Multivan akilleen kantapää ollut aikoinaan juuri nuo teliin liittyvät ongelmat, ei pitäisi olla enää uusissa. Tuttava porukassa kaikki uudet tai tämän vuosituhannen äkeet Multivaa, ainoataakaan tämän vuosituhannen potilaa en tiedä ja Vädereitäkin vähän. Ainoat ongelmat olleet rengasrikoissa, ja jonkinverran noilla ajetaankin. Näillä mailla tarvitaan pinnalla pysymistä ja tasauskykyä, kynnös itsessään ei koskaan hakkaa äkeen päälle kuten savikoilla voi tapahtua?
Onko ymmärrettävä niin, ettei tän vuosituhannen malleissa em. ongelmaa esiinny?
Vaikea sanoa, kun vanhempia Multivoita ei pahemmin ole eikä yhdessäkään tietääkseni ole ollut ongelmia. Kaikki olleet tyytyväisiä äkeeseen, useamman merkkistä ollut aiemmat pl. Väderstadt, siitä vaihtaneita ei ole ollut. Yhtään en tiedä uuteen vaihdetun, kaikki suht tuoreita mutta markkinaosuus melkoinen, huono kello kauas kuuluu jne.
Tuohon telin ripustukseen/teliin tehty jotain muutoksia aikojen saatossa, sitä en tiedä milloin. Tälle vuodelle päivittyi ainakin järeämpi etulata ja työsyvyyden säätö.
Tehtaalla töissä olevat tai Pohojalaanen tms. asiasta oikeasti tietävä vois kommentoida

Väderin miinuksena oli omalta osalta 200 renkaat, isompia ei edes saa tähän kuusmetriseen. Jos olisi saanut isommilla renkailla, ehkä valinta olisi kallistunut Ruottinmaalle fiksun jälkiäkeen mitalla. Tosin yhtenä pointtina valintaan oli kotimaisuus, tehtaalla tuli käytyä kesällä ja ihan ok. hommalta vaikutti ja varsinkin se, että työntekijöillä vahva maataloustausta...