on myös järkyttävät hinnat varsinkin koneen varaosapuoleen ja nykyisiin käyttöasteisiin suhteutettuna. Tunteja useimmiten 10 000 ja euroissa hintaa sen päälle pitkälti.
Vielä löytyy koneita niiltä vuosilta, kun tiivisteet olivat ei nesteen kestäviä. Vasta 2 talvea sitten aukaisivat 605 jossa neste päässyt tiivisteiden kautta alakertaan ja kerennyt jo syömään laakereita. Ei mennyt takuuseen enää
Pikku rasvaushuollolla saa vaihdekepit ja nostolaitteen vivustot pelaamaan yhtä kevyenä kuin uutena!