Lainaus käyttäjältä: Nummi - 03.01.20 - klo:14:14https://www.nettikone.com/massey-ferguson/188-multipower/1892660Tietääkö kukaan enempää tästä Hankkijan turboversiosta, ite en oo ainakaan koskaan nähny tällasta . Ja mitenkä voi olla noin vähän ajettu, luulis että tollaselle tehokkaalle mutta näppärälle koneelle ois ollu töitä, vai onko sitten Hankkijan turbo räpellykset ollu nii susia...Mittarissa vain 902,5hPaljonko siinä edellisessä oli Ja toisaalta mitä tuon ikäsen tunneilla on väli kunto sen ratkaisee.
https://www.nettikone.com/massey-ferguson/188-multipower/1892660Tietääkö kukaan enempää tästä Hankkijan turboversiosta, ite en oo ainakaan koskaan nähny tällasta . Ja mitenkä voi olla noin vähän ajettu, luulis että tollaselle tehokkaalle mutta näppärälle koneelle ois ollu töitä, vai onko sitten Hankkijan turbo räpellykset ollu nii susia...
Lainaus käyttäjältä: Toivo Tonta - 03.01.20 - klo:16:11Lainaus käyttäjältä: Nummi - 03.01.20 - klo:14:14https://www.nettikone.com/massey-ferguson/188-multipower/1892660Tietääkö kukaan enempää tästä Hankkijan turboversiosta, ite en oo ainakaan koskaan nähny tällasta . Ja mitenkä voi olla noin vähän ajettu, luulis että tollaselle tehokkaalle mutta näppärälle koneelle ois ollu töitä, vai onko sitten Hankkijan turbo räpellykset ollu nii susia...Mittarissa vain 902,5hPaljonko siinä edellisessä oli Ja toisaalta mitä tuon ikäsen tunneilla on väli kunto sen ratkaisee.Aiheellinen kysymys, mittarin pohjassa lukee Vapormatic eli ei todellakaan alkuperäinen mittari Istuimen päällinen ehjä ettei varmaan aivan hirveästi ajettu silti, mutta osapuutteita, väärät takavanteet, väärät teippaukset ym., varmaan ihan hyvä aihio jos a:sta alkaen lähtee tekemään uusiksi
Siinä on kyllä kunnon työmies ollut karkeine kourineen ohjaamassa, jos alta tuhannen tunnin on ratti noin kuluneessa kunnossa?
Lainaus käyttäjältä: MFV8 - 04.01.20 - klo:21:52Aiheellinen kysymys, mittarin pohjassa lukee Vapormatic eli ei todellakaan alkuperäinen mittari Istuimen päällinen ehjä ettei varmaan aivan hirveästi ajettu silti, mutta osapuutteita, väärät takavanteet, väärät teippaukset ym., varmaan ihan hyvä aihio jos a:sta alkaen lähtee tekemään uusiksi Eihän se mittari ole kuin kertaalleen pyörähtänyt ympäri..
Aiheellinen kysymys, mittarin pohjassa lukee Vapormatic eli ei todellakaan alkuperäinen mittari Istuimen päällinen ehjä ettei varmaan aivan hirveästi ajettu silti, mutta osapuutteita, väärät takavanteet, väärät teippaukset ym., varmaan ihan hyvä aihio jos a:sta alkaen lähtee tekemään uusiksi
Näyttää kytkinpoljin kanssa kovin hinkatulta noille tunneille kun on nastat kulunut. Tai sitten on tehty ahkerasti kuivaharjoittelua kytkimen ja ratin kanssa. Kuinkakohan tuossa kestää vaihdelaatikko? Meillä oli aikanaan tuollainen ahtamaton nelikko etukuormaimen kanssa niin siihen tehtiin laatikko remonttia kerran vuodessa ja ajettiin remonttien välillä alle tuhat tuntia. Hankkija kyllä korjasi hövelisti aina, viimeisessä remontissa vaihdettiin 590 laatikko, kone kulki kovaa ja laatikko kuumeni kovasti. Ei tainnutkaan olla samanlaisia😀😀😀
Ei ole noi koneet paljon ulkona joutaneet olemaan, on meinaan tunteja vähäsen. Vaiko rahoitusyhtiö hakenut omansa pois......