Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe nettikoneesta löydettyä osa 2.  (Luettu 1262187 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Seli seli !

Onks tää uusi väärässä olemisen kieltäminen-vastaus?

Kaikkihan jo toki tietää että sulla ei ole mistään mitään tietoa vaan pelkkiä arvauksia, ihan joka asiasta ja aiheesta.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19966
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Vääntöä löytyy, ahdettuna kestää, tunteja löytyy, kävin perjantaina paikassa, jossa NH ja sinistä, 3000, 4000, 5000, 7600, 7700, pitkän linjan konemies kovaa ajoa ja kunnon huolto niin kyllä lähtee. Omat Foortit on harrastelua mutta mennään niilläkin aina vaan.

Kohta pääsee taas kylvöille.

-SS-

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Seli seli !

Onks tää uusi väärässä olemisen kieltäminen-vastaus?

Kaikkihan jo toki tietää että sulla ei ole mistään mitään tietoa vaan pelkkiä arvauksia, ihan joka asiasta ja aiheesta.
Otappa poikanen huomioon kokemus sää olit isäs kuppasissa palleissa silloin kun minä
remontteerasin dieseleitä tämä on totuus .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Seli seli !

Onks tää uusi väärässä olemisen kieltäminen-vastaus?

Kaikkihan jo toki tietää että sulla ei ole mistään mitään tietoa vaan pelkkiä arvauksia, ihan joka asiasta ja aiheesta.
Otappa poikanen huomioon kokemus sää olit isäs kuppasissa palleissa silloin kun minä
remontteerasin dieseleitä tämä on totuus .

No missä fordissa sellasia vahvistettuja mäntiä on muka ollu??

Lohko vahvistettiin.....

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Seli seli !

Onks tää uusi väärässä olemisen kieltäminen-vastaus?

Kaikkihan jo toki tietää että sulla ei ole mistään mitään tietoa vaan pelkkiä arvauksia, ihan joka asiasta ja aiheesta.
Otappa poikanen huomioon kokemus sää olit isäs kuppasissa palleissa silloin kun minä
remontteerasin dieseleitä tämä on totuus .

No missä fordissa sellasia vahvistettuja mäntiä on muka ollu??

Lohko vahvistettiin.....
Voi pyhä yksinkertaisuus ne piti jälki asentaa turpon laiton yhteydessä,muuten niillä ei ollut asiaa suo hommiin,leivänajoon (maatalousajoon) kyllä.Tuliko nyt selväksi.?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Salesman

  • Vieras
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Vääntöä löytyy, ahdettuna kestää, tunteja löytyy, kävin perjantaina paikassa, jossa NH ja sinistä, 3000, 4000, 5000, 7600, 7700, pitkän linjan konemies kovaa ajoa ja kunnon huolto niin kyllä lähtee. Omat Foortit on harrastelua mutta mennään niilläkin aina vaan.

Kohta pääsee taas kylvöille.

-SS-

Niinpä.

Salesman

  • Vieras
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Seli seli !

Onks tää uusi väärässä olemisen kieltäminen-vastaus?

Kaikkihan jo toki tietää että sulla ei ole mistään mitään tietoa vaan pelkkiä arvauksia, ihan joka asiasta ja aiheesta.
Otappa poikanen huomioon kokemus sää olit isäs kuppasissa palleissa silloin kun minä
remontteerasin dieseleitä tämä on totuus .

No missä fordissa sellasia vahvistettuja mäntiä on muka ollu??

Lohko vahvistettiin.....
Voi pyhä yksinkertaisuus ne piti jälki asentaa turpon laiton yhteydessä,muuten niillä ei ollut asiaa suo hommiin,leivänajoon (maatalousajoon) kyllä.Tuliko nyt selväksi.?

Suohommat joista näissä mittakaavoissa ovat pilipalihommia mitä täällä päristellään.
Mikähän se lienee ollut yleisin traktori suohommissa?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/19/b0/7f/19b07f24ba9f76e29335d8e59ae1eaca.jpg

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Mun mielestäni toi laatikko oli hyvin tehty, nyt pitäisi vaan keksiä mitä hyötyä siitä on.

Tyhjänä vie saman tilan kun täysinäisenä. Pariin suursäkkiin mahtuu sama siemenmäärä.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Vtun tyhmä heitto sultakin, kuka on puhunut maantiellä riiputtelusta?

SAS siitä puhuu.


Onneks en vieläkään tajua SASsin juttuja....
Te ootte vaan niin helevetin tyhmiä ,selvästihän tuossa sanottiin että maantiellä ei saa riiputtaa säkkiä mikä on totta ,mutta laatikkoa saa.Tuo laatikko on tosi kätevä ,jyrääjä voi tuoda sen pellolle ja tyhjäillä tarpeen tullen kylvökoneeseen ei kärryjä tarvitse kun on luomussa .

Eihän tässä tarvi mitään jyrääjiä eikä muitakaan miehiä pellolle. Kolmeen kertaan kun äestelee aina vähän eri kohdasta ja kantaa tuota laatikkoa samalla nokalla ja valuttaa varovasti siementä peltoon niin tulee kylvettyä samalla.

Myönnään kyllä että idea on hyvä ja 150€ kappalehintaan ostaisin muutaman. Itsellä ei ole tosin kylvöaikaan etukuormaajaa vapaana täyttämään kylvökonetta (kuormaaja kylvötraktorissa), joten nostelen suursäkkejä metsäkuormaajalla.

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Missä näin sanotaan?
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Missä näin sanotaan?
Laki ja sen sovellukset . Suurpaalin kuljetus piikeissä on siinä ja siinä riippuen poliisin tunnelmista,mutta epäilen että sakko tulee..Suussäkissä ei ole korvakkeita sivussa ja se peittää näkyvyyden,mutta kokeilkaa tulooko sakkoa vai ei, en minä polliisi ole.
Kenenkään täysjärkisen en ole nähnyt suursäkin kanssa liikenteessä ajelevan.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3133
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Seli seli !

Onks tää uusi väärässä olemisen kieltäminen-vastaus?

Kaikkihan jo toki tietää että sulla ei ole mistään mitään tietoa vaan pelkkiä arvauksia, ihan joka asiasta ja aiheesta.
Otappa poikanen huomioon kokemus sää olit isäs kuppasissa palleissa silloin kun minä
remontteerasin dieseleitä tämä on totuus .

No missä fordissa sellasia vahvistettuja mäntiä on muka ollu??

Lohko vahvistettiin.....
Voi pyhä yksinkertaisuus ne piti jälki asentaa turpon laiton yhteydessä,muuten niillä ei ollut asiaa suo hommiin,leivänajoon (maatalousajoon) kyllä.Tuliko nyt selväksi.?

Suohommat joista näissä mittakaavoissa ovat pilipalihommia mitä täällä päristellään.
Mikähän se lienee ollut yleisin traktori suohommissa?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/19/b0/7f/19b07f24ba9f76e29335d8e59ae1eaca.jpg

Suo fordeja hollanissa
http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=197470#197470
http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=218771#218771

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Mistä nämä tulevat? Aisan olisi kannattanut pokata nyt maavar jää tukijalkojen kohdalla harmillisen pieneksi.Aika edullinen.http://www.nettikone.com/karhu/metsakarryt-ja-kuormaimet/1534666

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Nopee googletus, varaosalistassa samat männät 5610 kuin 7610,eri kokoja totta kai on mutta vahvistettu? Ekös turbo koneissa on jäähdytys männille, öljysuikutus mäntien alle.

Kiinnostavin oli se että luki exept switserland joillekin männille?
Mahle teki vahvistetun männän turpotetulle moottorille tarkoitetun siinä oli ylimmäisen puritusrenkaan kohdalla erikoismateriaali ei tullut rengas kannen puolelle niin tavallisessa käy tai helmaan reikä.Turvemiehet jälki turpotti ilman mäntien vaihtoa sen aikaisia (75-85) 5000 jne ,komiasti kajahti kun mäntä sano poks.Tuota lyhytiskuista on turha turpotella vääntöä siitä ei saa lyhyen iskun takia millään tai ainakaan käyrää edulliseksi..

Sää sekotat vieläkin sen vahvistetun LOHKON sihen mäntään. Sää voit väittää maailman tappiin asti Mahleistas ja turPoistas..

Että se siitä...
Seli seli !

Onks tää uusi väärässä olemisen kieltäminen-vastaus?

Kaikkihan jo toki tietää että sulla ei ole mistään mitään tietoa vaan pelkkiä arvauksia, ihan joka asiasta ja aiheesta.
Otappa poikanen huomioon kokemus sää olit isäs kuppasissa palleissa silloin kun minä
remontteerasin dieseleitä tämä on totuus .

No missä fordissa sellasia vahvistettuja mäntiä on muka ollu??

Lohko vahvistettiin.....
Voi pyhä yksinkertaisuus ne piti jälki asentaa turpon laiton yhteydessä,muuten niillä ei ollut asiaa suo hommiin,leivänajoon (maatalousajoon) kyllä.Tuliko nyt selväksi.?

Suohommat joista näissä mittakaavoissa ovat pilipalihommia mitä täällä päristellään.
Mikähän se lienee ollut yleisin traktori suohommissa?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/19/b0/7f/19b07f24ba9f76e29335d8e59ae1eaca.jpg

Suo fordeja hollanissa
http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=197470#197470
http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=218771#218771
Suomessa ne vain ei menestyneet olivat niin raskaita jotta 8000 Valmetit syrjäytti ne hyvin äkkiä kun tulivat markkinoille.Hollanissa ajettiin pakosta noilla foorteilla ja olosuhteet on hiukka eri kuin täällä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Kuka sitä moottoripyörää kyseli nyt olis vähän ajettu Kawa http://www.nettikone.com/muu-merkki/kawasaki-vn-900/1534661

Ja halapa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2527
  • Etelä-Karjala
Vs: nettikoneesta löydettyä osa 2.
Suursäkkiä ei saa kuljettaa riiputtaen maantiellä ,mutta tuota laatikkoa saa.

Missä näin sanotaan?
Laki ja sen sovellukset .

Tarkenna äläkä kerro mutujuttuja.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...